Senaste aktiviteten
-
Intet svarade i tråden Bör man byta 43 år gamla avloppsrör av plast?.Inga alls. Trodde det redan var klart. -
Ffribygg svarade i tråden Sanera gammal infiltration.Är du rädd för det på en sen länge nedgrävd infiltration rekomenderar jag att du bara använder mineralgödsel i dina egna odlingar.
-
Ffribygg svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Om de bara dragit en lina mellan två redan utsatta gränsrör behöver du inte göra någonting. Om du däremot tvivlar på att linan går på...
-
Ffribygg svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Jag hoppas f*n tar skälvängare och folk som uppmuntrar till att flytta gränsrör, gränssten eller motsvarande.
-
TAlla ovan påståenden tacklar inte faktumet: Om golvet redan är öppnat ner till krypgrunden. Varför då inte dra nya rör ner till denna...
-
FAlla ovan påståenden tacklar inte faktumet: Om golvet redan är öppnat ner till krypgrunden. Varför då inte dra nya rör ner till denna...
-
FFarsan byggde ut vår sommarstuga. Började 1967 och eftersom han gjorde det mesta själv, drog det ut på tiden. Rörläggeri var inte hans...
-
herrenP svarade i tråden Går det att få tag på insatsskruven?.Okej, tack. Kan lite vad som helst passa eller behövs exakt rätt märke? Såhär ser den som jag idag ut: -
DDilato svarade i tråden Går det att få tag på insatsskruven?.Då köper du lämpligtvis ett nytt avlopp/vattenlås.
-
AAl Ma1 svarade i tråden Kan lättbetongen andas efter målarens arbete?.Skönt att höra. Tusen tack!
-
ATycker det ser rätt ut sandspackel är diffusionsöppet släpper ut fukt
-
herrenP svarade i tråden Går det att få tag på insatsskruven?.Den gick tyvärr sönder när jag gjorde precis som du föreslog. Den tålde i stort sett ingenting och gick av i små bitar när jag tog tag i... -
DDilato svarade i tråden Går det att få tag på insatsskruven?.Varför tror du att den är trasig? Håll fast den med typ en polygrip och skruva loss den. Sen limmar eller smälter du tillbaks den där...
-
SMitt bidrag:
-
SÄr det i sommar du ska göra kidsen extra nöjda och bygga lekstuga? Vi har spanat in fem lekstugor för bästa inspiration. Du kan läsa...
-
Intet skrattade åt Farstatjej90s inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Flytta den typ tio cm så det inte märks och hoppas att det var viktigt att den stod rätt. -
snaggletooth svarade i tråden FOTOTRÅD: Himlafint... -
Intet svarade i tråden Bör man byta 43 år gamla avloppsrör av plast?.Farsan byggde ut vår sommarstuga. Började 1967 och eftersom han gjorde det mesta själv, drog det ut på tiden. Rörläggeri var inte hans... -
MGaaaahhhh, eller YESSSSS! Vi har nu firat jul, nyår, påsk med en nybliven änka. Nu kör vi midsommar på deras lantställe......många...
-
DEtt konkurrenskraftigt förslag är en beg. vinkork. Eller konisk champagnekork som du sätter i baklänges efter att ha skurit av...
-
Ddibb gillade Problemlösarns inlägg i tråden Sålt bil privat, mycket strul, nu vill jag ha hjälp av er.Bilen är såld privat, han har redan prutat och är således initiativtagaren. Ägarbytet är gjort. Kort och gott, -affären är avslutad...
-
Farstatjej90 svarade i tråden Energidelning, ny lag!."energigemenskaper" Herregud. -
herrenP svarade i tråden Går det att få tag på insatsskruven?.Svarade på mobilen först. Såg inte bilden du infogat. Ser nu att på bilden är den delen jag pratar om kvar. Den är tyvärr trasig. Det är...