Demmpa
Demmpa: Välkommen till forumet. Bilder underlättar Årtal? Modell?
1 svar · 2,0k läst
F
fribygg: Lägg plastmatta med uppvik och installera minst en golvbrunn om du har problem med vatten som rinner.
2 svar · 1,2k läst
·
returen
returen: [citat] Det finns fläktar som är service vänliga men de är sällsynta
5 svar · 1,6k läst
·
D
Detlof H: [citat] Denna kommentaren måste hyllas mer! Tack! Höll på att skruva mig tokig och hade glömt av skruvarna under! 🤩
9 svar · 39,9k läst
Johan Gunverth
Johan Gunverth: En P19 brukar räcka 7-8 månader för mig och då används hällen mycket. Hällen är på 12,8 kW.
5 svar · 1,6k läst
·
T
Tehen Br: [citat] Tack för svaret!
4 svar · 1,0k läst
J
Jörgen Petersson1: [citat] Gött! Har du kvar dem månne? :D
7 svar · 1,7k läst
anders07
anders07: Bättre alternativ när jag tänker på det är ju att såga upp ett hål bara längst in med multiverktyg eller en sticksåg... Du skruvar sen en planka tvärs över hålet på undersidan och lägger på biten du sågade ur.
2 svar · 1,2k läst
·
F
föraren: [citat] Tack matti, ska kolla om jag kan hitta en klinga som funkar till min sänksåg, det hade ju vatt det bästa helt klart för stabiliteten.
13 svar · 1,2k läst
Patrick0327
Patrick0327: [citat] Släppte lite på skruvarna till fästet som satt till dörren👍
5 svar · 405 läst
·
returen
returen: [citat] NYA???? sen 30 år eller nått
9 svar · 898 läst
·
P
Peter_Ker: Vi hade en Norwesco spisvakt till förra spisen. Då slipper man bryta säkringen. [bild]
10 svar · 1,2k läst
·
S
Skogsmulle25: Jag håller på att välja leverantör av bänkskiva och stänkskydd (båda i kvartskomposit) till köket och har begärt in offerter från flera företag. Ett av dem är House of design Sweden AB i Stockholm, som verkar bra (förutom att förskottsbetalning krävs med 50%, men det verkar många göra). Någon som har erfarenhet av dem?
0 svar · 685 läst
D
Derbyboy: Ahh snyggt! Ja men då blir det ju super
10 svar · 1,5k läst
factasy
factasy: [citat] Tack då vet jag 👍
4 svar · 534 läst
·
BirgitS
BirgitS: Silikon är en mjukfog. Motsatsen är hårdfog, vilket är den kakelfog man har mellan plattorna annars.
3 svar · 967 läst
·
returen
returen: [citat] Budgetmodell???? Ta det med husqvarna de håller nog inte med dig!
26 svar · 1,4k läst
·
D
Derbyboy: [citat] Vad blev det tillslut? Går i samma fundering med liknande krav som du.
4 svar · 5,8k läst
D
Derbyboy: Det är den här jag är sugen på: https://www.bygghemma.se/kok-och-bad/kok-och-tvattstuga/koksblandare/koksblandare-med-dusch/koksblandare-scandtap-steel-accent-square-med-utdragbar-pip/p-1148466?utm_source=prisjakt&utm_medium=pa&utm_campaign=
1 svar · 1,2k läst
betongponta
betongponta: [citat] Hålet är mindre än vad den nya hällen är. Så om kartongen/tejpen ska föreställa den användbara sidan av hällen och du har 1cm kvar till vägg, har du säkert 2cm kvar till avslut bänkskiva. Det går och du riskerar att förstöra bänkskivan. Inte så praktiskt heller att ha hällen så nära väggen, men du har ju inte så mycket alternativ. Den som planerat köket borde
2 svar · 1,1k läst
·
S
Småbrukaren: Vill ni ha nya vattenledningarna i väggen eller upp under köksskåpet? En Röris kostar cirka 600kr/timmen, plus resa. Räkna med ett par timmars jobb. Beroende på hur ledningarna är kopplade och var de går idag så är det vettigt att byta till slang/rör i rör. Då kan det bli lite knepigare om kopparrören sitter fast i väggen. Men är de frilagda nere i tvättstugan och bara dolda i
2 svar · 963 läst
·
K
Kristian Renoverar: [citat] Hej, nej, bara dåligt målat, ska köra ett pass färg till.
3 svar · 1,0k läst
·
D
Derbyboy: Jag kommer köra 2700-4000 tunable, dynamisk vit. Vi får se hur det blir
11 svar · 2,0k läst
I
Isabella Hermelin: Jag har en gammal spiskåpa med självdrag upp i murstocken. Har haft lösa kläm- spotlights som belysning, men skulle vilja sätta fast belysning under. Vad kan ni rekommendera som sitter bra och som är lätt att rengöra från fett o stekos?
0 svar · 670 läst
A
andahr: Ett av två övre fästen på ikeafront diskmaskin har lossnat. Fronten monterad 2014. Hur lossar jag frontens nedre del? Sitter en kuggad ratt i de båda nedre fästena. Tacksam för tips!
0 svar · 701 läst
·
Sparvassursen
Sparvassursen: [citat] Allright! Får bli till att snickra lite!
4 svar · 701 läst
returen
returen: [citat] den gjordes medbörjan på 2011 så det är en 11á
5 svar · 1,3k läst
·
F
Forsa16: Visserligen en gammal tråd men funderar i samma banor och hittade denna produkt på IKEA, LARKOLLEN. Kanske går att använda. Eller som tips till någon annan! https://www.ikea.com/se/sv/p/larkollen-filtpanel-foer-skjutdoerrrar-moerkgra-50518929/
4 svar · 13,2k läst
Ludde Jakobsson
Ludde Jakobsson: [citat] Det var många år sedan jag beställde från dom så det kan ha ändrat sig.
5 svar · 6,1k läst
J
J-banan: [citat] Reklamera den, listen på långsidan är fabriks monterad så det är inget ni har kunnat rå för att den inte håller tätt
7 svar · 2,3k läst
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.