Hep Hep skrev:
Fast det är ju det alla försöker förklara för dig - det du vill göra är som bäst ett fuskjobb. Alternativt bedrägeri. Om inte det går in, så är det bara att beklaga. Jag kommer åtminstone inte försöka mer i den här tråden.
Det är redan ett fuskjobb som jag försöker åtgärda....

BirgitS
M Maxtheodor skrev:
Om det finns det minsta svikt i golvet kan jag inte Spackla utan att det spricker och det vill jag inte. Trodde någon hade kännedom om något material som kunde tåla en viss liten rörlighet då det är trägolv inunder. Golvet läcker inte. Det är bra i dagsläget bara dåligt fall
Det blir inte ett bra och godkänt badrum om det finns svikt i underlaget (trägolvet). Varför åtgärda en sak som en besiktningsman kan anmärka men lämna kvar annat som hen kan anmärka på?
Är inte det bortkastade pengar och bortkastad tid?

• Gilla
HEM2121 och 2 till
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Det blir inte ett bra och godkänt badrum om det finns svikt i underlaget (trägolvet). Varför åtgärda en sak som en besiktningsman kan anmärka men lämna kvar annat som hen kan anmärka på?
Är inte det bortkastade pengar och bortkastad tid?
Kanske du har rätt. Får väl tänka om tack för dina svar.

H
M Maxtheodor skrev:
Det är redan ett fuskjobb som jag försöker åtgärda....
Så då är det är ok att fortsätta att sminka/fuska tycker du?

H HEM2121 skrev:
Så då är det är ok att fortsätta att sminka/fuska tycker du?
Huset är byggt på 30 talet och jag måste anpassa mig till dess förutsättningar..så va inte så kaxig du vet ju inte ett skit om omständigheterna

H
M Maxtheodor skrev:
Huset är byggt på 30 talet och jag måste anpassa mig till dess förutsättningar..så va inte så kaxig du vet ju inte ett skit om omständigheterna
Varför ställer du frågan då på forumet om du vet allt? Du dessutom fått entydiga svar på forumet.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.