Svar: 3-4 veckor!

Motivering: Har ganska nyligen flyttat in i ett hus och nu när vår och sommar kom så kom även myrorna, enda problemet är att vår 2 åriga son är livrädd för myror! Så därför vore de perfekt att vinna detta kit!

Svar: Hela myrsamhället utplånas inom 3-4 veckor vid användning av Myr Effekt.

[FONT=-apple-system, BlinkMacSystemFont, Roboto, Helvetica Neue, Arial, Helvetica, sans-serif]Det är absolut synd om myrstackarna,
Men i trädgården där både rådjuren och sniglarna,
Frodas och lever om,
Behöver jag något som
Ser till att myrorna jag blir kvitt!
[/FONT]

Svar Det tar 3-4 veckor att utplåna myrsamhället.
Jag ser fram emot att bli kvitt myrorna i mitt växthus, där de drar ut jord ur pallkragarna och bygger samhällen bakom mot glasväggarna.
Anette Pernevi Sidén anette@sima.se

Rätt svar är:
Det tar 3-4 veckor att utplåna myrsamhället.

De ”söta” små myrorna, tar sakta över min trädgård. Komposten är körd, uteplatsen vid plattorna är invaderad och nu närmar de sig altanen och huset. Har testat det mesta funlight,salt,vermvatten mm mm INGET hjälper!
Skulle hemskt gärna få chans att vinna så kanske jag kan få slappna av på semestern och äntligen vinna över de små #%x !
Med vänlig hälsning, tessjävligtlesspåmyror

Hela myrsamhället utplånas inom 3-4 veckor
Nu börjar dom bli för många
Runt hela huset och börjar koma in
Det går helt enkelt inte måste få stopp på dom
Hoppas på vinst

Svar: Hela myrsamhället utplånas inom 3-4 veckor vid användning av Myrr Effekt.

Roade mig nu under våren och la om alla plattor och gjorde så fint så. Men vad händer nästans direkt? Jo myrorna kommer upp i fogsanden nästan direkt och springer runt. Vore såklart fint att bli av med dem så man kan sopa ner sanden mellan plattorna igen.

Tack alla medlemmar som skrivit in motiveringar. Jag önskar jag kunde hjälpa er alla, jag har själv erfarenhet av de små svarta odjuren och har full sympati! De två vinnarna den här veckan är @goeran och @Klaugust. Vi önskar dem all lycka till i krigföringen!

• Gilla
goeran
  • Laddar…
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Tack alla medlemmar som skrivit in motiveringar. Jag önskar jag kunde hjälpa er alla, jag har själv erfarenhet av de små svarta odjuren och har full sympati! De två vinnarna den här veckan är @goeran och @Klaugust. Vi önskar dem all lycka till i krigföringen!
Tack! Vad kul att vinna!

Vad händer nu? Hur får man sin vinst?

Kommer den enligt mina uppgifter?

Orientexpressen
Underbart!
Tack så hjärtligt mycket.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.