Senaste aktiviteten
-
BBästerortarn skrattade åt ml noviss inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Och du är nog helt jävla intelligensbefriad! Har du nånsin träffat på en riktig psykopat? Det finns en orsak till att jag inte vill...
-
BBästerortarn gillade Kardan79s inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Det var ingen debatt. TS har presterat en mycket märklig trådstart, och har sedan lyst med sin frånvaro. Det leder alltid till att folk...
-
MVerkar som de försöker vara goda grannar och mäter upp tomtgränsen för att vara säkra på att hålla sig på sin sida?
-
MTappade orken att skriva nått då det var så många korkade kommentarer. Ingen av er vet hur min granne är och hur vi som bor runt henne...
-
TI kvällssolen så avnjöts denna. Riktigt bra, fin beska och fruktig. Välgjord.
-
TEn fruktig och fräsch Ipa från Buxton. Låg beska men fin i sommarvärmen.
-
Appendix svarade i tråden Ser den här plintgrunden fackmässigt utförd ut?.Offerta? -
Det jag menade med förvirrat var resonemanget i artikeln som du länkade till. För de riktigt rejäla minuspriserna krävs normalt både... -
SDet går alldeles utmärkt att betala kontant. I snitt är jag tvungen att betala med kort så sällan att jag inte ens kommer ihåg när...