P
Anonymiserad 433451: [citat] Man ska inte trycka av alldeles vid ytan utan försiktigt så långt in man kommer med handen över eller trasa.. Jag tror nog att ditt Svänghjul har flyttat på sig..
16 svar · 16,6k läst
N
Anonymiserad 433451: [citat] kniven som är böjd eller chassit som hänger ner på ena sidan...
1 svar · 3,1k läst
T
Anonymiserad 433451: [citat] styrmembranet ska få bensinen att gå in i rätt munstycke vid rätt tid pump membranet ska pumpa fram bränslet..
10 svar · 4,5k läst
·
S
Anonymiserad 433451: [citat] kommer du bara igenom härdningen så;) man ska helst härda igen. efter man är klar.. övre eller undre dödläge. (y) bra gjort(y)
12 svar · 1,9k läst
·
D
Daniel 109: [citat] Jag tolkade inte lågt tryck som undertryck i en sugledning. Men visst suger du in luft i oljan är det ju inte helt bra.
15 svar · 5,2k läst
A
Anonymiserad 433451: [citat] hjmm jo men du vet att spolarna och stiften är inte samma som för ca 10 år sedan.. kvaliten är ljusår ifrån vad det gäller hållbarhet. du har säkert ett QC12YC stift i den nyare Stigan?... byt ut det isåfall...
10 svar · 4,8k läst
·
I
Iba: Någon som provat denna på stenbelagd yta? Vi har byasten.
0 svar · 2,6k läst
Lindgrenski
Lindgrenski: [citat] Har inte fått bort hjulet och nu har jag slarvat bort både kåpan och remmen, Husqvarna tillverkar tydligen inte reservdelar längre så det blir till att försöka leta upp min kåpa (hopplöst) eller vänta på att verkstaden får in en likadan modell som ska skrotas.
7 svar · 6,1k läst
F
Fruguldtand: Ibland krävs det visst ett inlägg för att inse att man glömt ett reglage. Har nu hittat felet själv och önskar er alla en härlig sommarkväll!
1 svar · 1,9k läst
S
Sef: Så ser det ut i appen när jag går in.
1 svar · 5,2k läst
·
SlamFreddan
SlamFreddan: [citat] jag har precis köpt den så inte hunnit gå igenom ordentligt men det som är uppenbart är nya remmar Fjäder till remspännare Säte Oljefilter Olja Packningssats till växellådan funderar på om jag ska plocka ner den, slipa och lacka om med, rosten har inte blivit allt för aggressiv än så går nog rädda mesta plåten med lite kärlek.
5 svar · 2,9k läst
·
Bodin91
Bodin91: [citat]
40 svar · 55,6k läst
·
N
Anonymiserad 433451: [citat] Jajemän.. synd att jag ingen sådan har bara;) Men brukar blanda ut med askan och häva på gruset, på vägen.. (y)
45 svar · 6,9k läst
·
R
Anonymiserad 433451: [citat] (y)(y)
12 svar · 4,3k läst
·
C
Christoffer.: Hej! Gäller det både vid drift framåt och bakåt? Troligen har elektronikboxen blivit överbelastad och gett upp. Har varit med om det själv men det gick på garantin. Mvh Christoffer
1 svar · 4,2k läst
H
Anonymiserad 433451: [citat] Du ska alltså bygga om en garden till en villa. eller park..? Har jag aldrig hört talas om.. Men visst det kan jag ha missat bara.. utveckla gärna mer...
1 svar · 1,4k läst
K
Anonymiserad 433451: [citat] :rofl: näpp alltid knivarnas fel;):cool::rofl:
9 svar · 2,8k läst
N
Anonymiserad 433451: [bild] Men jag skulle nog hellre svetsa eller borra..
2 svar · 1,7k läst
·
H
Anonymiserad 433451: [citat] Varsågod
12 svar · 2,2k läst
·
Martin&&&
Martin&&&: [citat] Det kan också vara så att tanklocket är för tätt. Då blir det undertryck i tanken och bränsle kommer inte fram till motorn.
19 svar · 11,0k läst
·
G
Anonymiserad 433451: [citat] Trevligt. Då har Hva tänkt till och om en vända.. (y)
8 svar · 3,0k läst
·
V
Vadvadetjagsa: Hej. Jag har en högtryckstvätt av märket Euroclean H-3513 och jag undrar om någon här vet vilken olja man ska ha i. Någon ställde samma fråga hos maskinisten och fick då som svar: Så är det någon som VET om det ska vara GL-5 eller inte?
0 svar · 1,8k läst
·
J
Anonymiserad 433451: [citat] bockat riggrör med en hylsa.. Som man skruvar i redskapet med hjälp av skruv.. oftast sitter ett trimmerhuvud nitat i hylsan..
9 svar · 3,9k läst
E
etompau: Kanske 2-3 gånger/klippsäsong. En del kör med samma knivar i flera år, andra byter en gång/månad. Känn på skärpan och kolla status för skruvarna så får du en uppfattning om de behöver bytas.
1 svar · 944 läst
Jonas_123
Jonas_123: På Facebook har det vid flera tillfällen dykt upp annonser för Klippo Pro 19 SH från lamorr.se De tar endast 4760:- för den vilket är fantastiskt när de normalt kostar ca 9000:- enligt prisjakt. Jag tyckte det lät för bra för att vara sant och hittade en del omdömen på Trustpilot som bekräftar mina misstankar om att det är en ren bluff https://se.trustpilot.com/review/lamorr.se
0 svar · 2,4k läst
S
sepani: [citat] [citat] Jag hade kontakt med Rembutiken och fick tag på rätt modell. Bytt och fungerar bra.
16 svar · 6,0k läst
·
S
Anonymiserad 433451: [citat] den där kan inte ha varit med på bilderna. Men skönt att det löste sig.. (y)(y)
18 svar · 4,2k läst
·
K
Anonymiserad 433451: [citat] Kör så länge det går.. plocka ner den i vinter och använd kemisk metall för att lägga ihop delarna..
16 svar · 4,2k läst
·
T
Träkåk: Hör med http://www.findglocal.com/SE/S%C3%B6derk%C3%B6ping/869104536596151/Gr%C3%A4sklipparskroten
9 svar · 3,5k läst
·
Hep
Hep: Jag har deras sladdvariant som enligt specarna har dubbelt så snabbt blås (om det nu är det mest jämförbara värdet) och den kan du få av mig för en billig peng. Om du klättar upp en torr dag och inte barren hunnit ligga och kleta fast sig så kan det säkert funka, men då undrar jag om det är så mycket effektivare än en borste. Min blås måste man nästan fram och peta på löven
1 svar · 1,5k läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.