Tagg: koppla-in
Här samlar vi allt om koppla-in.
Andra taggar som innehåller ordet koppla-in är: att-koppla-in-bergvärmepump, koppla-in-taklampa, koppla-in-taklampa-plejd, koppla-in-plejd, relä-koppla-in, koppla-in-brunnen, koppla-in-ny-spis, koppla-in-tvättmaskin-vattenlås-avlopp, koppla-in-400v-element, koppla-in-trappbrytare
-
F
El: Koppla in tvättmaskin
Ska koppla in tvättmaskinen men såg att det också finns en vit sladd? Kan man koppla enligt bilden? -
R
Har jag kopplat in lampan rätt?
Hej! Jag har köpt en ny lampa som jag ska koppla in i ett uttag i taket. Uttaget ser ut som på bilden. Har en stickpropp med en brun och blå... -
A
Koppla in en "dimmer" i en vanlig elkabel?
Jag har en fläkt som är kopplad med en vanlig jordad elkabel som nedan... -
Koppla in ny thermostat
Hej Dax att byta termostat och undrar hur man koppla in den.. bifogar en bild L1 och N2 är väl inkommande fas och nolla sedan står det N3 OCH L... -
Koppla in begagnad spis 400V?
Hej! Jag vill koppla in en begagnad spis, en äldre Electrolux EKC 6181 där det idag sitter en Gorinja. Båda drygt 10 år gamla ca. Electroluxen... -
S
Koppla in Siemens EH775501E/08 induktionshäll som saknar diagram
Hejsan Här är ännu en fråga om att koppla in en spishäll, dock har den en liten tvist, och jag vill bara dubbelkolla att jag tänker rätt. Denna... -
J
Koppla in handdukstork utan ventil?
Hej, vi har renoverat vår tvättstuga och tagit bort det gamla elementet och tänkt att istället sätta in en större handdukstork. Visst borde det... -
A
Hjälp! Koppla in taklampa
Hej Har försökt koppla in en taklampa men inte lyckats och hoppas nu någon kan hjälpa mig. Jag har som ni ser 4st sladdbuntar. En blå, en svart... -
D
Rimlig kostnad för att koppla in vatten och avlopp i kök?
Hej! Ska få ny bänkskiva monterad. Vill ha vatten och avlopp riktigt inkopplat så bett om offert från VVS-firma för detta. Vill kolla av vad ni... -
H
EL: kan man koppla in TM & TT på det här sättet?
Hej I min lägenhet så har jag haft en Tvättmaskin endast och numera ska jag koppla in både Tvättmaskin samt torktumlare. Jag har 10A på...