U
---AVSLUTAD----

Har du koll på boräntor? Då kan du kamma hem en kraftfull grovdammsugare i veckans tävling!

Man använder industriell dammsugare. Rengör tomt golv i ljusrum. Två bilder, produkt och användning.
Grovdammsugaren som står på spel är Kärcher WD 6 PS V-30/8/35/T och vill du veta mer om grovdammsugare rekommenderar vi att du läser vårt Test grovdammsugare.

Tävla så här:

  1. Fyll i eller uppdatera din boränta som inloggad i tjänsten Jämför Bolån (om du inte redan har gjort det den senaste månaden). Har du fyllt i din ränta tidigare, radera de gamla uppgifterna och fyll i på nytt.

  2. Besvara frågan: Vad var den första uppgiften du fyllde i formuläret, dvs. namnet på första fältet i formuläret. Svaret hittar du här: https://www.byggahus.se/ekonomi/borantor/

  3. Motivera varför just du ska vinna.

Vinnaren utses torsdagen den 6/4


OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.
 
  • Gilla
S0MMER
  • Laddar…
Lånebelopp.

Nuvarande dammsugare sjunger på sista versen
 
U Ulrika M.M skrev:
Har du koll på boräntor? Då kan du kamma hem en kraftfull grovdammsugare i veckans tävling!
[bild]
Grovdammsugaren som står på spel är Kärcher WD 6 PS V-30/8/35/T och vill du veta mer om grovdammsugare rekommenderar vi att du läser vårt Test grovdammsugare.

Tävla så här:

  1. Fyll i eller uppdatera din boränta som inloggad i tjänsten Jämför Bolån (om du inte redan har gjort det den senaste månaden).

  2. Besvara frågan: Vad var den första uppgiften du fyllde i formuläret, dvs. namnet på första fältet i formuläret. Svaret hittar du här: [länk]

  3. Motivera varför just du ska vinna.

Vinnaren utses torsdagen den 6/4


OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.
Lånebeloppet.

Förra grovdammsugaren gav upp för 2 månader sedan. Motorn brann upp. Inte införskaffat en ny ännu. Har hört gott om Kärchers grovdammsugare och varit inne på att införskaffa en förut. Att vinna en vore toppen för oss.
 
Det första man fyller i är lånebeloppet.

Svärfar ska flytta. Det kommer bli en hel del fixande i det nya boendet så att ha en rejäl grovdammsugare för att hålla lite ordning vore fantastiskt trevligt!
 
E
Lånebeloppet.

Lyckades ha sönder vår vanliga dammsugare förra sommaren när jag skulle spackla och slipa garaget. Har således ingen dammsugare alls, och skulle passa perfekt med den ni lottar ut! Har faktiskt kikat på att köpa en sådan nu till sommaren. :)
 
Lånebeloppet.

För när räntorna stiger så blir man definitivt tvungen att göra alla(!) jobben själv. Bra prylar gör då att det blir roligare att fixa och man kan fokusera på renoveringen och för en stund glömma räntorna.
 
Det första man fyller i är lånebeloppet.

Vi har bundet bolån och har registrerat det för ett bra tag sedan, men fortfarande inom samma bindningsperiod.
Så jag gör bedömningen att jag inte ska göra en ny registrering för samma tabellvärden igen, hoppas det stämmer.

Vi har de närmsta året tre rum som ska renoveras (byte golv, tak och slipa/måla väggar). Eventuellt även ett rum i källaren där vi kanske måste bila och slipa betong. Det förväntas bli enorma mängder damm i huset under perioder på grund av detta.
Förutom dammskydd in till rummen är en grovdammsugare då ett måste, så den skulle verkligen komma till användning här.
Allt som underlättar byggprocessen är helt underbart, så jag kan bara tänka mig glädjen att ha en dammsugare som klarar både damm och vatten.
 
Lånebelopp

Min gamla Kärcher har tappat sugen efter 20 år i trogen tjänst. I vått och torrt har hen fått ta reda på skiten efter mina stökiga byggäventyr och det är dax för välförtjänt pension och bereda plats för en arvtagare.
 
Lånebeloppet.

Jag är nybliven radhusägare och ska till sommaren sätta igång med min första husrenovering, tillika bli pappa för andra gången.
Med två små barn hemma vill jag se till att minimera mängden byggdamm både för dem och mig själv.
Hoppas på att Kärcher WD 6 ska kunna göra både och.
 
U Ulrika M.M skrev:
Har du koll på boräntor? Då kan du kamma hem en kraftfull grovdammsugare i veckans tävling!
[bild]
Grovdammsugaren som står på spel är Kärcher WD 6 PS V-30/8/35/T och vill du veta mer om grovdammsugare rekommenderar vi att du läser vårt Test grovdammsugare.

Tävla så här:

  1. Fyll i eller uppdatera din boränta som inloggad i tjänsten Jämför Bolån (om du inte redan har gjort det den senaste månaden).

  2. Besvara frågan: Vad var den första uppgiften du fyllde i formuläret, dvs. namnet på första fältet i formuläret. Svaret hittar du här: [länk]

  3. Motivera varför just du ska vinna.

Vinnaren utses torsdagen den 6/4


OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.
Det första man fyller i lånebeloppen.

Har ingen grovdamsugare och har behov av en. Just nu kör jag med en gammal vanlig damsuggaren med en asktunna men damsuggaren går på sista versen och lär ge upp snart. Den startar när den vill inte när den ska och överhetningsskyddet stänger av den ofta. Så den får inte köras mer än någon minut åt gången.
 
M
Man fyller i lånebeloppet men formuläret accepterar bara bolånetorskar som har lån, går inte att fylla i noll!

Men då jag slipper betala en massa onödig ränta så har jag råd att köpa den dammsugare jag vill ha!
 
E
Lånebelopp


Jag har ett garage på 120 m2 som hittills inte städat sig självt.


U Ulrika M.M skrev:
Har du koll på boräntor? Då kan du kamma hem en kraftfull grovdammsugare i veckans tävling!
[bild]
Grovdammsugaren som står på spel är Kärcher WD 6 PS V-30/8/35/T och vill du veta mer om grovdammsugare rekommenderar vi att du läser vårt Test grovdammsugare.

Tävla så här:

  1. Fyll i eller uppdatera din boränta som inloggad i tjänsten Jämför Bolån (om du inte redan har gjort det den senaste månaden). Har du fyllt i din ränta tidigare, radera de gamla uppgifterna och fyll i på nytt.

  2. Besvara frågan: Vad var den första uppgiften du fyllde i formuläret, dvs. namnet på första fältet i formuläret. Svaret hittar du här: [länk]

  3. Motivera varför just du ska vinna.

Vinnaren utses torsdagen den 6/4


OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.
 
Lånebeloppet

Byggprojekten hopar sig, och är tämligen säker på att dammråttor mobiliserar sig. En
kärcher skulle göra livet lite enklare.
 
Lånebelopp.
Nuvarande dammsugare finns inte.
 
1. Lånebelopp

2. En grovdammsugare skulle vara perfekt att ha nu när garaget och bilen ska vårstädas! Jag har även fått för mig att börja odla grönsaker och blommor i år, så det skulle vara ett tacksamt tillskott för att få bort jorden som hamnar lite överallt när man planterar frön
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.