Nils-Erik har huset fullt av energiteknik

3k läst  25 svar

1. B
    Anonym
    Härligt med likasinnade. Har själv elp, solvärme, mantlad kamin, luftvatten. Och konverterat till golvvärme

2. G
    Anonym
    Fan va cool, och inte blir det sämre av att gubben ser ut som Captain Banes hahaha. Fortsätt med dina ideér och lyssna ej på bakåtsträvare....

3. G
    Anonym
    Kul att se att folk vill göra något åt sin elförbrukning men personligen tycker jag 9000 kWh är mycket. Vore det inte smidigare och billigare att isolera huset?

4. G
    Anonym
    @geekling. Oj, jag har mycket att lära om svenska husägare. Roligt att du tycker ett design-hus är fult men vilt påskruvade paneler är ok.

5. E
    Medlem Nivå 6
    Extremt rolig läsning, och att få se att där finns folk som faktiskt gör något vettigt för miljön, alla ni som klagar på han, han är med till att driva ner el-priset för er med, tänk på det.

6. H
    Medlem Nivå 6
    Förklara gärna hur hans system påverkar elpriset.

7. Nyfniken
    Medlem · Nivå 17
    Tillgång och efterfrågan.

8. N
    Medlem Nivå 14
    Frågan är ju hur mycket av investeringarna han kommer att tjäna in. Han räknar ju antagligen in sin nerlagda arbetstid som en kostnad och då är det klart att det ser ut som om det ger vinst.

9. Nyfniken
    Medlem · Nivå 17
    Saknas det ett "inte" i ovanstående?

10. N
    Medlem Nivå 14
    Nej, det saknas inte, det är mitt klassiska skrivfel:

in = inte

"räknar ju antagligen INTE sin nerlagda arbetstid" alltså.

11. G
    Anonym
    Byggahus

Logga in för att se högupplösta bilder och få möjlighet att ställa frågor. :love: