Minulla on pieni ulkoterassi, joka muodostuu autotallimme yläpuolella olevasta betonikatosta. Sain apua käsityöläisiltä noin 10 vuotta sitten laittamaan tiivistettä (kaksikomponenttiliima vahvistettuna verkolla), mutta nyt se on alkanut halkeilla ja päästää vettä sisään niin, että autotallin katosta tippuu vettä.
Onko sinulla jotain vinkkiä tehokkaasta materiaalista, jolla pinnoittaa pinta niin, että siitä tulee vedenpitävä?
Kiitos hyvistä ja yksityiskohtaisista vaihtoehdoista. Spontaanisti se näyttää työltä, jonka yleensä tekee käsityöläinen. Onko joku vaihtoehdoista sellainen, jonka uskot kätevän harrastajan pystyvän toteuttamaan?
Ehkä kumikangas voisi olla vaihtoehto.
Voit lukea täällä kuinka tein: [linkki]
Kiitos - hyvä keskustelu samanlaisesta tilanteesta. Pitääkö paikkansa, että ostit kaiken sealeco.comista? Voitko kertoa lisää, mitä komponentteja ostit ja miten kangas kiinnitetään, esim. vain reunoista liimaten vai koko kankaan alta? Pitiikö sinun soittaa tai lähettää sähköpostia saadaksesi tietää mitä piti ostaa?
Soitin ja puhuin heidän kanssaan, ja he kertoivat, miten minun pitäisi tehdä.
Jos muistan oikein, liimasin vain reunoista plus ruuvit 30 cm välein, missä se oli mahdollista.
He olivat erittäin avuliaita ja ohjeistivat minua kuinka tehdä.
Muokkaa: Suodatinkankaan, jonka laitoin kumimaton alle, ostin paikalliselta soraanottopaikalta.
Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.