Hei.

Olisiko täällä foorumilla ketään, jolla olisi vinkkejä, mihin voisi saada apua portaikon suunnitteluun? Meillä on liian suuri korkeus lattiatasojen välillä suhteessa pituuteen, jotta voisi toteuttaa suorat askeleet puolivälin tasanteella. Meidän on siis oltava portaat, jotka kääntyvät 180 astetta askelmien kanssa koko matkan ajan ja alapuolella olevat vangstycken. En usko, että pystyn laskemaan tätä itse, joten haluaisin ostaa tämän palvelun. Suurin osa "portaanvalmistajista", joihin olen ollut yhteydessä, haluaa myydä sekä piirustuksen että portaat! Otan kiitollisena vastaan kaikki vinkit.

Henrik

En tiedä mitään kantavasta, mutta voit laskea askelmien määrän tällä:

Kultainen mitta on 63 cm ja sen tulee olla kahden askelman korkeuden + yhden syvyyden summa.

Esimerkki: 19 cm + 19 cm + 25 cm = 63 cm

Hei!

Olen itsekin tekemässä samaa. Tiedän, että http://www.trappteknik.com/ voi tehdä piirustuksia. Tuttavan kautta olen saanut yhteyden konsulttiin, joka voisi myös piirtää, mutta en ole vielä saanut mitään tulosta, joten on vaikea suositella.

Hei.

Puhuin juuri yhden tyypin kanssa trappteknik:issa ja he vaikuttivat erittäin asiantuntevilta. Minun tapauksessani hän arveli, että he voisivat toimittaa piirustuksia mittakaavassa 1:1 askelmista ja vangrareista noin 2000 sis. alv. Kuulostaa mielestäni loistavalta. Saisin myös ensin ehdotuksen tarkistettavaksi.

H.

Trappteknik piirsi uuden portaikkoni. Minulla oli paljon erilaisia vaatimuksia, jotka halusin mukaan piirustukseen. Sain ensin ehdotuksen, johon minulla oli huomautuksia, mutta kolmas ehdotus oli minulle täydellinen. Sen jälkeen he myös valmistivat sen, ja se kesti 4 viikkoa piirustuksen hyväksymisen jälkeen, kunnes portaat tulivat kotiin rakennussarjana. Pidin, että Trappteknik toimi erinomaisesti. Portaiden asennus tehtiin ilman, että mukana oli yhtään rakentajaa. Kuvat asennuksesta löytyvät sivuilta www.jogarsrud.se 2010 huhti-kesäkuussa ja sitten kohdan portaat alla.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.