P
pslilleman: se mitä voit tehdä on, että ostat rullassa olevaa peltinauhaa, se on 10 cm leveää ja rulla on pitkä, joten voit leikata sen mittaiseksi kuin tarvitset seinällesi. Irrota uloin kerros ja kiinnitä peltinauha runkoihin, jotka voit nähdä ensimmäisessä kerroksessa. Sinulla pitäisi olla kaksi pituutta, yksi ylä- ja alakaapeille, ota vain selvää, millä korkeudella niiden pitäisi olla.
10 vastausta · 15,2k lukukertaa
R
RobZombie: [citat] Osta ankkurimassaa ja täytä niillä suuret vanhat reiät ja laita uudet tulpat siihen ennen kuin massa kovettuu. Tulee pysymään kuin kallio.
2 vastausta · 10,0k lukukertaa
E
Elvis69: Kulmat ratkaiset esimerkiksi täällä. Nyt kuvat näyttävät rakenteita teräsprofiileilla, mutta se toimii samalla tavalla puun kanssa. Koska näyttää siltä, että aiot jakaa huoneen lapsille, täyttäisin seinän ehdottomasti eristeellä, vähintään 45 mm. Muista myös tiivistää kunnolla uuden seinän ja liitettävien rakennusosien väliin.
3 vastausta · 2,4k lukukertaa
·
blackadder
blackadder: tai konepaja. jos aiot porata tai hitsata kiinnikkeitä, on luultavasti parempi ostaa käsittelemättömiä putkia ja tehdä kaikki valmiiksi ja sitten galvanoida kaiken.
2 vastausta · 4,2k lukukertaa
O
Okuma: Niin olen tehnyt autokatoksen varastotilassa, siellä on uloskäynti. Mutta luulin, että olisi jokin kehittyneempi hightech-ratkaisu.
2 vastausta · 2,0k lukukertaa
kimpo
kimpo: Revi ne sorkkaraudalla....
1 vastaus · 3,9k lukukertaa
kimpo
1 vastaus · 3,9k lukukertaa
M
morty81: anaitis [citat] En usko sitä, koska katon pitäisi olla kiinni ulkoseinissä, ja metallinauhat ovat liian heikot siihen tehtävään! pinebar [citat] Ei, sekin vaihtoehto jää pois, koska tilaa alla on liian vähän, noin 20 mm. Lisäksi edellinen asukas ja käyttäjä eivät olleet sellaisia, jotka olisivat käyttäneet sitä (tilaa itse palkissa) siihen. Pohdin, voiko se olla jäänne
14 vastausta · 1,9k lukukertaa
·
K
Knaster: Olin ehkä hieman epäselvä... Ajatuksena oli käsittelemättömät levyt, jotka sitten maalataan "yhdessä" kattolistojen kanssa. NetNut: Tarkistan vinkkisi, kiitos!!
2 vastausta · 4,5k lukukertaa
D
Dzollero: tee ilmarako 45mm, lyömällä 2x2 paikalle, niin sinulla on ilmarako ja koolinki johon kiinnittää masoniitti paperinauloilla. Terveisin Alex
2 vastausta · 4,0k lukukertaa
Thomas59
Thomas59: Minulla on hyllyt puutarhatarvikkeille pyörävarastossa. ELFA-kiskot hyllykannattimilla ja tavalliset hyllytason levyt, jotka ostin K-Rauta:sta. Halvin laatu. Ne ovat irrallaan hyllykannattimilla ja täysin käsittelemättömiä. Jotkin hyllyt ovat hieman taipuneet (heikko u-muoto), ehkä 5 mm. Maalatut/öljytyt tai muuten käsitellyt ja kiinnitetyt, eivät todennäköisesti vaikuttaisi
2 vastausta · 3,2k lukukertaa
blåhaken
blåhaken: Kaikki vanhat seinät ja katot on rappattu laudoille. Joten sen ei pitäisi olla mikään ongelma. Käytä vain rappausverkkoa.
12 vastausta · 10,4k lukukertaa
·
Immobil
Immobil: Ei ole pakollista, mutta totta kai, ei se kai haittaakaan. :rolleyes:
4 vastausta · 1,3k lukukertaa
·
G
grävaren: Laasti on liian tiukkaa, jos sitä ei voi vetää muurauskauhalla läpi. Laasti on liian löysää, jos se leviää, kun vetää muurauskauhalla läpi. Oikealla koostumuksella, kaikki voivat muurata.
6 vastausta · 21,4k lukukertaa
E
evasch: Ajattelee kuten Totte...hehe, ei magnusss se oli :) Harkitsemme myyntiä ja ajattelemme hiota hieman sopivasti ja maalata valkoiseksi
6 vastausta · 8,5k lukukertaa
E
erila: Täydellistä! Kiitos paljon =)
6 vastausta · 1,6k lukukertaa
·
E
6 vastausta · 1,6k lukukertaa
·
v-g
v-g: Tiilisakset ehkä? Muuten timanttiterä toimii myös hyvin.
9 vastausta · 27,1k lukukertaa
S
spamb: kyllä se on oikein kiitos stringfelow oikaisusta käytä seinille kiilto 7 ja katolle kiilto 3 ja jos aiot maalata köket kiilto 20
4 vastausta · 4,8k lukukertaa
Y
yens: Olin ajatellut samanlaista ratkaisua kuin sinä, kun joku erittäin ystävällinen henkilö täällä sai minut paremmille ajatuksille, joten käytin metallikiskoja joita laskin. Äärimmäisen kätevää ja lisäksi tuntui mukavalta, että betonikatto, metallikiskot ja kipsilevyt olivat spottien asennuksen kannalta, ei paljonkaan palovaaraa täällä... Minulla on joitakin kuvia kattolaskustani
4 vastausta · 12,7k lukukertaa
·
magnusss
magnusss: Ottaisin höyläämättömän pinnan ulospäin saadakseni rustiikkisen tunnelman. Yritä löytää vanhempaa puutavaraa, jos mahdollista, kuten käytettyä ulkoverhouspaneelia tai vastaavaa, jonka kääntää sisäpuoli ulospäin.
3 vastausta · 3,9k lukukertaa
Totte_S
Totte_S: Mikä pitäisi olla suora? Uskotko, että sahauksessa tai naulauksessa tulee ongelmia? Useimmat kaaret ovat aiemmin olleet suorakulmaisia aukkoja seinässä. Aloita purkamalla kaari. Leikkaa tarvittaessa tapetti terällä ennen, niin voit säästää sen, jos et aio tapetoida uudelleen. (Tuloksen saaminen on luultavasti helpompaa, jos teet sen samalla uusien tapettien tai maalauksen yhteydessä.)
1 vastaus · 2,5k lukukertaa
M
Magerget: Olen kunnostanut vanhan lähetysrakennuksen ja kaikilta "vanhoilta ketuilta", joilta olen kysynyt, kaikki (paitsi tietysti kaupunkisuunnittelutoimisto...) ovat sanoneet, että vanhoissa puutaloissa ei koskaan tule käyttää muovia. Sain selitykseksi, että seinissä on niin paljon puuta, että se imee kosteutta, ja muovi estää puuta hengittämästä, mikä voi aiheuttaa ongelmia myöhemmin.
8 vastausta · 3,3k lukukertaa
magnusrx7
magnusrx7: [citat] Jo olemassa olevat koolaukset. niiden olisi pitänyt asentaa lev mutta sitä ei koskaan tehty. Hänen piti myös korjata sauma, mutta olen luopunut hänestä. Ilmoitus menossa. En ole vielä ehtinyt mennä laskemaan mitä minulla on, mutta aion tehdä sen. Kiitos liimavinkistä! Täytyy tarkistaa se. //Magnus
11 vastausta · 9,0k lukukertaa
V
Valbobygge: Löysin tämän tuotteen: Mataki Teno Tatmassa. http://www.trelleborg.com/sv/Waterproofing/SE/Produkter-och-Losningar/Byggtatningsmaterial/Mataki-Teno-Tatmassa/ Matakin kuvauksen mukaan sillä on hyvä tarttuvuus. Yritän löytää ÅF sille.
4 vastausta · 3,6k lukukertaa
magnusss
magnusss: Hyvä keskustelu kellarin seinän rungosta. http://www.byggahus.se/forum/byggmaterial-byggteknik/40280-hjaelp-ang-gips-pa-kaellarvaeggar.html
5 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
J
JKPK_peter: Ostimme kirjaimemme numeroamme varten village-liikkeestä. Ne olivat noin 15 cm korkeita metallia ja sopivat täydellisesti julkisivuun!
10 vastausta · 11,7k lukukertaa
B
begge: Mikä on ongelmana katon ja seinän liitoksessa? Liitän kuvan varasto-osasta, nyt siellä on sisäkatto, joka toimii autotallin varastotilana... /Emil
5 vastausta · 3,0k lukukertaa
·
E
evoline: aha ok, sitten ilmeisesti yritän löytää säännön kipsikaton alta. Kiitos paljon vastauksesta.
2 vastausta · 1,5k lukukertaa
Consensus
Consensus: Miksi tehdä jotain itse sääntöjen suhteen ensimmäisessä vaiheessa? Jos sinulla on kosteutta perustuksissa tai seinissä, niin se on juuri se, mitä sinun pitäisi ensin korjata.
2 vastausta · 1,8k lukukertaa
M
markr: Hei, Meillä on rivitalo vuodelta 1974, jossa on kellari, joka on tehty valmiista betoniseinistä. Jokaisen betonielementin välissä on noin 10-30 mm rako, joka täytettiin mineraalivillalla (ulkopuolelle platonmattoon asti) - tämän olemme poistaneet. Samalla kun teemme salaojituksen uudelleen, meidän on tiivistettävä kaikki raot. Olemme tarkistaneet muutamien tiivistysyritysten kanssa, ja
0 vastausta · 1,5k lukukertaa
E
Elvis69: Ei ole syytä, mutta jos haluat kiinnittää sen ennen kuin ruuvaat kipsilevyn paikalleen, voit aina kiinnittää sen nitojalla. Kun olet ruuvannut kipsilevyn paikalleen, muovi ei pääse minnekään.
5 vastausta · 1,7k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.