Senaste aktiviteten
-
Alfredo svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Du är lite svår att förstå just nu. Jag frågar dig om du tycker att autogiro är: och du svarar: Men en stund innan skrev du: -
JSläpp båda muttrarna underifrån så du får loss blandaren!
-
Alfredo svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Det är tämligen enkelt då den (monetära) kostnaden för ett kort från Northmill är noll. Eller tänker du på någon annan slags kostnad? -
BTyckte det funkade väldigt smidigt när jag gjorde det härom veckan. Allt med fotboll är förstås fyrt och iom. att det pågår mer än en...
-
Nötegårdsgubben svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Tyckte det funkade väldigt smidigt när jag gjorde det härom veckan. Allt med fotboll är förstås fyrt och iom. att det pågår mer än en... -
Alfredo svarade i tråden Vad blir det för mat?.Inga tankar kring den rostade löken? 😂 -
Kkarlmb svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Fast det blir ett slags snitt även på elsidan Walinders formler ger ju att vi inte behöver dimensionera för värsta fallet.
-
Alfredo svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.OK. Då misstolkade jag: som att det numera var en i det närmaste utdöd tjänst som borde undvikas. -
Bvar det samma företag?
-
Bvar betongbilen och gubbarna från samma firma?
-
BBästerortarn svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.1. 40% mer effekt 2. Perfekta grillkvällen handlar lika mycket om sällskapet som grillen och maten. Sensommarkväll, jag tänker mig att...
-
TTabors39 svarade i tråden Den stora öltråden!.Ytterligare en mycket bra.
-
Alfredo svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Frånvaron av konflikt säger inte mycket om förekomsten av "riktiga" gränsrör. Åtminstone en av mina grannar och jag är helt överens om... -
Alfredo svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Ett autogiromedgivande "drar" inget månadsvis utan förenklar min betalning när det finns en skuld att betala. Exempelvis drar... -
Aajn82 svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..För TS skriver att de markerat ut gränsen, så det verkar inte vara någon konflikt om var den går
-
Alfredo svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Varför antar du och flera andra att några officiella gränsrör är inblandade? -
RRoger Fundin gillade SvenÅgerups inlägg i tråden Är Besiktningsföretagen i maskopi med Försäkringsbolagen?.Utifrån min erfarenhet så är det inget sådant mellan försäkringsbolag och besiktningsfirmor. En professionell besiktningsman gör en...
-
Alfredo svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Jag räknade precis och hade drygt 25 aktiva autogiromedgivanden. Finns det någon anledning till att dessa inte skulle vara lämpliga... -
RRoger Fundin gillade cpalms inlägg i tråden Är Besiktningsföretagen i maskopi med Försäkringsbolagen?.Man vill ju att besiktningsmannen skall vara noggrann och ta upp allt som inte är rätt gjort. Det är ju dennes jobb. Sen är det lite...
-
RRoger Fundin gillade hempularens inlägg i tråden Är Besiktningsföretagen i maskopi med Försäkringsbolagen?.I de flesta fall när en bes. man anmärker på en golvbrunn, så är det nog en relevant anmärkning. Att den alltså är felaktigt utförd. Men...
-
SSnikholt svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Men om vi kör på det spåret då, är det inte svindyrt att få dedikerad bandbredd? Min fiber hemma varierar en hel del, det operatören...
-
RRoger Fundin gillade sprucetwigs inlägg i tråden Är Besiktningsföretagen i maskopi med Försäkringsbolagen?.Försäkringsbolaget ser väl aldrig besiktningsprotokollet från överlåtelsebesiktningen så varför skulle de vara i maskopi?
-
RRoger Fundin gillade BirgitSs inlägg i tråden Är Besiktningsföretagen i maskopi med Försäkringsbolagen?.Det är ju bara oförsäkrat om vattenskadan inträffar pga. avvikelsen. Något fel kring golvbrunnen påverkar inte t.ex. om det är en...