Tagg: koppla-in
Här samlar vi allt om koppla-in.
Andra taggar som innehåller ordet koppla-in är: att-koppla-in-bergvärmepump, koppla-in-taklampa, koppla-in-taklampa-plejd, koppla-in-plejd, relä-koppla-in, koppla-in-brunnen, koppla-in-ny-spis, koppla-in-tvättmaskin-vattenlås-avlopp, koppla-in-400v-element, koppla-in-trappbrytare
-
Kan jag koppla in en diskmaskin här?
Stambyte pågår i vår lägenhet just nu. De drar dock inte ut köken utan installerar nytt i befintligt. Innan har vi inte haft draget för... -
P
Koppla in digital termostat Thermotech XD A
Hej, någon som kan bistå med tips på hur kablarna ska kopplas för att få denna termostat att fungera ? Verkar inte ge värme på golvvärme... -
S
Koppla in dimmer.
Någon vänlig själ som kan hjälpa mig med detta? Hur ska jag koppla kablarna? -
Koppla in ny spis
Har en gammal spis som jag skulle vilja byta ut mot induktion. Hur skall jag tänka vid inköp har jag 400v ifrån väggen och är det en fas eller... -
Koppla in ny strömbrytare med uttag under
Hej, Tänkte byta ut några äldre brytare och uttag, men när jag väl öppnar dessa blir jag lite osäker på hur jag bör koppla. Har förstått att... -
D
Koppla in Plejd till trappkoppling
Hur kopplar man in en Plejd 01 till denna trappkopplingen? Tack för hjälpen. -
M
Önskar hjälp med att förstå hur jag ska koppla in lampa
Flyttar in i lägenhet för första gången, och över köksbordet sticker tre trådar ut ur taket istället för att det finns ett uttag för lampan. Ska... -
Kan induktionsspis 230V 3x16A kopplas in på 230V 1x20A?
Hej, ska eventuellt flytta in i lägenhet med endast 1-fas elanslutning. Huvudsäkringen är 25A (1-fas), och i elcentralen sitter det en 20A säkring... -
J
Problem med att koppla in äldre lampa för kronkoppling i modernt uttag
Hej, Jag har precis köpt en begagnad Sarfatti2097/30 och det visade sig att det är en äldre modell med kronkoppling. Jag har dock inte... -
J
Koppla in lampa i tak??
Har fyra sladdar i taket, hur ska jag koppla in lampa? Som jag förstår det är gul/grön är skyddsjord, blå är nolla. Men fattar inte skillnaden...