Hei.

Olen aloittamassa uuden betonilattian maalaamista, joka on kuivunut noin 10 kuukautta. Aion käyttää Biltemas tvåkomponente golvfärg.

Lattia on hiottu proffs timanttihiomakoneella, pesty ja perusteellisesti imuroitu. Lattia on testattu kosteuden varalta, eikä ongelmia ole.

Nyt haluaisin tietää. Onko hyvä idea antaa sille kerran microdispers/vidhäftare kuten tämä: http://www.haraldnyborg.se/merinfo.asp?varenr=8581&n=10, vain varmuuden vuoksi.

Ajattelin, että ensimmäinen maalikerros saattaa imeytyä alustaan ja että vidhäftare voisi sinetöidä lattian, jotta epoksimaali olisi tasaisempi?

Eli: 1 kerta vidhäftare ja 2 kertaa epoksimaalaus.
 
Ohita vidhäftare. Se toimii erittäin hyvin pelkästään 2x Biltemas epoksilla. Olen testannut sen. Se pysyy kuin kallio. Mutta älä unohda sekoittaa sitä ensin! Muuten pigmentti asettuu pohjalle.
 
Ok - kiitos.

Olen kuullut paljon hyvää Bilteman epoxy.
 
Y
Olen myös lukenut autoihmisistä, jotka ovat saaneet hyviä tuloksia Bilteman tavaroilla lattioillaan.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.