5 805 lukukertaa ·
3 vastausta
6k lukukertaa
3 vastausta
Biltema lattiamaali kaksikomponenttinen
Hei.
Olen aloittamassa uuden betonilattian maalaamista, joka on kuivunut noin 10 kuukautta. Aion käyttää Biltemas tvåkomponente golvfärg.
Lattia on hiottu proffs timanttihiomakoneella, pesty ja perusteellisesti imuroitu. Lattia on testattu kosteuden varalta, eikä ongelmia ole.
Nyt haluaisin tietää. Onko hyvä idea antaa sille kerran microdispers/vidhäftare kuten tämä: http://www.haraldnyborg.se/merinfo.asp?varenr=8581&n=10, vain varmuuden vuoksi.
Ajattelin, että ensimmäinen maalikerros saattaa imeytyä alustaan ja että vidhäftare voisi sinetöidä lattian, jotta epoksimaali olisi tasaisempi?
Eli: 1 kerta vidhäftare ja 2 kertaa epoksimaalaus.
Olen aloittamassa uuden betonilattian maalaamista, joka on kuivunut noin 10 kuukautta. Aion käyttää Biltemas tvåkomponente golvfärg.
Lattia on hiottu proffs timanttihiomakoneella, pesty ja perusteellisesti imuroitu. Lattia on testattu kosteuden varalta, eikä ongelmia ole.
Nyt haluaisin tietää. Onko hyvä idea antaa sille kerran microdispers/vidhäftare kuten tämä: http://www.haraldnyborg.se/merinfo.asp?varenr=8581&n=10, vain varmuuden vuoksi.
Ajattelin, että ensimmäinen maalikerros saattaa imeytyä alustaan ja että vidhäftare voisi sinetöidä lattian, jotta epoksimaali olisi tasaisempi?
Eli: 1 kerta vidhäftare ja 2 kertaa epoksimaalaus.
Ok - kiitos.
Olen kuullut paljon hyvää Bilteman epoxy.
Olen kuullut paljon hyvää Bilteman epoxy.
Klikkaa tästä vastataksesi