S
electroluxaren skrev:
Jo om det blir vatten där så skall mikrobrytaren påverkas
Den når inte upp isåfall, det är ju som en "krage" på den röda pinnen, den tar i oavsett hur jag vrider den så den kommer omöjligt så långt upp att den påverkar brytaren. Ska det vara nån fjäder på brytaren som lossnat tro?
 
P
S SueCia skrev:
Den når inte upp isåfall, det är ju som en "krage" på den röda pinnen, den tar i oavsett hur jag vrider den så den kommer omöjligt så långt upp att den påverkar brytaren. Ska det vara nån fjäder på brytaren som lossnat tro?
Kragen är ett stopp
Lyfter du den röda pinnen så skall avloppspumpen starta.
Har du någon bild
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.