fia_mstd fia_mstd skrev:
*hittat gammal tråd* hur har det gått med föräldrar som borgenärer och styrelse som kör med härskartekniker? (och med master och evt. doktorandtjänst)
Katten12 var senast aktiv 20131105, så vi ska nog inte ha några större förhoppningar om en uppdatering
 
  • Gilla
FRS05
  • Laddar…
Bara för ordningens skull: en borgenär är en fordringsägare och en borgensman är någon som går i borgen för någon avseende ett ekonomiskt åtagande. Det är alltså inte samma sak.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.