Tagg: snedtak
Här samlar vi allt om snedtak.
Andra taggar som innehåller ordet snedtak är: snedtak-gipsa, isolera-snedtak, kattvind-snedtak-isokering-luftspallt, bastu-snedtak, taklist-snedtak, stort-snedtak, snedtak-gardiner-solskydd-fönster, isolera-snedtak-i-garage, juteväv-snedtak-vävspänna, snedtak-dagsljus-golvarea-beräkna-fönster
-
Z
Vitt mögel på snedtak i kattvind
Hej! Köpte hus i somras och kanske är lite naiv i min okunskap, men tidigare ägarna hade lämnat fönsterna öppna i kattvindarna vilket jag tänkte... -
M
Lampa/spottar i snedtak
Hejsan Har fastnat lite i mina tankar hur jag ska göra detta bra. Sambon kom på lite i efterhand nu att hon vill ha spottar (inte fönstersmygar... -
K
Snedtak över dusch? Material?
Vi planerar för badrum på ov. Duschen kommer hamna under snedtaket. Ingen fara på taket egentligen om det inte vore för att det oundvikligen... -
E
Spottar i bastu med snedtak - vad blir bäst/snyggast?
Hej, Mitt namn är Martin. Jag och min fru håller på att bygga en bastu på vår övervåning (villa) intill en gavelvägg Fönster till höger. Se... -
Isolera snedtak älvsbyhus
Idag hade jag isoleringfirman på besök. Han ville att jag skulle sala på takstolarna med 170mm och sen plasta och glesa. Jag frågade om jag... -
V
Hålkälslist, Tips mottages
Hej, Har stött på patrull hemma med listning av tak efter renovering.Det är nämligen som så att jag har takkupa som ger konstiga vinklar. Listen... -
B
Isolering snedtak nu, byte tak 2020
Hej, Hade trott att det inte skulle vara några problem med att hitta en takläggare som kunde hjälpa till att byta mitt yttertak, inklusive... -
M
Ventilation badrum snedtak - hjälp
Jag behöver installera ventilation i ett badrum med delvis snedtak. Badrummet är i bra skick och jag vill inte förstöra tätskiktet mer än... -
J
Inredd vind - köldbrygga
Har en oinredd vind(tillbyggnad) som skall bli inrett så jag har börjat isolera etc. På andra sidan väggen är det kallvind. Är det bara att regla... -
H
Renovera ovanvåning på villa
Hej. Nyblivna husägare och ska nu ta oss an vår ovanvåning (1 1/2-plansvilla från 1957). Vi vill göra det till rimlig kostnad med tanke på åldern...