Jo om det blir vatten där så skall mikrobrytaren påverkas
Den når inte upp isåfall, det är ju som en "krage" på den röda pinnen, den tar i oavsett hur jag vrider den så den kommer omöjligt så långt upp att den påverkar brytaren. Ska det vara nån fjäder på brytaren som lossnat tro?
Den når inte upp isåfall, det är ju som en "krage" på den röda pinnen, den tar i oavsett hur jag vrider den så den kommer omöjligt så långt upp att den påverkar brytaren. Ska det vara nån fjäder på brytaren som lossnat tro?
Kragen är ett stopp
Lyfter du den röda pinnen så skall avloppspumpen starta.
Har du någon bild