Kattvovven
Kattvovven: Silikoni saumakohdissa ei ole aivan väärin :)
3 vastausta · 5,3k lukukertaa
Mikael_L
Mikael_L: [citat] Kyllä, todennäköisesti. Toimiston vaihtaminen asunnoksi vaatii rakennusluvan. Ja silloin koko asunnon on täytettävä nykyiset esteettömyysvaatimukset. Pienin hyväksytty wc/suihku-tila on periaatteessa kooltaan 1,7 x 1,9 metriä. Kaikkien oviaukkojen on oltava pyörätuolille sopivia. Keittiössä on oltava tilaa pyörätuolille. Makuuhuone tai erillinen osa makuutilana on oltava.
10 vastausta · 2,0k lukukertaa
A
Arne999: Olen tehnyt täydellisen remontin mökin laajennusosaan. (Mökki on rakennettu kulmikkaaksi kahdella harjakatolla, kuten "L"...) Kaikki on revitty alas runkoihin asti. Pinta-ala on noin 3,5X4 ja ajatus on jakaa tila ja tehdä pieni wc. Nyt kysymykseen... Rakentaja sanoi, että minun pitäisi laittaa muovikalvo, ja kysymykseni on, mitä minun pitäisi siinä ajatella. 1. Pitäisikö minun ensin
0 vastausta · 798 lukukertaa
M
myrstack: Jos pelkäät pistekuormaa, ehkä sama suunnittelija, joka on laskenut palkit ja pilarit, voisi tarkistaa sen? Muuten on aina mahdollista sahata pois bottom-sylli ja asettaa pilari paikalleen, mutta vaihtoehtona voisi olla laittaa latta alas hirteen pilareiden alle, joka jakaa kuorman hieman pidemmälle alueelle.
3 vastausta · 5,9k lukukertaa
renoverar jämnt
renoverar jämnt: Kiitos tähän mennessä kaikille vastanneille. :-) Ehkä minun pitäisi täydentää kuvaustani mainitsemalla, että mökin keittiökaapistojen osa on U-muotoinen, jossa kaikilla kolmella seinällä on kaapit, joten kysymys ei koske neljättä seinää avoimessa pohjaratkaisussa. Tuo seinä on nykyään tapetoitu, mutta se aiotaan päällystää saneerauskipsillä ennen uuden tapetin
4 vastausta · 13,5k lukukertaa
D
Dr Fozz: Kipsi, maalattu seinä tai vastaava. En lähtisi liimaamaan irtonaisemmalle rappaukselle. Olen enimmäkseen käyttänyt pienempiä laattoja, esim. 10x10 tai 15x15. Noin 4-5 reilua tippaa kuumaliimaa riittää per laatta. Laskekaa noin 500g kolmen neliön alalla 10x10. Olen myös asentanut 60x60 laattoja, mutta silloin käytin yhdistelmää kuumaliimaa ja PL400:ta. Kuumaliima varmistaa paikallaan
10 vastausta · 4,3k lukukertaa
Alfredo
Alfredo: [citat] Olet varmaan oikeassa siinä, että Vim/Jif voi luoda pieniä naarmuja laminaattiin. Kysymys on, vaikuttavatko nämä pienet naarmut todella viisikymmentäluvun keittiön tasoihin. Veikkaan, että tasot ovat jo altistuneet niin paljon vuosien varrella, että naarmujen lisäys on lähes merkityksetön. Vim/Jif toimii mielestäni erinomaisesti vanhassa "käytetyssä" ruostumattomassa
8 vastausta · 13,6k lukukertaa
A
Alko: Juuri niin, meillä on tiilitalo (rapattu tiilirunko siis) ja olemme aina käyttäneet tulppia/ruuveja tai naulatulppia (kirvesmiehet pitävät niistä lattialistoihin jne., itse en käytä niitä). Koskaan emme ole käyttäneet kiila-ankkureita muuhun kuin betoniperustukseen. Jos haluat M-kierre/pultin saadaksesi joustavan kiinnityksen (kuinka usein haluatkaan irrottaa näytön :rolleyes:), voit
4 vastausta · 25,5k lukukertaa
·
Juhap
Juhap: Kanon kiitos avusta! Olen nyt välittänyt tämän eteenpäin suunnittelijalle, palaan pian hieman tiedoilla.
9 vastausta · 9,4k lukukertaa
E
Elvis69: Tai 120 mm teräsprofiilit s45 ja kaksi kerrosta kipsilevyä kummallakin puolella. http://www.norgips.se/projektering/vaggar-stal-db/vaggrupp-2-db/index1,1689.htm
4 vastausta · 2,5k lukukertaa
F
foolip: Aion laittaa ikkunan tukkoon kahden huoneen välillä MDF-levyllä, joka on sopivan kokoinen. Toinen puoli on jo tukittu ja olen hieman huolissani siitä, että jos asennan levyn suoraan vanhaa levyä paikoillaan pitävään runkoon ja kiristän niin, että uusi levy on täsmälleen seinän tasolla, on olemassa riski, että runko voi liikkua siten, että tapetit toisella puolella voivat
0 vastausta · 1,1k lukukertaa
A
Alko: Lainasin tosi hyvän kuvan Fredwelliltä tästä ketjusta (peilikuva, jotta sopii tilanteeseeni): http://www.byggahus.se/forum/byggmaterial-byggteknik/70764-pulpettak-garage-carport.html Hän on tosiaan onnistunut asettamaan korkeat pylväät melko kauas ulkoreunaan, kun taas matalat ja varastotila lepäävät sokkelin päällä. Minulla on kuitenkin vain kaksi pylvästä per puoli, kuten yllä
3 vastausta · 3,7k lukukertaa
·
Ola78
Ola78: Onpa hyvä, että olemme selvittäneet asian, meillähän oli kummallakin oikeassa :) Credit sinulle, että myönsit olleesi väärässä, arvostan ihmisiä, jotka voivat myöntää virheensä ilman häpeää. Jatka mukavaa iltaa :)
6 vastausta · 3,0k lukukertaa
V
verktygsgurun: Säädä etäisyydet, kun asennat uutta paneelia niin, että ikkunan lähellä olevat kannet toimivat listana.
3 vastausta · 1,1k lukukertaa
Matti_75
Matti_75: Minulla on tapana ampua 50 mm 18g dyckert yksinkertaiseen kipsiin teräsrunkoon ja se toimii hyvin. Dyckert menee läpi kiskosta.
2 vastausta · 5,3k lukukertaa
J
JOW: Yksi ratkaisu on mennä paikalliseen puusepänverstaaseen ja hankkia uudet listat, jotka ovat paksumpia, jotta saadaan "takaisin" remonttikipsilevyn paksuus...
2 vastausta · 3,0k lukukertaa
V
verktygsgurun: Grabber PTS on varmaankin se, mitä etsit. Ruuvissa on tuskin mitään kantaa ja se on näkymätön, mutta se on kuitenkin erittäin kestomene­telmä paneelin avaami­seen.
2 vastausta · 2,0k lukukertaa
Y
Yrrol: Olen myös lukenut autoihmisistä, jotka ovat saaneet hyviä tuloksia Bilteman tavaroilla lattioillaan.
3 vastausta · 5,8k lukukertaa
prototypen
prototypen: Taltan tässä tapauksessa oli 1 mm, vain jotta saadaan pois jotunet ja valetun pinnan. Sen voi tehdä biltemas taltalla. Protte
3 vastausta · 4,9k lukukertaa
FredrikR
FredrikR: 25 mm :) Sivu Kyljen kaapin runko.
13 vastausta · 3,1k lukukertaa
B
BigGitt: Jos se ei ole muodostanut klumppuja, voit vain sytyttää ja ajaa.
1 vastaus · 1,5k lukukertaa
B
BigGitt: Voit käyttää renoveringskipsiä. 6mm. Kuitu- tai paksu tapetti tämän päälle. Tai oikotie.
12 vastausta · 2,3k lukukertaa
·
kinshasa
kinshasa: Hei ! Kiitos siitä - rauhoituin ja tajusin myös, että on helpointa tehdä reikä eterniittiin. Vaikka aine on todella vaarallista, uskon myös, että satunnainen altistuminen pölylle eliniän aikana ei voi olla superkriittistä. Kävi ilmi, että oli erittäin vaikeaa sahata eterniittiä pyörösahalla, porasin reiän ja mursin paloja isolla pihdillä.
2 vastausta · 3,1k lukukertaa
C
Cosby: Aion vaihtaa paneelin ja lisäeristää ulkopuolelta. Ulkopuolelta se näyttää seuraavalta: paneeli, tuulensuojapaperi, eristys 45, asfaboard, eristys 95, lastulevy. Voiko asfaboardia käyttää seinän sisällä? Eristystä molemmin puolin... Tai tuulettuuko se tarpeeksi?
0 vastausta · 1,3k lukukertaa
K
KungAnka: En ollut aikomuksena käyttää masonit. Mietin sitä hetken, koska kipsi ei kuitenkaan kestä autotallissa, mutta taitaa sittenkin tulla vaneria sen sijaan. Maalattu masonit on aika OK varastossa ym., mutta olen nähnyt sitä vain vanhemmissa taloissa.
3 vastausta · 4,7k lukukertaa
A
alfons74: Hei Kuten otsikosta käy ilmi, mietin missä voisi löytää ventiloidun kattolistan. Jos sellaisia nyt edes on. Lattialistoja löytyy, mutta haluan kattolistan. Toivottavasti joku voi auttaa minua! //a
0 vastausta · 6,6k lukukertaa
Mikael_L
Mikael_L: Paikallisella ilmanvaihtoyrityksellä täällä oli varastoituna tavaroita aina 80mm putkiin asti. Ja tällainen 80mm panta toimi erinomaisesti. Tosin letku piti työntää sisäpuolelle, mutta se toimii yhtä hyvin. Kumitiivisteen irrotan muuten. Nyt minun tarvitsee vain muokata tuota tasaista metallilevyä (leikata vähän pois) ja porata 3 reikää kiinnitystä varten. Kiitos osallistumisesta.
7 vastausta · 3,9k lukukertaa
·
M
myrstack: Päivityksenä luovutin etsinnän. Ne harvat, jotka ymmärsivät, mistä puhuin tilatessani (Fredells, Bygma), pystyivät tilaamaan kotiin, mutta 6-700 kruunun palkista he halusivat yhtä paljon toimituskuluina. Lopulta ostin kevytsoraharkon/lecabalkin Optimerasta (Lännasta) heidän Finjan varastovalikoimastaan. Heillä on normaalikokoisia 150x190x1100 ja 190x190x1100 ja pidempiä varastossa,
1 vastaus · 1,8k lukukertaa
E
Egnahemsägare: Ongelma: Kaikki seinät kaksikerroksisessa laajennuksessa ovat läpikotaisin radonia sisältäviä ja niillä on korkeat gammasäteilyn arvot, ei lattialaattoja, jotka on mitattu eilen ja ovat uusi päätöksenteon perusta. Säteily vähenee etäisyyden myötä, kaasu leviää. Olen nähnyt useiden vaihtavan tällaisia seiniä, radikaalia ja hyvää jos mahdollista, hankalinta kaakeloiduissa
0 vastausta · 846 lukukertaa
F
Fishermansfriend: Olen hionut vähän 30 vuotta vanhaa savupiippua sisätiloissa, haluaisin saada hienon ja tasaisen pinnan. Näyttää siltä, että se on rapattu jonkinlaisella kalkkilaastilla, koska se on aivan valkoinen ja pöllyää! Tarvitsen kuitenkin lisätä enemmän rappausta joihinkin kohtiin, mutta en tiedä mikä tuote on helpoin käyttää? Hydraulinen kalkkilaasti, kc-laasti vai tavallinen
0 vastausta · 3,3k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.