Senaste aktiviteten
-
DDilato svarade i tråden Parkeringsbot fel zon, kan man vinna ??.Är det samma bolag på båda zonerna?
-
POckså lugnt med fix inför morgondagen här. Öl tunna och andra godsaker ligger på vårt bord men vi kommer övrigt till dukat bord. Så...
-
DHär var ju en lång tråd för några år sedan om någon som köpte sticksåg (om jag minns rätt) från Net on Net. Har för mig att den kostade...
-
Aanna_kristina svarade i tråden Hjälp! Varför vill inte pumpen pumpa upp vatten ur brunnen?.Jag kopplade isär allt i höstas och kommer nu inte ihåg vilka delar som satt med där i kopplingen..Är det nåt av de andra grejerna på...
-
TTakko svarade i tråden Den stora öltråden!.Också lugnt med fix inför morgondagen här. Öl tunna och andra godsaker ligger på vårt bord men vi kommer övrigt till dukat bord. Så...
-
DDet är väl snarare Bygghemma som är snikna. Ett företag som antagligen omsätter massor med miljoner kan inte stå för sitt eget misstag...
-
KNågot är knas med min energisammanställning, tror jag... Jag gissar att vi inte haft 0 i grundförbrukning 13-17. Häromdagen såg jag...
-
HHåbbe01 svarade i tråden Hjälp! Varför vill inte pumpen pumpa upp vatten ur brunnen?.Silen med en förmodad backventil ligger väl på golvet bredvid? Bör isåfall sitta på änden av slangen i brunnen annars rinner vattnet...
-
DJag tror att de flesta av dagens spisar kommer att vara skrotade om 60 år precis som de flesta spisar byggda på 60-talet är skrotade...
-
Alfredo svarade i tråden Bygghemma: “Kunden har handlat i ond tro”.Jag skulle påstå att det krävs ännu mer för att bevisa vad någon faktiskt insåg. 😉 -
TEn klassiker
-
TBishops Finger på baksidan. Är bortbjudna där värdinnan gärna fixar allt själv. Alltså lugnt här hemma till imorgon då det bär av mot...
-
KHej, Jag skulle vilja höra om någon har erfarenhet av att bestrida en kontrollavgift för parkering. Jag fick en kontrollavgift på...
-
TBlir ingen bild från mig. Dricker Vuxenskallra (gin o grappo i pintglas). Glad midsommar!
-
TVill ni ha en bild? :D
-
DDilato svarade i tråden Hjälp! Varför vill inte pumpen pumpa upp vatten ur brunnen?.Varför gissa, du har väl ett måttband?
-
TLäskande suris i midsommarförberedelserna. ☀️
-
TProvsmakning av senaste Tysklandsimporten, Einbecker Mai-ur-bock. Süffig! /Höghus
-
Aanna_kristina svarade i tråden Hjälp! Varför vill inte pumpen pumpa upp vatten ur brunnen?.Vet ej om det finns nån back ventil ( skulle den suttit i botten på brunnen isåfall?) inte jag som installerat brunnen
-
DDilato gillade trackers inlägg i tråden Hjälp! Varför vill inte pumpen pumpa upp vatten ur brunnen?.Kopplingen på pumpen ser inte okej ut antingen är det den svarta packningen som ska täta annars ska det sitta en o-ring närmast...
-
BBrytaren eller elöverkänsliga?
-
DDilato svarade i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Märkligt nog ansåg arbetsgivaren att han var en såpass duktig svetsare att han jobbade 16 år på försvarsindustriföretaget Hägglund &...
-
fam-lundborg svarade i tråden Vad blir det för mat?.Halstrad tonfisk, salsa med avocado, tomat, gurka o chili, kanarisk potatis, köpe-aioli -
Aanna_kristina svarade i tråden Hjälp! Varför vill inte pumpen pumpa upp vatten ur brunnen?.Ska svara snabbt vad gäller höjdnivåskillnaden- vilket är det jag pratar om. Som är gissningsvis 3- max 5 meter.
-
Ttracker svarade i tråden Hjälp! Varför vill inte pumpen pumpa upp vatten ur brunnen?.Kopplingen på pumpen ser inte okej ut antingen är det den svarta packningen som ska täta annars ska det sitta en o-ring närmast...
-
DNu förstå inte? är det 7 meter i höjdnivåskillnad mellan pumpen och vattenytan i brunnen ?, eller avsåg du sträckan mellan pump och...