T
Tiger79: [citat] Kyllä, se pitää paikkansa, että voit avata keskiosan neljällä ovella... Mutta en ole kokenut sitä vaikeaksi vain kahdella ovella kolmella metrillä.
28 vastausta · 5,3k lukukertaa
·
T
Tossegubbe: Tai sitten voi tehdä tyylikkään ekolistan, jos haluaa "kehystää". Liimaaminen montagelimillä toimii aina muuten, jos sen pitäisi olla näkymätön asennus?
6 vastausta · 1,6k lukukertaa
K
Kjerag: Hei, Olen poistanut kaiken orgaanisen (puu)materiaalin kellaritilasta, joka on toiminut makuuhuoneena. Haluan edelleen käyttää tilaa makuuhuoneena. Ajattelin nyt kaakeloida seinät jollain raikkaalla valkoisella tai luonnonkiven kaltaisella vaihtoehdolla ja laittaa laatat, jotka näyttävät parketilta, rumalle betonilattialle. Vaihtoehtoisesti voin myös lisätä lattialämmityksen. Olenko
0 vastausta · 3,7k lukukertaa
Ola78
Ola78: Ole hyvä, on hauskaa jos sinun ei enää tarvitse miettiä mitä tehdä skärmtaket kanssa. Ongelmastasi infästningen kanssa, jos sinulla on pystypaneeli, näet missä olet naulannut sen, ja siellä on naulauslista takana. Mittaa mihin aiot sijoittaa yläreunan ja katso, onko lähellä naulauslistaa, ja mittaa sitten, mihin seuraava reikä tulisi porata. Naulauslista on naulattu kiinni runkoon,
5 vastausta · 15,7k lukukertaa
L
Leaff: @ToA Se ei onnistu, koska seinä ulottuu liikaa, menee oven kehysten ulkopuolelle jne. Ostin tänään Husfixin, 10 kg säkki, ja aion tasoittaa seinän huomenna.
2 vastausta · 3,5k lukukertaa
·
P
pernie: Yrittäisin kiviraput! Kauneimmat...
1 vastaus · 1,6k lukukertaa
F
FarsanSeger: Trappteknik piirsi uuden portaikkoni. Minulla oli paljon erilaisia vaatimuksia, jotka halusin mukaan piirustukseen. Sain ensin ehdotuksen, johon minulla oli huomautuksia, mutta kolmas ehdotus oli minulle täydellinen. Sen jälkeen he myös valmistivat sen, ja se kesti 4 viikkoa piirustuksen hyväksymisen jälkeen, kunnes portaat tulivat kotiin rakennussarjana. Pidin, että Trappteknik toimi
4 vastausta · 7,7k lukukertaa
prototypen
prototypen: Mutta nyt OSB + kipsilevyllä on tiettyjä etuja verrattuna kahteen kipsilevyyn, joten jos talotehdas tekee "virheen", se voidaan vain tehdä uudelleen. Protte
13 vastausta · 4,5k lukukertaa
E
evoline: OK, oli se purkki. Katsotaan nyt miten se menee, kun se on kuivunut. Kiitos
9 vastausta · 1,9k lukukertaa
Wasa
Wasa: Jepp, 45x120
7 vastausta · 5,3k lukukertaa
·
Wasa
7 vastausta · 5,3k lukukertaa
·
M
Mrp666: sitten testataan siellä sitten ! :D
3 vastausta · 1,3k lukukertaa
M
3 vastausta · 1,3k lukukertaa
DDD
DDD: Hei Olemme luonnostelleet viherhuoneen, joka voisi sopia hyvin designin kannalta (katso cool kuvan, vasemmalla). Kuitenkin, rakennuttajamme on skeptinen. Tämä on todennäköisesti perusteltua, hän on nopeasti tarkistanut asian kolmelta arkkitehdiltä ja he ovat epäileviä. 1) mitä mieltä olette, onko riski lumimäärän kertymiseen viherhuoneen ja talon väliin niin suuri, että meidän
0 vastausta · 4,0k lukukertaa
·
MathiasS
MathiasS: Lissman saha, nykyään Beijers, oli aiemmin oma paino. Mahdollisesti toiminta on kuitenkin lopetettu, kun Beijer osti jne.
5 vastausta · 13,9k lukukertaa
L
Lemon 2010: Danne ja se kuulostikin fiksulta ja tyylikkäältä, mutta siitä tuli hyvä myös minun piirustukseni kanssa.
9 vastausta · 22,0k lukukertaa
·
Milkshaken
Milkshaken: Asschh Mjäk anoppeineen... Vain asettaa hänet ulos... Sano näin... kyllä jos haluat että se kestää niin minun täytyy laittaa ankkurointi rakenteen päähän kattoa kohti... Muuten teen sen kuten haluat ja se kallistuu muutaman kuukauden sisällä... Yksinkertainen Pimple... :)
14 vastausta · 5,9k lukukertaa
Stefan N
Stefan N: Kokeile jotain näistä. http://gulasidorna.eniro.se/hitta:ytong/göteborg
1 vastaus · 1,9k lukukertaa
Strip
Strip: Listat ovat yleensä lähes oksattomia, enkä ainakaan itse näe silloin eroa kuusen ja männyn puuaineksen välillä. Sinulla on kai tarkoitus laittaa jonkinlainen lakka päälle, oletan? Täysin ilman kokemusta tai pätevyyttä neuvon sinua hankkimaan tavallisia listoja ja vertailemaan niitä ostamaasi kattoon.
4 vastausta · 2,0k lukukertaa
E
egge: Vihjeen perusteella toisessa ketjussa http://www.byggahus.se/forum/byggmaterial-byggteknik/157576-saetta-takpanel-med-clips.html aion asentaa 17x95 raakapontteja 60cc poikittain ja sitten kiinnitän paneelin raakaponttiin. En ole tehnyt sitä vielä, joten yritän edelleen saada hyvän tarjouksen kaikille muille materiaaleille, joita tarvitsen myös ;)
2 vastausta · 4,9k lukukertaa
E
Eld: Olen nähnyt irrallisia piippuja myytävänä useissa eri rakennustarvikeliikkeissä.
6 vastausta · 3,0k lukukertaa
Strip
Strip: Ota esiin viila tai multimaster, kärsivällisyyttä ja vähän liimaa. Pitäisi onnistua ilman suurempia ongelmia. d^_^b
1 vastaus · 936 lukukertaa
G
Great: ok kiitos, ajattelin että se pieni osa joka on autotallin katossa palkistossa ehkä vuotaa, korkeudeltaan noin 35 cm, mutta samalla olen kuullut että jos on torpargrund niin lattiaa ei muoviteta, kosteus nousee ylöspäin?
3 vastausta · 1,4k lukukertaa
J
johanln: Kiitos vastauksista! On pakko käyttää muovia sitten myös, mutta jos siitä halutaan olevan suurempi hyöty radonkaasua vastaan, sen täytyy sulkeutua tiiviisti reunoissa, muutenhan kaasu vuotaa sieltä ylös. Miten siinä sitten onnistuu?
9 vastausta · 11,8k lukukertaa
S
Svanteman: Olin varmaan valinnut laittaa ohut kerros, erittäin ohut, tyyliin ei mitään :) Liimaa kiinni sen sijaan, tarkista vain, että tapetit pysyvät kunnolla kiinni, tai vielä mieluummin rakenna tausta mutta liimaa nauhoina, se toimii hyvin, tasoita jos tausta on epätasainen.
1 vastaus · 1,5k lukukertaa
v-g
v-g: Voi olla vanha "vadsomhelst" minulla on reikä vedenkeittimelle eli sellainen, jossa keitettiin vettä peseytymistä varten. Se voi vain muurata umpeen niin kauan kuin kanavaa sisäpuolella ei tukita.
1 vastaus · 1,1k lukukertaa
·
B
benox: Hei! Meillä on takkahuone, jonka ajattelin jakaa kahdeksi huoneeksi parilla väliseinällä. Takkahuoneen lattia koostuu nykyään (alhaalta ylöspäin) betonilaatasta, platonmatosta, 70 mm solumuovista, 22 mm lattialastulevystä ja päällä muovimatto, joka luultavasti on liimattu lastulevyyn. Onko ok pystyttää seinä tälle alustalle vai tuleeko ongelmia?
0 vastausta · 1,1k lukukertaa
B
Bodhgaya: Kiitos vastauksista! Silti herää mielenkiinto panelilevyjen liimaamiseen.. Mutta mitä tapahtuu, jos liimaa ja jonain päivänä täytyy ottaa paneeli pois? Eikö kipsilevyjä silloin vahingoiteta? Olen ajatellut tapetoida paneelin yläpuolelle ja nykyinen tapetti istuu melko löysästi kipsilevyssä (se on siis vain yksi kerros tapettia), pitäisikö minun repiä tapetti alhaalta pois, missä
5 vastausta · 2,8k lukukertaa
Ola78
Ola78: Voisitko siirtää koolauksia niin, että ne eivät osuisi suoraan seinän koolausta vasten, sillä näin voisit katkaista kylmäsillan ja helpottaa kipsilevyjen asentamista sekä hyödyntää niitä paremmin. Se on vain ajatus, en tiedä miten talosi seinä on rakennettu, mutta jos se on tavallinen runko, sen pitäisi toimia.
1 vastaus · 918 lukukertaa
S
senapsson: Kiitos vastauksesta! Joo, unohdin lisätä sen tiedon. On kyseessä 6-kerroksinen talo, rakennettu joskus 40-luvulla arvioisin. Asun alimmassa kerroksessa. Se mitä mietin oli, että tulkitsin piirustuksia niin, että siihen kohtaan menee palkki (se merkitty DIB 20) suoraan seinän yli, ja ettei ehkä olisi hyvä idea avata reikää siihen ilman vahvistusta.
2 vastausta · 2,5k lukukertaa
Mikael_L
Mikael_L: No joku täytyy pilata ne järkevät ketjut myös ... :rolleyes: Se olen ottanut itselleni ... :D ps. andersmc on oikeassa.
6 vastausta · 4,0k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.