Senaste aktiviteten
-
Pperce svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.40% mer effektiv är den Grillkväll är alla kvällar. Det är så uppskattat att jag tom ombeds att alltid grilla på sonens födelsedag den...
-
Pjosk75 svarade i tråden Djur i trädgården, höns, kaniner, ödlor, grodor, igelkottar m.fl.Ett nytt djur besökte jordgubbarna inatt. Har hela tiden antagit att det är en fågel som skapar groparna i den barrtäckta jorden. Men... -
Jjannebmw svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.1 40% 2 perfekta grillkvällen är sommar 28grader och det kommer spontanbesök så man får grilla xtra mycket
-
P40% mer En ny grill vore på sin plats efter att den förra slog en frivolt i stormen. Sen dess har den inte varit sig lik.
-
P1. 40% mer! 2. Min legendariska Weber 57 kolgrill har varit min trognaste vän på uteplatsen i över 15 år. Den har överlevt skyfall...
-
Mmortimer svarade i tråden Rörspetsbrunn.Bild på hur det ser ut vid backventil och kopplingen där ?
-
GGanescha gillade Sir Dukes inlägg i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Samtidigt finns ju poster som har obegränsad budget. Migration till exempel, att ett väldigt annorlunda land ska rädda resten av...
-
Pper s svarade i tråden Lönnen är död - länge leve ... vad?.Blomningen är en mycket kort tid. Sedan får man spikklubbor i skallen om den är nära huset.
-
PEn Katsura pryder alltid sin plats, så även den koreanska rönnen Sorbus Ulleungensis som togs hit från den koreanska ön Ullung - Do av...
-
POxel är fint
-
Intet svarade i tråden Är detta acceptabelt utförd tapetsering?.Listerna är ju inte ens målade. -
CÄr det verkligen det? Det är nog mer vad folk tror än hur det faktiskt är. För egen del bytte jag länge bolånebank vart femte år eller...
-
CFör att det är ett jäkla projekt att byta?
-
GGamlagrannen gillade hempularens inlägg i tråden Hur få igenom tillbyggnad i kulturmiljöområde utanför planlagt område.Är det alltså en altan med tak? För annars är det väl inte öppenarea. Om man tänker sig att du kan bygga utbyggnaden helt...
-
EErikgabr gillade ajn82s inlägg i tråden Vad gör man när grannen har en 10m stor lönn och lika stor ek 1m bort.Det är inte mycket arbete för att få ha grönska runt sig stora delar av året, något som studier visat är bra för välbefinnandet. I...
-
BNu är det snart primadonernnad tid. Men jag gillar ju mina blad ändå.
-
CCarl Johansson gillade Sniglas inlägg i tråden Besiktningsmannen kände säljaren i hemlighet - missade brister för 175 000 kr.Det känns som om ingen är dum nog att göra en besiktning som kan komma tillbaka och bita en i röven..? 🤔😳 dvs.. besiktningsmannen borde...
-
Oskick svarade i tråden Vad blir det för mat?.Grilltallrik Klyftpotatis, kycklingspett och kycklingfilé