93% polyamid, 7% elastan, dobby, vattenavvisande finish, 4-vägsstretch, 295 g/m²

Jag jobbar väldigt mycket hemma med diverse renoveringar så hantverkarbyxor skulle få mycket användningstid men hittills har jag aldrig unnat mig att köpa några utan använder bara andra uttjänta kläder. Så de här byxorna skulle sitta fint.

Hej hopp

Svar: 93% polyamid, 7% elastan, dobby, vattenavvisande finish, 4-vägsstretch

Skulle vara skönt med ett par riktiga byxor. Spik och skruv sticker på olämpliga ställen när man har dem i vanliga fickor på träningsbyxor, hålla hammare och andra verktyg i munnen när jag klättrar upp på stegen må kanske se roligt ut för frugan, men är varken lätt, praktiskt eller säkert.

Nej, ett par ordentliga hantverksbyxor så jag åtminstone kan se ut som en hantverkare. Även om tummen ofta är mitt i hand.

Ha det fint!
Tommy

Jag vinner gärna ett par nya byxor. Jag sitter nu med en gipsad arm efter en olycka och alla hemma projekt blir lidande. När jag är återställd kommer jag ha på mej mina nya byxor med tyg i "93% polyamid, 7% elastan, dobby, vattenavvisande finish, 4-vägsstretch, 295 g/m²" dygnet runt. Annars hinner jag aldrig arbeta ikapp.
/David

93% polyamid, 7% elastan, dobby, vattenavvisande finish, 4-vägsstretch, 295 g/m².

Jag skulle verkligen kunna behöva en hantverksbyxa då det blir mer och mer projekt som behöver hanteras i det nya huset och sambon inte uppkattar att jag förstör mina "vanliga" kläder!

Tack för alla fina och trevliga motiveringar jag fick läsa igenom den här veckan! Det är tydligt att arbetskläder inte byts ut lika ofta som vanliga kläder. :rofl:
Vinsten gick till @doubleH, vi kunde inte motstå hans gamla slitna blåbyxor, de passar nästa på museum! Vi säger grattis och hoppas att knäna inte ska behöva ta så mycket stryk i fortsättningen!

Redigerat:
  • Gilla
Fario
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.