7 132 läst ·
34 svar
7k läst
34 svar
Avslutad: Vilka har flest poäng?
Svar: Wendlingen
Varför ska jag vinna?
Jag har en skruvdragare, en Bosch, fungerar bra för det jag använder den till. Vad använder jag den till då? Jag hjälper min mor i hennes lilla attefallshus, jag bygger kaninhinder åt min dotter, jag skruvar ihop möbler och ja du, det man för övrigt har en skruvdragare till.
Behöver jag en ny skruvdragare? Egentligen inte.
Känner att jag vill inte hitta på någon fantasifull historia om att jag ska bygga en altan eller lägga om taket.(Bor i hyreslägenhet)
Varför vill jag vinna då?
JAG ÄLSKAR NYA PRYLAR!
Boschen kan pensionera sig hos min äldsta son och pappa får en ny skruvdragare!
Därför!
Varför ska jag vinna?
Jag har en skruvdragare, en Bosch, fungerar bra för det jag använder den till. Vad använder jag den till då? Jag hjälper min mor i hennes lilla attefallshus, jag bygger kaninhinder åt min dotter, jag skruvar ihop möbler och ja du, det man för övrigt har en skruvdragare till.
Behöver jag en ny skruvdragare? Egentligen inte.
Känner att jag vill inte hitta på någon fantasifull historia om att jag ska bygga en altan eller lägga om taket.(Bor i hyreslägenhet)
Varför vill jag vinna då?
JAG ÄLSKAR NYA PRYLAR!
Boschen kan pensionera sig hos min äldsta son och pappa får en ny skruvdragare!
Därför!
Där blev det troligtvis fel, det du har lämnat svar är för en skruvdragare, här var det en massageapparat.
Svar Wendlingen
Tänk att äntligen äga en kvalitetsmaskin. En dröm för en entusiastisk hemmasnickare nu när min gamla lagt av.
Tänk att äntligen äga en kvalitetsmaskin. En dröm för en entusiastisk hemmasnickare nu när min gamla lagt av.
P Petri12 skrev:Svar: Wendlingen
Varför ska jag vinna?
Jag har en skruvdragare, en Bosch, fungerar bra för det jag använder den till. Vad använder jag den till då? Jag hjälper min mor i hennes lilla attefallshus, jag bygger kaninhinder åt min dotter, jag skruvar ihop möbler och ja du, det man för övrigt har en skruvdragare till.
Behöver jag en ny skruvdragare? Egentligen inte.
Känner att jag vill inte hitta på någon fantasifull historia om att jag ska bygga en altan eller lägga om taket.(Bor i hyreslägenhet)
Varför vill jag vinna då?
JAG ÄLSKAR NYA PRYLAR!
Boschen kan pensionera sig hos min äldsta son och pappa får en ny skruvdragare!
Därför!
O o.com@comstedt eu skrev:
Varför tror ni att ni ska vinna något när ni inte ens klarar av att läsa rubriken och svara i rätt tråd???
Jävligt lätt att råka skriva i fel fält. Svaret tillagt på rätt ställe.useless skrev:
S Skogsmusen skrev:
Klicka här för att svara