J
Johan_A: Jag har ett ovalt Plainbord med de nya benen och det är inte ostabilt så det stör.
10 svar · 5,9k läst
A
ama: Bauhaus har en egen serie, kolla http://www.inbau.se/prisliste_skydedoer.asp Dock verkar de inte ha valnöt som val. /ama
1 svar · 4,7k läst
A
Annas: Asiatiskt är inne nu så det finns många inredningsbutiker som har detta. Dis och Bohem i Stockholm är ett exempel, men jag tycker mig se det på var och varannan inredningsbutik. Kika runt lite så hittar ni både stora och små pryttlar lite var stans. Lycka till! //anna
10 svar · 13,7k läst
A
Annas: Det ser ut som ni kommer vara på nedervåningen då ni skall "relaxa". Då känns det väl mest naturligt att ha ett eventuellt badkar där. Så kan den ena bada och den andra basta.... Då får ni mer yta där uppe. Håller med om att ni bör ha ett badrum på övervåningen. Det känns lite konstigt att be gästerna springa ned varje gång de skall gå på toaletten. I detta behöver man bara
12 svar · 1,4k läst
FlitigaLisa
FlitigaLisa: Den finns ännu och heter Ålesund. Finns i katoleg men inte på hemsidan. Du kan säker hitta en beg på Blocket eller IKEAs egna köp och sälj på nätet. /Lisa - som har alla IKEA kataloger sen 1987...
1 svar · 3,8k läst
C
chess: Vad var det för pris?
2 svar · 2,0k läst
C
A
Annas: Skärmvägg Draperi Persienner Bokhylla Garderober vända åt varsitt håll. 2 st. Skrivbord Tv - hörna för båda Det finns massor med sätt. Frågan är ju som sagt hur rummet ser ut. Det där med våningssängen var bra tycker jag. Så sover de ganska "kompakt" och har mycket yta att röra sig på. Lycka till, anna
5 svar · 7,7k läst
A
Aggi: Japp, det är Södra Galleriet som har dem. Jag har själv 2 stycken som jag har köpt på Blocket, men jag kollade med Södra Galleriet hur de låg i pris. En litografi som är ca 31*31 cm kostar 1.150 kr. Man kan få den inramad också, och då blir priset 1.750 kr. Kolla här http://www.welcome.to/sodra.galleriet under "egna editioner"
4 svar · 13,5k läst
M
mats99: [citat] Denna bild skulle vara spännande att se på..
35 svar · 10,3k läst
A
Andreas8: hakar på denna tråd lite, jag söker osså en klotlampa, men med stoor diameter, 1-1,5m... nån som vet?
13 svar · 2,6k läst
R
rosebuddy: Högsboanstalten i Gbg tar 325 + moms för en fanerad innerdörr. Då sprutspacklar de dörren oxå... /LArs
1 svar · 2,2k läst
L
Lillbjorn: Min tvättstuga är ca 15 kvm. Kanske 25 kvm om man räknar med alla idrottsprylar och kläder som hänger på tork i pannrummet bredvid... I källaren, längst in. Bredvid tvättmaskinen står en gammal kvarglömd oljepanna. Där bastun var (märken syns fortfarande i taket) har jag spänt långa linor för att torka ren tvätt. Om jag får plats med en strykbräda? Jo, men jag skulle ALDRIG
17 svar · 7,9k läst
L
Lillbjorn: [citat] Jag kan redan se tre hål vertikalt... Det kunde verkligen bli effektfullt! Och effektivt. Så enkelt att trycka in mjölkkartongerna, tidningarna och barnmatsburkarna. Inne i förrådet kan man placera ett 60 eller 80 skåp med tre hyllor så att varje "jutesäck" eller vad ni nu väljer lättare kan staplas på varandra. Längst ner glaset som är tyngst (visst lite opraktiskt med en
8 svar · 3,7k läst
Z
Zedo: Är det nån som kommer ihåg ett cdställ som fanns på Ikea för längesen? Det är väggmonterat och består av två svarta vinkel järn med x antal hyllplan. Hyllplanen är gjorda av plywood eller liknande och går att fälla upp om man inte använder dom. Luddig förklaring men ni som sett dom vet nog vilket jag menar. Det jag undrar är om nån har såna som dom inte använder och kan
0 svar · 2,0k läst
D
davbeu: Inreder övervåning och tänker sätta en bokhylla i en nisch mellan snedtak och en lodrät vägg. Frågan är hur jag lämpligast och snyggast fäster hyllplanen i den sneda väggen? Tänke mig massiva hyllplan i ek. Den sneda väggen är förberedd med plyfa så den går att skruva i. mvh David
0 svar · 2,7k läst
N
niroog: Kom på att även Arper har jättesnygga bord, modellen heter Dizzie. Kolla på www.arper.it finns att köpa hos Input Interiör
8 svar · 8,9k läst
K
koho11: Här handlade vi. Bättre pris än Elfa och Lumi, men billigt det är väl upp till var och en. http://www.hansen-consulting.se
1 svar · 4,7k läst
Fasting65
Fasting65: "alla" innerdörrtillverkare säger jag. Det enda som skiljer en vanlig innerdörr mot en skjutdörr är skåran i underkant samt två borrhål i ovankant för skenans beslag. Vi köpte Doorias Adderadörr eftersom vi köpte alla andra dörrar därifrån.
3 svar · 4,0k läst
N
niroog: Undrar om inte Elmo elle tärnsjö säljer lammskinn. Kolla på www.elmoleather.com eller www.tarnsjogarveri.se/
6 svar · 1,7k läst
P
ProjRoslis: Tack ni alla som har svarat! Även om hyllplanen inte sviktar ännu så är det väl bara en tidsfråga... Får således bli två senor till.
7 svar · 5,3k läst
Immobil
Immobil: Billiga är de inte: http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=inredning;action=display;num=1114716247 ::)
1 svar · 3,2k läst
M
M@ZE: Har äntligen fått tag på en rund och djup rund diskho till tvättstugan. Sågade upp hålet igår osv, vad skall man bäst fästa diskhon med ? Det finns alltså inga klammrar eller nått sånt, så det blir till att limma med typ nått .. PL400 ?
0 svar · 1,4k läst
T
towel: förstår ingenting av vad du menar med ikea men.. antog att du menae att dom skulle ha ritningar på något skåp..men hittade då inget..
6 svar · 2,5k läst
M
muppen: AAAARGGHHHHHHHH f-n har ju jag också glömt!! måste snacka med elkillen, tack för tipset, slutbesiktning 25 maj STRESS!!!!!!!!! :D :D http://www.xn--stjrnholm-x2a.se/ [citat]
4 svar · 2,4k läst
K
Kirneh: Hej, är det någon som känner till en duktig inredningsarkitekt som kan komma med lite tips och råd? Jag skulle vilja ha någon att bolla idéer och tankar med kring en privatvilla i modern stil. Kirneh
0 svar · 3,7k läst
M
mino: asko har en del av den typen [bild] http://www.asko-mobler.se/
5 svar · 3,7k läst
M
muppen: ok-men Stockholm ligger så ocentralt från Boden, ska kolla nästa gång jag är där... 8)
3 svar · 1,8k läst
K
KP2: Glöm för gudsskull inte en hängare med ett ental rökrockar. (av sammet med schalkrage, för att skona damerna från röklukt i dina egna kläder.)
10 svar · 5,7k läst
M
muppen: samma stil-har titta på dem men det blir för direkt ljus, vill ha luset på huset...
9 svar · 5,5k läst
B
byggimpert: [citat] Ahaa....., har personligen ingen egen "modern" erfarenhet av färgade garderobsdörrar, annat än från mitt första hus där tidigare ägare varit "kreativ" och målat vissa av garderobsdörrarna i olika nyanser samt tapetserat andra :P Med den inledningen så antar jag att du anar vartåt mina preferenser lutar ;) Nu förstår jag ju att ni inte tänkt måla i 70-tals färger, MEN min
3 svar · 871 läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.