Artikelkommentarer
huggan: Han fick en bra slant för det där 8 bitars spelet.
stefancrs: Pratar vi K/T eller faktiska priser?
Mattias Axelsson: Föredrar fysiska butiker till just byggprodukter . Eftersom att jag är en glad amatör så tycker jag att tips o förslag man går är värt mycket. Betalar gärna ett par kronor mer om servicen är bra. Sedan så tycker jag returerna är mycket knöliga vid köp på nätet. Dock så undrar jag hur dom nya reglerna för e-handel kommer att drabba e-bygghandeln. Jag tror att dom kommer att
Redaktionen: Ska du bygga ett hemmagym? Använd vår checklista så att du inte missar något viktigt. Du kan läsa artikeln här: Checklista bygga gym hemma
Redaktionen: Efter att ha minskat i tre månader ökar nu återigen gruppen som tror på stigande huspriser framöver. Du kan läsa artikeln här: Nu ökar gruppen som tror på stigande huspriser
Redaktionen: Fler än 500 personer arbetar med återställningen efter stormen, men många hushåll är fortfarande utan ström. Du kan läsa artikeln här: Många fortsatt strömlösa efter stormen Egon
gäst: Tillägg till ovanstående inlägg: Året efter vi hade installerat bergvärmen kom kommunen med erbjudande om att ansluta till det kommande fjärrvärmenätet. Kalkylen visade dock att det skulle bli klart högre uppvärmningskostnad för fjärrvärmen än det blev med bergvärmen.
Upp till bevis: Mattias Wondollek på Svensk Vindenergi, lobbyorganisation för vindkraft, anges påstå att Socialstyrelsen skulle ha ansvar för att människors hälsa ej påverkas av vindkraftljud med det regelverk som nu gäller med fiktiva beräkningar för ljudutredningar som baserar sig på låglänt terräng och i varmare klimat än i Norrland. Vad har Sosialstyrelsen utfört för vetenskapliga
Hjulius: Här finns det bättre bilder och även planlösning http://www.archdaily.com/129977/four-cornered-villa-avanto-architects/
caroline2014: Oh skulle så gärna vilja se sommarbilder från denna spännande plantering!
robbansson: http://www.woutervanwijk.nl/pimusicbox/ http://www.hifiberry.com/ampplus/ :D
Kamprad: Ja, tyvärr ett utbrett symptom i detta land där alla ska ha allt till lånade pengar. Man skapar ett behov som man egentligen inte har för att man är så förbannat avundsjuk på alla andra. Strunta i det där bastubygget eller biorummet som ändå inte kommer att användas och umgås med familjen istället.
Gäst: Har aldrig fått grepp om hur det där huset är byggt vilket gör det intressant. Läget är bra, lite högre med utsikt över Klarälven, trafikerade broar, järnväg och delar av centrum. Mycket att titta på från tornet. Street view: https://goo.gl/maps/HsvaL
gäst: SKV klarade inte av att hålla sina utlovade 10 dagar vid årskiftet....
gäst: år 2014/2015 så är smarttv alltid förlegat då de sällan uppdateras, t.o.m en raspberry pi med xbmc/kodi som startar automatiskt med tvn och dessutom styrs via hdmi (cec) så blir det bara en fjärr och inga begränsningar är bättre. se till att panelen är bra krims kramset man få betala för fixar man bättre och billigare själv. ursäkta brist på ,. skrev på mobil...
gäst: Min produktion för 2014 kommer att hamna på 3600 kwh. Den elen som jag konsumerar direkt får ju samma värde som som elen jag köper vilken ju förutom spotpriset även består av energiskatt, överföringsavgift, och moms vilket i mitt fall blir lite drygt 1 krona i dagsläget. Använder ungefär 40% av den producerade elen själv. Överskottet är det i dagsläget flera energibolagen som
gäst: Bara en liten fråga: Statlig insättningsgaranti går väl bara in om ex. banken går i konkurs? Inte om aktierna går back?
gäst: Ingen vet, det är ju solklart. MEN det är skillnad på väl underbyggda teorier och vilda chansningar. Över tiden lönar sig ALLTID rörligt. Att det sen finns enstaka tidsperioder där det med facit i hand visar sig att man skulle bundit är en annan femma.
Redaktionen: Bomarknaden präglas av snabba försäljningar och få bostäder till salu. Du kan läsa artikeln här: Huspriserna planar ut men marknaden är ändå het
sin: Riktigt, riktigt bra. Får verkligeligen hoppas att det hamnar i händer som har förstånd att bevara och vårda.
Aamir: Detta är en sådan magnifik inlägg i tacksamhetsskuld är i ordning när det gäller att lägga ut den .. !!
Huddingebo: På 60-70talet därikring fick man bidrag för att konvertera TILL eluppvärming. Sverige, bidragens land nr1. =)
nooy: [citat] Tyvärr har jag inte pengar till det. Bildbevis på att det e fult:o [bild]