420 454 läst ·
5 717 svar
420k läst
5,7k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Var buggfixen att den ska dyka upp dagligen istället? 🤔😉Per Eskilsson skrev:
Jag fick den en gång igår i appen på en iPhone.
Idag har jag (än så länge) fått frågan tre gånger, en gång på samma lur som igår, en gång på en annan ajfån och en gång på ipaden.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 231 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 812 inlägg
Vi stötte på lite problem. Appen blev tyvärr underkänd och nu måste vi fixa lite fler saker, men det kommer.
Nu är jag inte känslig alls men när jag läste i denna tråd så kom det upp en bild på andra sidan som folk skulle kunna reagera på.
https://www.byggahus.se/forum/threa...nnebostangsel-ar-det-okej-villaomrade.574045/
Insåg då att det saknas en spoiler-funktion som många forum brukar ha. Vore kanske bra att införa även här? Inte bara bilder då utav mindre smaklig karaktär utan diskussioner kring böcker, filmer eller annat har man även nytta av den.
https://www.byggahus.se/forum/threa...nnebostangsel-ar-det-okej-villaomrade.574045/
Insåg då att det saknas en spoiler-funktion som många forum brukar ha. Vore kanske bra att införa även här? Inte bara bilder då utav mindre smaklig karaktär utan diskussioner kring böcker, filmer eller annat har man även nytta av den.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 231 inlägg
Flyttar hit det här svaret från en annan tråd.
Finns det nåt att avslöja @Per Eskilsson? För jag saknar verkligen också ett bättre sök (och även det halvkassa gamla avancerade söket i brist på bättre). Att det här hänt snubblade jag bara över, i den mån det är nytt.
Men det görs i tystnad tror jag, om än med oklar prio. För det här är väl nytt/tillbaka? (och ja, jag har verkligen sökt på Tanzania, Marlén och Gävle…).Alfredo skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Finns det nåt att avslöja @Per Eskilsson? För jag saknar verkligen också ett bättre sök (och även det halvkassa gamla avancerade söket i brist på bättre). Att det här hänt snubblade jag bara över, i den mån det är nytt.
P
PappasHammare
Medlem
· Skåne län
· 2 420 inlägg
PappasHammare
Medlem
- Skåne län
- 2 420 inlägg
Vet inte om det behövs en ny tråd...
Men 2FA fungerar inte för mig. Fick använda "backupkod".
Använder 'Authenticator" appen i Android. Det har fungerat förr men inte denna gång.
Har provat på flera datorer och det är samma sak överrallt
Gissar att det är 180 dagars intervallet som gjorde att jag behövde logga in igen.
Några tips?
Men 2FA fungerar inte för mig. Fick använda "backupkod".
Använder 'Authenticator" appen i Android. Det har fungerat förr men inte denna gång.
Har provat på flera datorer och det är samma sak överrallt
Gissar att det är 180 dagars intervallet som gjorde att jag behövde logga in igen.
Några tips?
Administrator
· Skåne
· 6 812 inlägg
Vi kan se att du har logga in med backupkod och sen inaktiverat verifikation via app och sedan aktiverat igen. Vi tror du råkat lägga till en ny i din app så att dom inte matchar längre. Kan det vara så?

