Hei,
On niin, että lattian asentaja on asettanut uuden lattian, mutta seuraavassa huoneessa on pysähdys, koska siellä on pudotus, jossa muut huoneet alkavat (siis kynnyksellä).

Mitä tarvitsen täyttääkseni aukon, jotta lattia voi jatkua??

Pitäisikö asettaa useita kerroksia puupaloja/rimoja vai mitä suosittelette?

Kiitollinen vastauksesta

Minkälainen välipohja sinulla on?

Jos sinulla on betoni, minä tasoittaisin sen.

Lattialaatta, ei aavistustakaan, varmasti betonia, se on asunto-osake eikä omakotitalo.

"Aukko" on noin 5 cm syvä, 10 cm leveä ja 80 cm pitkä.

Ostaako tasoitemassaa purkissa kuten tavallista kitin vai täytyykö sekoittaa itse jne.??

Aukossa on myös paljon pölyä puulastuista ja tasoitteen hionnasta.

Voiko käyttää skumfog vai onko se liian heikkoa??

Osta säkki rapid (snabb) tasoitemassaa, sekoita veteen ja kaada vallihautaan...

Maksaa noin 200 kr per säkki.

Onnea :-)

Voiko laittaa säännön ja sitten heittää finspackel (byggmax), jota on niin paljon yli ??

Tasoitteella täytyy hankkia vispilä, ämpäri jne...

Mitä lattiaa asennetaan? Jos se on parkettia, voisi melkein täydellisesti käyttää 2"4 palanen reiässä ja sitten kaksinkertainen kerros vaahtoa/paperia täyttämään jäljelle jäävät millimetrit.

Jos se on mattoa, niin jätä tasoitemassa pois, koska melkein varmasti joudut paikkaamaan myöhemmin. Minulla on muistikuva, että valmissekoitettu kiinnityslaasti (laatta/klinkkeri) on saatavilla. Tavallinen kiinnityslaasti, joka sekoitetaan itse veden kanssa, toimii erinomaisesti tasoitteeksi, joten valmissekoitettu todennäköisesti myös toimii.

Sitten minun täytyy vain kysyä; Miksi lattian asentaja ei ratkaise ongelmaa?

Se oli ystävä, joka laittoi lattian, eikä hän tiedä.

Lattia on parkettilattia.

OK, joten jokin tyyppi fix/flytspackel joka on valmiiksi sekoitettu, riittääkö se, pitääkseenkö paikkaansa??

(Edit)
Voiko tätä käyttää, onko se valmiiksi sekoitettu??
http://www.byggmax.com/se-sv/Prod/PID-18234.aspx

Viimeksi muokattu:
Sen ei tarvitse olla valmiiksi sekoitettu, mutta näytti siltä, että halusit välttää vispilän, ämpärin jne. korjaamista. Linkkaamasi tuote näyttäisi toimivan erinomaisesti.

OK, oli se purkki.
Katsotaan nyt miten se menee, kun se on kuivunut.

Kiitos

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.