Senaste aktiviteten
-
PDå börjar vi om igen: Mängder av anställda individer i äldreomsorgen som kommuner anställer idag är "billig" arbetskraft som varken...
-
Hheimlaga svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Det har jag gjort ett par gånger. Jag har också tagit min vara och gått ut ur butiken när personen vid kassan vägrade att ta betalt av...
-
MSkulle kanske passa bättre efter jul och nyår men ...
-
BHej hej, Jag behöver tips på hur jag ska tänka när jag gör mitt vikdörrsskåp hemma. Jag vill bygga ett skåp som står på min köksbänk...
-
Ffribygg svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Jovisst. Brukar själv använda enbart kontanter åtminstånde en månad om året för att hålla igång kontanthanterinssystemet.Jag tycker ofta...
-
Nötegårdsgubben älskade Ossian K Olssons inlägg i tråden Har man inte problem så skaffar man sig - SCHEPPACH BRMR300.Jag är lika besviken jag! Men jag hittade inget hålkälstegel (som huset har) och även det röda vanliga teglet var slut på återbruket :( -
john68 svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.Romani, jiddisch, samiska, meälankäli ( hur det nu stavas) bara en googling bort. Kan ha glömt ett. -
MMrs November svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.Är det någon som påstått det🤔
-
Jjonasnjonasn svarade i tråden Kalk/salt eller mögel?.Ok! Löser sig allt salt i vatten alltså? Alltså även den här typen och inte bara vanligt bordssalt 🙂
-
JTa en bit och se om det löser sig i vatten. Isåfall är det saltutfällningar.
-
PAbsolut inte, det räcker gott med grundkursen i svenska i Swea Rike. Skulle du själv vilja sitta på äldreboendet utan att kunna...
-
EOm ni själva sparar till barnen, undvik att göra det i barnets namn. Sparandet är så långsiktigt att man kanske vill byta bank...
-
HHenrikHuslöse svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Nej.
-
Alfredo svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Jag kan tycka att det är mer barnsligt att roas av prasslande sedlar... 😉 -
Bb8q svarade i tråden Kalk/salt eller mögel?.Ta en bit och se om det löser sig i vatten. Isåfall är det saltutfällningar.
-
Alfredo svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.En numera betydligt mer undanskymd biroll skulle jag säga. -
MMrs November svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.Jag vet bara mitt svar men inte ditt. Förstår inte det tragiska med det🤔 Du får förklara för en enkel människa som jag😉
-
TThomas_Blekinge svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Jag är väldigt kritiskt mot att oviljan/oförmågan att använda internet, digitala tjänster eller appar kopplas till demens, sjukdom...
-
Jjonasnjonasn svarade i tråden Kalk/salt eller mögel?.Så här ser det ut förstorat
-
DDispens svarade i tråden Avsluta socklar och bröstning som bygger utanför foder.Hej! Jag tror jag hittat en lösning. Typ såhär: Om jag hittar en bra sockel med "plan topp" nog brett för att fräsa bort en fas som på...
-
Anders243 svarade i tråden Vi bygger ett eget mejeri... själva... i lösvirke.Vad roligt att se detta gensvar. Kul med alla byggahusare som söker sig till mejeriet/butiken. Hoppas att affärerna går bra i övrigt... -
MMrs November svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.Så många frågor men inga svar😄
-
Alfredo svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Menar du på fullt allvar att du med tvång skulle genomföra ett "köp" med kontanter trots att säljaren tydligt meddelar att denne inte...