1 735 lukukertaa ·
5 vastausta
2k lukukertaa
5 vastausta
Katto pois?
Terve!
Olen ajatellut muuttaa tämän vanhan varaston pieneksi kotistudioksi. En ole koskaan tehnyt mitään tällaista ennen, joten aion esittää 1000 kysymystä täällä foorumilla
Ensimmäinen asia, jota ihmettelen, on mitä tehdä rappauksen kanssa. Se on todella huokoista. Voin raaputtaa sormella noin kaksi senttimetriä syvälle seinään. Oletan, että koko homma täytyy poistaa. Vai mitä? Sitten ihmettelen reikää lattiassa (kuvassa). Miten se täytetään mahdollisimman helposti? Jos joku saa ideoita katsomalla kuvia tai osaa antaa vinkkejä, olkaa hyvä ja jakakaa ne. Kuten sanottu, minulla ei ole paljon kokemusta tällaisesta, mutta olen melko kätevä.
Kiitos
Olen ajatellut muuttaa tämän vanhan varaston pieneksi kotistudioksi. En ole koskaan tehnyt mitään tällaista ennen, joten aion esittää 1000 kysymystä täällä foorumilla
Kiitos
Hirveän paljon työtä edessäsi, rappauksen täytyy lähteä pois, jos se on irtonainen. Jos se on ulkoseinä, jossa rappaus on irti, on varmasti kosteusongelmia. Itse pystyttäisin uuden seinän sen sijaan, että hakkaisin rappausta.
Lattian tasoitat lattian tasoitteella, jonka sekoitat itse. Lähin maalikauppa tarjoaa mitä tarvitset.
Lattian tasoitat lattian tasoitteella, jonka sekoitat itse. Lähin maalikauppa tarjoaa mitä tarvitset.
Aiemmin on varmasti ollut kosteusongelmia, mutta kun talo on salaojitettu muutama vuosi sitten, niin se ei varmaankaan ole enää ongelma. Täytyykö minun poistaa rappaus ja laittaa uusi ennen kuin asennan uuden seinän? Ajattelin käyttää sinistä platon-muovia ulkoseinän ja uuden seinän välissä.
Voiko lattian myös tasoittaa lattiamassalla?
Voiko lattian myös tasoittaa lattiamassalla?
Viimeksi muokattu:
valkoinen seinällä on kipsiä eikä sitä pitäisi käyttää maan alla ulkoseinää vasten.
Vuokraisin betonihiomakoneen ja poistaisin kaiken rappauksen, maksaa noin 450 kr päivältä.
Sillä voit myös poistaa maalin lattiasta.
Sen jälkeen voit valita laittavasi rappausverkon rapatakseen tavallisella rappaus-/muurauslaastilla C tai asentaa koolaukset ilmarakolla.
Kuinka tärkeää akustiikka on? pitäisi parantua, jos asentaa koolaukset.
Vuokraisin betonihiomakoneen ja poistaisin kaiken rappauksen, maksaa noin 450 kr päivältä.
Sillä voit myös poistaa maalin lattiasta.
Sen jälkeen voit valita laittavasi rappausverkon rapatakseen tavallisella rappaus-/muurauslaastilla C tai asentaa koolaukset ilmarakolla.
Kuinka tärkeää akustiikka on? pitäisi parantua, jos asentaa koolaukset.
Hyvä keskustelu kellarin seinän rungosta.
http://www.byggahus.se/forum/byggmaterial-byggteknik/40280-hjaelp-ang-gips-pa-kaellarvaeggar.html
http://www.byggahus.se/forum/byggmaterial-byggteknik/40280-hjaelp-ang-gips-pa-kaellarvaeggar.html
Klikkaa tästä vastataksesi