Bo.Siltberg Bo.Siltberg skrev:
Hmm, jag har heller inte märkt att jag hoppat av på något sätt. Men jag har ju heller inte betalt för att sitta här 24/7.
På det sättet som du och en handfull användare (ni vet säkert vilka ni är) delar med er av oceaner av kunskap så kan man rent moraliskt tycka att ni borde ha lön för mödan. Ingen annanstans har jag stött på personer som snabbt, tydligt och pedagogiskt hjälper folk med alla möjliga frågor. Gratis. Det i kombination med en allmänt trevlig attityd är oslagbart.

• Gilla
Leif i Skåne och 4 till
  • Laddar…
Håller med, blev precis nyligen medlem och trodde aldrig jag skulle få så mycket hjälp. Så fort dessutom. Jag är jättetacksam

C caanol skrev:
På det sättet som du och en handfull användare (ni vet säkert vilka ni är) delar med er av oceaner av kunskap så kan man rent moraliskt tycka att ni borde ha lön för mödan. Ingen annanstans har jag stött på personer som snabbt, tydligt och pedagogiskt hjälper folk med alla möjliga frågor. Gratis. Det i kombination med en allmänt trevlig attityd är oslagbart.
Håller med, el avdelningen här på byggahus är otroligt bra!

• Gilla
Slugge
  • Laddar…
FRS05, sant, här finns frekventa skribenter som håller världsklass, svaren blir säkert till 95% helt korrekta.

• Gilla
caanol
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.