11 413 läst ·
112 svar
11k läst
112 svar
Avslutad: Vinn en ActiFryer stor nog till hela familjen
Lustigt, efter ett misslyckat försök att fritera hemmagjorda falafels i tisdags så dyker denna tävling upp. I helgen åker både olja och (den knappt använda) fritösen till tippen. Oavsett om det var handhavande fel, ingredienserna, receptet eller fritösens fel så ekade följande ord i vårt kök, flera timmar efter det att falafeln smält ner i oljan ”Ut ur vårt kök! Du sätter aldrig dina fötter här igen”. Vem vet, kanske det står någon annan där en bättre dag.
Svar: 25 kategorier
Svar: 25 st kategorier.
Motivering: Har ett bra tag haft fundering av att skaffa en fritös men då det känts ohälsosamt och helt ärligt som en massa jobb med hanteringen av en sådan låter en airfryer som ett utmärkt alternativ. Ett stort plus är att den här fryern är stor nog för hela familjen i en sittning vilket underlättar i vardagsstressen. Försöker även få en bättre kosthållning och ett sådant redskap hjälper en på vägen förutom att det blir väldigt gott. Tänker mig krispigt goda sötpotatisstrips eller varför inte BBQ-drumsticks? Fisk och grönsaker av olika slag som tillagats så att även vår extremt kräsna dotter tycker om det.
Håller tummarna för att vi vinner!
Motivering: Har ett bra tag haft fundering av att skaffa en fritös men då det känts ohälsosamt och helt ärligt som en massa jobb med hanteringen av en sådan låter en airfryer som ett utmärkt alternativ. Ett stort plus är att den här fryern är stor nog för hela familjen i en sittning vilket underlättar i vardagsstressen. Försöker även få en bättre kosthållning och ett sådant redskap hjälper en på vägen förutom att det blir väldigt gott. Tänker mig krispigt goda sötpotatisstrips eller varför inte BBQ-drumsticks? Fisk och grönsaker av olika slag som tillagats så att även vår extremt kräsna dotter tycker om det.
Håller tummarna för att vi vinner!
Vi vill laga nyttig, god mat smidigt och lätt,
utan onödigt mycket fett.
Friterat avstår vi för det mesta, trots att våra smaklökar säger att det är det bästa.
Med en ActiFryer kan vi njuta av det godaste vi vet, vi friterar hälsosamt utan fett och slipper oljans klet.
Vi vill laga nyttig, god mat smidigt och lätt,
utan onödigt mycket fett.
Friterat avstår vi för det mesta, trots att våra smaklökar säger att det är det bästa.
Med en ActiFryer kan vi njuta av det godaste vi vet, vi friterar hälsosamt utan fett och slipper oljans klet.
Svar: 25
Jag har velat ha en varmluftsfritös hur länge som helst, men varken goda(?) födelsedagsfeer eller tomten verkar fatta. Får hoppas detta är vad jag behöver göra - hitta en tävling själv och vinna en. Gissa hur glaaaada vi skulle bli! Hela familjen älskar ju friterad mat men det är ju verkligen inte hälsosamt. Dessutom gillar jag alla specialfunktioner och den uppsjö av möjligheter en varmluftsfritös ger. Hoppas nu få bjuda in Mr Dream-ActiFryer till vårt hem.
Jag har velat ha en varmluftsfritös hur länge som helst, men varken goda(?) födelsedagsfeer eller tomten verkar fatta. Får hoppas detta är vad jag behöver göra - hitta en tävling själv och vinna en. Gissa hur glaaaada vi skulle bli! Hela familjen älskar ju friterad mat men det är ju verkligen inte hälsosamt. Dessutom gillar jag alla specialfunktioner och den uppsjö av möjligheter en varmluftsfritös ger. Hoppas nu få bjuda in Mr Dream-ActiFryer till vårt hem.
25 kategorier är svaret!!
Jag är en fish and chips älskande engelsman med för högt kolesterol.
Som hoppas på en hälsosam ActiFryer, eftersom jag inte tål …
... att vara utan min favoritmat, men samtidigt vill jag vara snäll mot min kropp.
Ni förstår ju att detta genius skulle få hela mig att le och känna mig på topp!
Jag är en fish and chips älskande engelsman med för högt kolesterol.
Som hoppas på en hälsosam ActiFryer, eftersom jag inte tål …
... att vara utan min favoritmat, men samtidigt vill jag vara snäll mot min kropp.
Ni förstår ju att detta genius skulle få hela mig att le och känna mig på topp!
Lägenhetsfixare
· Skåne
· 237 inlägg
Tack alla för era motiveringar! Jag vill bara förtydliga att rätt svar på frågan var 25 st.
Idag säger vi grattis till vinnaren @Goblinn, som längtar efter att kunna bjuda in goda vänner och äta god mat och umgås igen. Det kan vi nog alla skriva under på! Nu hinner du kanske prova ActiFryern ett tag så middagen blir fullfjädrad när vännerna väl kan samlas igen.
Idag säger vi grattis till vinnaren @Goblinn, som längtar efter att kunna bjuda in goda vänner och äta god mat och umgås igen. Det kan vi nog alla skriva under på! Nu hinner du kanske prova ActiFryern ett tag så middagen blir fullfjädrad när vännerna väl kan samlas igen.
Grattis till vinsten!Goblinn skrev:
25 kategorier!
Sen coronan slog till har man drömt om alla dessa middagar man ska ta igen!
Bjuda in goda vänner och äta god mat! Och umgås!
Med den här ActiFryern kan man ta sin matlagning till en högre nivå då man både kan tillaga och fritera det man kan tänkas bjuda på!
Sedan förstår jag inte varför jag inte redan äger en då friterat är livet!
Det här var verkligen superkul! Vilken vinst! Och vilka spännande middagar vi har framför oss nu!Annelie Hultberg skrev:
Tack alla för era motiveringar! Jag vill bara förtydliga att rätt svar på frågan var 25 st.
Tusen tack Byggahus!
Klicka här för att svara