Senaste aktiviteten
-
TTela80 svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Det är ju allt runtomkring som är jobbigt, kolla att alla autogiron finns kvar, ändra lönekonto, nya bankkort osv. Åkte på 2000 i...
-
EVill kraftigt varna för Bauhaus växter i största allmänhet speciellt om man köper online. Jag köpte 200st Tuija 100-125cm. 72st...
-
RListerna är ju inte ens målade.
-
TTela80 svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.När vi bad om amorteringsunderlag från handelsbanken (efter att ha blivit missnöjda med nya ränterabatten som var så usel att vi trots...
-
För att det är ett jäkla projekt att byta? -
CFör att det är ett jäkla projekt att byta?
-
Pperce svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.40% mer effektiv är den Grillkväll är alla kvällar. Det är så uppskattat att jag tom ombeds att alltid grilla på sonens födelsedag den...
-
Pjosk75 svarade i tråden Djur i trädgården, höns, kaniner, ödlor, grodor, igelkottar m.fl.Ett nytt djur besökte jordgubbarna inatt. Har hela tiden antagit att det är en fågel som skapar groparna i den barrtäckta jorden. Men... -
Jjannebmw svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.1 40% 2 perfekta grillkvällen är sommar 28grader och det kommer spontanbesök så man får grilla xtra mycket
-
P40% mer En ny grill vore på sin plats efter att den förra slog en frivolt i stormen. Sen dess har den inte varit sig lik.
-
P1. 40% mer! 2. Min legendariska Weber 57 kolgrill har varit min trognaste vän på uteplatsen i över 15 år. Den har överlevt skyfall...
-
Mmortimer svarade i tråden Rörspetsbrunn.Bild på hur det ser ut vid backventil och kopplingen där ?
-
GGanescha gillade Sir Dukes inlägg i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Samtidigt finns ju poster som har obegränsad budget. Migration till exempel, att ett väldigt annorlunda land ska rädda resten av...
-
Pper s svarade i tråden Lönnen är död - länge leve ... vad?.Blomningen är en mycket kort tid. Sedan får man spikklubbor i skallen om den är nära huset.
-
PEn Katsura pryder alltid sin plats, så även den koreanska rönnen Sorbus Ulleungensis som togs hit från den koreanska ön Ullung - Do av...
-
POxel är fint
-
Intet svarade i tråden Är detta acceptabelt utförd tapetsering?.Listerna är ju inte ens målade. -
CÄr det verkligen det? Det är nog mer vad folk tror än hur det faktiskt är. För egen del bytte jag länge bolånebank vart femte år eller...
-
CFör att det är ett jäkla projekt att byta?
-
GGamlagrannen gillade hempularens inlägg i tråden Hur få igenom tillbyggnad i kulturmiljöområde utanför planlagt område.Är det alltså en altan med tak? För annars är det väl inte öppenarea. Om man tänker sig att du kan bygga utbyggnaden helt...