Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
2. Buggfix som gör att cookievarningen inte dyker upp igen var 48h timma
Var buggfixen att den ska dyka upp dagligen istället? 🤔😉

Jag fick den en gång igår i appen på en iPhone.
Idag har jag (än så länge) fått frågan tre gånger, en gång på samma lur som igår, en gång på en annan ajfån och en gång på ipaden.

• Haha
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
Tecknad figur med blå päls tittar på en dator och håller i den, texten "Me accept cookies" syns på en blå bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Älska
  • Haha
  • Gilla
Marlen Eskilsson och 2 till
  • Laddar…
Vi stötte på lite problem. Appen blev tyvärr underkänd och nu måste vi fixa lite fler saker, men det kommer.

• Gilla
  • Haha
tveksamt och 1 till
  • Laddar…
RoTe
Varför ha en app när det finns webläsare? Samma skit på mitt jobb, appen strular så dom måste länka till sidorna så man kommer in.

Det här har garanterat varit uppe tidigare men det vore bra att kunna styra storleken på inklistrade bilder. Oftast funkar automatiken bra men ibland blir det ganska groteskt.

Alfredo Alfredo skrev:
Det här har garanterat varit uppe tidigare men det vore bra att kunna styra storleken på inklistrade bilder. Oftast funkar automatiken bra men ibland blir det ganska groteskt.
Man kan klippa ut lite större bildyta. Är ytan inte vit kan den "målas" vit.

Purre
Nu är jag inte känslig alls men när jag läste i denna tråd så kom det upp en bild på andra sidan som folk skulle kunna reagera på.
https://www.byggahus.se/forum/threa...nnebostangsel-ar-det-okej-villaomrade.574045/

Insåg då att det saknas en spoiler-funktion som många forum brukar ha. Vore kanske bra att införa även här? Inte bara bilder då utav mindre smaklig karaktär utan diskussioner kring böcker, filmer eller annat har man även nytta av den.

Purre Purre skrev:
Insåg då att det saknas en spoiler-funktion som många forum brukar ha.
Den funktionen finns.

Men man måste skriva SPOILER-taggarna manuellt då editorn inte har någon knapp för dom.

• Gilla
tveksamt och 1 till
  • Laddar…
Purre
useless useless skrev:
Den funktionen finns.

Men man måste skriva SPOILER-taggarna manuellt då editorn inte har någon knapp för dom.
Aha då är det en knapp för det som behöver komma till då för en som inte har koll på alla taggar i huvudet.

• Gilla
tveksamt och 1 till
  • Laddar…
Purre Purre skrev:
Aha då är det en knapp för det som behöver komma till då för en som inte har koll på alla taggar i huvudet.
Ja, det är en tagg som många inte vet att den finns. Även om det här kanske inte är det forum som är värst för att behöva den.

• Gilla
Purre
  • Laddar…
Den här bakgrundsreklamen är sjuk.

Så, nu slipper jag den.

Flyttar hit det här svaret från en annan tråd.

Alfredo Alfredo skrev:
En välfungerande sökfunktion borde enligt min åsikt vara prio ett. Och två. Och tre.
Men det görs i tystnad tror jag, om än med oklar prio. För det här är väl nytt/tillbaka? (och ja, jag har verkligen sökt på Tanzania, Marlén och Gävle…).

IMG_8818.jpeg
Skapa konto

IMG_8817.jpeg
Skapa konto

Finns det nåt att avslöja @Per Eskilsson? För jag saknar verkligen också ett bättre sök (och även det halvkassa gamla avancerade söket i brist på bättre). Att det här hänt snubblade jag bara över, i den mån det är nytt.

• Wow
Alfredo
  • Laddar…
P
Vet inte om det behövs en ny tråd...

Men 2FA fungerar inte för mig. Fick använda "backupkod".
Använder 'Authenticator" appen i Android. Det har fungerat förr men inte denna gång.
Har provat på flera datorer och det är samma sak överrallt
Gissar att det är 180 dagars intervallet som gjorde att jag behövde logga in igen.

Några tips?

Vi kan se att du har logga in med backupkod och sen inaktiverat verifikation via app och sedan aktiverat igen. Vi tror du råkat lägga till en ny i din app så att dom inte matchar längre. Kan det vara så?

Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
(och ja, jag har verkligen sökt på Tanzania, Marlén och Gävle…).
Google hittar det man letar efter...
Screenshot_2026-06-03-17-47-54-375_com.google.android.googlequicksearchbox.jpg
Skapa konto

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.