2 169 läst ·
65 svar
2k läst
65 svar
Hur ändrar jag fallet i ett duschrum
Renoverare
· Värmland
· 1 178 inlägg
Du kan inte ändra fallet i ett badrum utan att riva bort matta , sen måste du köra en ny golv spackling , varför måste golvet vara elastiskt, dåligt byggt sedan början , gör ni de inte rätt så , skit i att göra badrum , sänk utgångs priset för en badrums renovering ,
Ja det är en tanke..R Rickard.lj skrev:
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 47 989 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 47 989 inlägg
Besiktningsmannen borde anmärka på om det finns det minsta svikt i badrumsgolvet. En viktig del i en badrumsrenovering är att bygga bort all svikt.M Maxtheodor skrev:
Fast det är ju det alla försöker förklara för dig - det du vill göra är som bäst ett fuskjobb. Alternativt bedrägeri. Om inte det går in, så är det bara att beklaga. Jag kommer åtminstone inte försöka mer i den här tråden.M Maxtheodor skrev:
Ska huset säljas får ni värdera om värdet stiger mer än kostnaden för en komplett badrumsrenovering.
Ska din vän bo i huset så hade jag föreslagit en duschkabin tills badrummet renoveras.
Ska din vän bo i huset så hade jag föreslagit en duschkabin tills badrummet renoveras.
Jag ber om hjälp för att kunna göra ett bra jobb. Det är det somliga inte fattar.Hep skrev:
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 47 989 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 47 989 inlägg
Om det finns det minsta svikt i golvet kan jag inte Spackla utan att det spricker och det vill jag inte. Trodde någon hade kännedom om något material som kunde tåla en viss liten rörlighet då det är trägolv inunder. Golvet läcker inte. Det är bra i dagsläget bara dåligt fallR Rickard.lj skrev: