9 772 lukukertaa ·
2 vastausta
10k lukukertaa
2 vastausta
vetää narua vinokattoon eristystä varten
Hei,
Olen eristämässä yläkertaa, joka on vinokattoinen ja jossa on cc 120 katon kannattajien välillä. Asetan eristelevyt vaakasuoraan ja ne pysyvät huonosti paikallaan.
Sen jälkeen aion asentaa muovin ja harvennella.
Olen kuullut, että voi käyttää narua levyjen paikallaan pitämiseen.
Miten naru vedetään helpoiten, onko se siksak?
Ja mikä naru on edullisin ja kestävä.
Aion laittaa 195 levyä ja sen päälle 45.
Kiitollinen vastauksesta
Olen eristämässä yläkertaa, joka on vinokattoinen ja jossa on cc 120 katon kannattajien välillä. Asetan eristelevyt vaakasuoraan ja ne pysyvät huonosti paikallaan.
Sen jälkeen aion asentaa muovin ja harvennella.
Olen kuullut, että voi käyttää narua levyjen paikallaan pitämiseen.
Miten naru vedetään helpoiten, onko se siksak?
Ja mikä naru on edullisin ja kestävä.
Aion laittaa 195 levyä ja sen päälle 45.
Kiitollinen vastauksesta
Olen käyttänyt muurarinlankaa (29:-/rulla Byggmax) ja niitannut kiinni niittipyssyllä.
Zick zack juuri kuten kuvailet, mutta en kuitenkaan niin pitkälle matkalle kuin 120 cm.
Luulen, että voi olla vaikeaa pitää levyjä ylhäällä myös muurarinlangalla.
Olisin laittanut 45" riman samalla kun olisin työntänyt 195 eristeen "vähitellen" niin, että
se olisi pitänyt 195 levyt paikoillaan.
Onnea matkaan!!
Zick zack juuri kuten kuvailet, mutta en kuitenkaan niin pitkälle matkalle kuin 120 cm.
Luulen, että voi olla vaikeaa pitää levyjä ylhäällä myös muurarinlangalla.
Olisin laittanut 45" riman samalla kun olisin työntänyt 195 eristeen "vähitellen" niin, että
se olisi pitänyt 195 levyt paikoillaan.
Onnea matkaan!!
Viimeksi muokattu:
Kaikki riippuu siitä, millaisen rakenteen aiot käyttää sisäpuolella, vaakasuora tai pystysuora paneeli tai levy.
Meillä on vaakasuora paneeli (ilman harvalaudoitusta) ja meillä on 215mm eristystä, 120cc kattotuoleissa ja teimme näin: laitoimme muovin ensimmäistä riviä varten tilapäisellä laudalla/listalla pitämään vastaan luhistumista, ja sen jälkeen asensimme eristeen 120mm + 95mm yhdelle tai kahdelle riville (ajattele ylöspäin) ja sitten nostimme muovin ylös ja nitoimme, tilapäisellä listalla ja sitten toistetaan prosessi.
Onnea matkaan,
Meillä on vaakasuora paneeli (ilman harvalaudoitusta) ja meillä on 215mm eristystä, 120cc kattotuoleissa ja teimme näin: laitoimme muovin ensimmäistä riviä varten tilapäisellä laudalla/listalla pitämään vastaan luhistumista, ja sen jälkeen asensimme eristeen 120mm + 95mm yhdelle tai kahdelle riville (ajattele ylöspäin) ja sitten nostimme muovin ylös ja nitoimme, tilapäisellä listalla ja sitten toistetaan prosessi.
Onnea matkaan,
Klikkaa tästä vastataksesi