Vanhan taloni on yksi palkki, joka on lahonnut veden vuodon vuoksi katosta. Palkki, n. 13x13 cm, on vaakasuorassa, ja kattotuolit lepäävät sen päällä. Se on noin 20 cm, mutta sitä on tuettu pystysuorilla taloilla. Haluan poistaa lahoja osia ja liittää uutta tervettä puuta, jonka olen ostanut, ja sitten kiinnittää sen ranskalaisilla puuruuveilla. Olen ajatellut puoliponttiliitosta (puoleksi puoleksi), joka on korkeussuunnassa, jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

Mitä mieltä olette liittämisestä näin?

Koska se sijaitsee sauman välissä seinän ja katon välillä, tila on melko ahdas. Mikä kone sopisi tekemään tämän vähän nopeammin? En halua mieluiten käyttää talttaa.

Voiko Feinin Multimaster auttaa sellaisella terällä, joka voi sahata keskelle materiaalia, onko sillä kapasiteettia näin karkeaan työhön?

Älä unohda liimata myös

magnu sanoi:
Muista myös liimata
En ajatellut ollenkaan, että täytyy liimata. Kuinka tärkeää se on? Sillä luulen, että voi olla vaikea saada tasaisia rinnakkaisia pintoja, jotka tarvitaan siihen, että liima olisi hyödyllistä.

Hei

Minulla ei ole ihan selkeää kuvaa, mutta jos se näyttää siltä kuin luulen, tekisin seuraavasti...
1. Varmista, että kattoboordit on tukevasti kiinnitetty (jos ei ole jo tehty).
2. Paljasta hammarband siten, että se ulottuu vähintään kolmen pystysuoran palkin yli.
3. Leikkaa olemassa oleva hammarband
4. Liitä puoleksi puoleen tai liitteenä olevan piirustuksen mukaan

terveisin Wasa

• Uppställning av nytt hammarband med skarvlappar, visas med markeringar för kapning och överlappning av reglar.
  • Tykkään
Bo Rås
  • Laddar…
Hei

Se näyttää melkein täsmälleen siltä kuin olet luonnostellut. Mitä nuolet tarkoittavat?

jatkopala

Tarkoitatko, että suora liitos, mutta kiinnität laudanjämät tai vaneripalat ylä- ja alapuolelle?

Jepp, 45x120

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.