38 456 läst ·
147 svar
38k läst
147 svar
Dolda fel-avslag, hur gå vidare?
Nej det har jag inte heller sagt. Det är dock ett rätt stort steg mellan att kanske inte vara en bra idé och att vara vansinne. 😉T TheGame skrev:
Onödig vet vi inte då vi inte vet vilka andra placeringar som är rimliga.T TheGame skrev:
Ja har man bättre alternativ föredrar nog de flesta det. Jag har faktiskt aldrig stött på tvättmaskin i köket i Sverige. Har dock haft det så utomlands och det fungerade faktiskt helt problemfritt.T TheGame skrev:
Där jag har haft tvättmaskin i köket har det handlat om en rätt stor "villa", men inte i Sverige som sagt.T TheGame skrev:
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 205 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 205 inlägg
Jag vet inte, men jag tror att det förekom när vi köpte en ny diskmaskin för drygt 20 år sen. Från början var det väl som en marknadsföringsgrej/konkurrensfördel hos en av de stora tillverkarna (kommer inte ihåg om det var Bosch eller Electrolux) men det spred sig nog snabbt.Alfredo skrev:
Jo att ha tvättmaskin i köket är vansinne.Alfredo skrev:
Nej det har jag inte heller sagt. Det är dock ett rätt stort steg mellan att kanske inte vara en bra idé och att vara vansinne. 😉
Onödig vet vi inte då vi inte vet vilka andra placeringar som är rimliga.
Ja har man bättre alternativ föredrar nog de flesta det. Jag har faktiskt aldrig stött på tvättmaskin i köket i Sverige. Har dock haft det så utomlands och det fungerade faktiskt helt problemfritt.
Där jag har haft tvättmaskin i köket har det handlat om en rätt stor "villa", men inte i Sverige som sagt.
Det förklarar en hel del att du haft det utomlands. Det är inte många som tänker på hur bra vi har det här med standarder osv som faktiskt ligger lite tanke bakom.
Dom flesta länder utanför Skandinavien är ju mer eller mindre EU-länder i jämförelse och då är det inte så konstigt att man fortaätter med dumheter som tvättmaskin i köket.
Ett stort hus med tvättmaskin i köket avsett för en större familj låter än mer vansinne.
Men dom som designat så kanske tänkte det är trevligt att laga mat och tvätta kläder i samma rum.
Samtidigt som man dukar fram middag till barnen kan man passa på vika lite kläder.
Ja du hör hur det låter.
Återigen. Jag har aldrig påstått att det speciellt ofta är optimalt att ha tvättmaskinen i köket. Jag har dock svårt att se det som vansinne.T TheGame skrev:
Har man inte bättre möjlighet till att placera tvättmaskinen kan jag absolut förstå om man installerar den i köket.
Ja du har svårt att se det förstår jag.Alfredo skrev:
Man vill inte springa köra och tvärs med tvätt. Och nej dom flesta vill inte ha TM i köket.
Nu lägger jag ner denna meningslösa OT diskution.
Det är inget jag har märkt.T TheGame skrev:
Däremot så har vissa enheter, tex smartphones smarta tangentbord med förslag på ord, där det ibland blir felaktiga förval på förslagen.
Klicka här för att svara