Senaste aktiviteten
-
lars_stefan_axelsson svarade i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Det spelar mindre roll, eftersom de bara har två lägen. Öppna och stängda. Den delade luckan är som sagt så att du skall kunna ta dig in... -
BMin erfarenhet är att man fundera både en och två gånger innan man väljer att handla av ByggHemma.
-
Alfredo svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Men där är jag ju. Var var jag? -
Ssonjan svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Vilken ränterabatt har du sammanlagt?
-
bekin svarade i tråden Lönnen är död - länge leve ... vad?.Ett tips. Kolla med Billbäcks www.billbacks.se på hemsidan skriver de; På 60 hektar odlas 150 000 träd i varierande ålder och storlek... -
PPligg85 svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.3,17% är snitträntan senaste månaden på de kunder som tagit 2år löptid på Swedbank. Så dina 3,5% skulle du inte nappat på utan att...
-
MKnappast, men Swedbank är en konstig bank, jag sökte ett lån på 50000 när jag var färdig civilingenjör, (hade av dålig vana haft...
-
SVarför envisas folk med att fortsätta vara kunder hos storbankerna trots att de har de sämsta villkoren?
-
PÄr det verkligen det? Det är nog mer vad folk tror än hur det faktiskt är. För egen del bytte jag länge bolånebank vart femte år eller...
-
Hhögis1968 svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.40% mer
-
JOm du haft det sedan urminnes tider så verkar deras tes fungera. Inte värt att göra onödigt mycket för lojala kunder, dom är det ändå...
-
JHar haft Swedbank sedan urminnes tider. Fick 0.09 sänkning på bolåneräntan, de gillar verkligen premiera trogna kunder.
-
HHybro svarade i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Nu är detta inga vikdörrar som går innåt. Och luckorna har fullt stöd i nederkant. Står troligen emot en hel del översköljande vatten...
-
kashieda svarade i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Vad är skadan? Innan en skada är bekräftad finns det inget för kommunen att ansvara för. -
EOm dom laddar varje lunch så beror det nog på att dom kört 30 mil privat kvällen innan 😂. Jag skulle säga att 90% av hantverkare rör sig...
-
yonna svarade i tråden Lönnen är död - länge leve ... vad?.Man ska välja sort som inte lockar bladlöss. Bohuslind, E-planta, är en. -
Swedbank var totalt ointresserade när vi som nyexaminerade behövde bolån, så det har vi aldrig frågat dem om efter det. Sparkonton hos... -
ZAlla banker är skyldiga att redovisa snittränta de ger ut. Bara jämföra alla och inte nöja sig med något dåligt. Swedbank har snitt på...
-
PPligg85 svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Prova deras Private Banking eller i alla fall Premium så har du någon som svarar när du ringer deras direktnummer och låser upp dörren...