10 851 läst ·
38 svar
11k läst
38 svar
Avslutad: Bli kvitt myrorna i sommar
Svar: Hela myrsamhället utplånas inom 3-4 veckor vid användning av Myr Effekt.
[FONT=-apple-system, BlinkMacSystemFont, Roboto, Helvetica Neue, Arial, Helvetica, sans-serif]Det är absolut synd om myrstackarna,
Men i trädgården där både rådjuren och sniglarna,
Frodas och lever om,
Behöver jag något som
Ser till att myrorna jag blir kvitt!
[/FONT]
[FONT=-apple-system, BlinkMacSystemFont, Roboto, Helvetica Neue, Arial, Helvetica, sans-serif]Det är absolut synd om myrstackarna,
Men i trädgården där både rådjuren och sniglarna,
Frodas och lever om,
Behöver jag något som
Ser till att myrorna jag blir kvitt!
[/FONT]
Svar Det tar 3-4 veckor att utplåna myrsamhället.
Jag ser fram emot att bli kvitt myrorna i mitt växthus, där de drar ut jord ur pallkragarna och bygger samhällen bakom mot glasväggarna.
Anette Pernevi Sidén anette@sima.se
Jag ser fram emot att bli kvitt myrorna i mitt växthus, där de drar ut jord ur pallkragarna och bygger samhällen bakom mot glasväggarna.
Anette Pernevi Sidén anette@sima.se
Rätt svar är:
Det tar 3-4 veckor att utplåna myrsamhället.
De ”söta” små myrorna, tar sakta över min trädgård. Komposten är körd, uteplatsen vid plattorna är invaderad och nu närmar de sig altanen och huset. Har testat det mesta funlight,salt,vermvatten mm mm INGET hjälper!
Skulle hemskt gärna få chans att vinna så kanske jag kan få slappna av på semestern och äntligen vinna över de små #%x !
Med vänlig hälsning, tessjävligtlesspåmyror
Det tar 3-4 veckor att utplåna myrsamhället.
De ”söta” små myrorna, tar sakta över min trädgård. Komposten är körd, uteplatsen vid plattorna är invaderad och nu närmar de sig altanen och huset. Har testat det mesta funlight,salt,vermvatten mm mm INGET hjälper!
Skulle hemskt gärna få chans att vinna så kanske jag kan få slappna av på semestern och äntligen vinna över de små #%x !
Med vänlig hälsning, tessjävligtlesspåmyror
Svar: Hela myrsamhället utplånas inom 3-4 veckor vid användning av Myrr Effekt.
Roade mig nu under våren och la om alla plattor och gjorde så fint så. Men vad händer nästans direkt? Jo myrorna kommer upp i fogsanden nästan direkt och springer runt. Vore såklart fint att bli av med dem så man kan sopa ner sanden mellan plattorna igen.
Roade mig nu under våren och la om alla plattor och gjorde så fint så. Men vad händer nästans direkt? Jo myrorna kommer upp i fogsanden nästan direkt och springer runt. Vore såklart fint att bli av med dem så man kan sopa ner sanden mellan plattorna igen.
Lägenhetsfixare
· Skåne
· 237 inlägg
Tack! Vad kul att vinna!Annelie Hultberg skrev:
Vad händer nu? Hur får man sin vinst?
Kommer den enligt mina uppgifter?
Klicka här för att svara