BirgitS BirgitS skrev:
Hur ser era balkonger ut om det inte går att släppa ner en kabel från den övre balkongen och få in den på den nedre?
Där är en metallplåt imellan balkongerna som man isåfall måste dra runt på utsidan. Kanske går det att borra ett hål i den, men isåfall behöver man en kran på utsidan för att kunna göra det. Kabeln är turkos (OM4 fiber) och syns väldigt tydligt.
 
Farstatjej90
Så nu är färgen på kabeln fel också.
Jag tror det här egentligen handlar om något annat som ännu inte kommit fram i tråden.
 
BirgitS
Det går utmärkt att måla kablar.
 
  • Gilla
Ottosven och 2 till
  • Laddar…
RoTe
Projektet är omöjligt, lägg ner
 
  • Wow
Jansson69
  • Laddar…
Ja, tråden har nu blivit längre än kabeln...
 
  • Haha
Perplexus
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.