3 937 lukukertaa ·
7 vastausta
4k lukukertaa
7 vastausta
Mistä löydän metallisen kaulaputken?
Jotain ulkonäköä, joka muistuttaa tätä hieman:
tai 
Putken halkaisija 64 mm. (ulkopuoli)
Voin myös säätää sitä jonkin verran suuremmaksi halkaisijaksi, enintään 75mm (sisäpuoli), ei pitäisi olla ongelma.
Ulkonäkö on melko merkityksetön, koska se jää piiloon.
Ajattelin jotain metallilevyä, jotta se kestää lämpöä.
Stossin pituudella ei ole myöskään niin väliä, kunhan se on vähintään 2 cm, jotta voin kiinnittää siihen letkun.
Missä kaupoissa minun pitäisi etsiä, Biltema, Bauhaus, IKEA?
Mistä kategorioista minun pitäisi etsiä, ilmanvaihto, keittiö, autonosat ...?
Se on takan tuloilmaa varten, mutta sillä ei taida olla merkitystä.

Putken halkaisija 64 mm. (ulkopuoli)
Voin myös säätää sitä jonkin verran suuremmaksi halkaisijaksi, enintään 75mm (sisäpuoli), ei pitäisi olla ongelma.
Ulkonäkö on melko merkityksetön, koska se jää piiloon.
Ajattelin jotain metallilevyä, jotta se kestää lämpöä.
Stossin pituudella ei ole myöskään niin väliä, kunhan se on vähintään 2 cm, jotta voin kiinnittää siihen letkun.
Missä kaupoissa minun pitäisi etsiä, Biltema, Bauhaus, IKEA?
Mistä kategorioista minun pitäisi etsiä, ilmanvaihto, keittiö, autonosat ...?
Se on takan tuloilmaa varten, mutta sillä ei taida olla merkitystä.
Sinulla on 63mm halkaisija spiro jos se toimii, harvoin kyseistä halkaisijaa käytetään ja se täytyy luultavasti tilata mutta suuret yritykset kuten esimerkiksi lindab käyttävät tätä. Sivulta 104 eteenpäin katalogissa löydät sovittimet.
Paikallisella ilmanvaihtoyrityksellä täällä oli varastoituna tavaroita aina 80mm putkiin asti. Ja tällainen 80mm panta toimi erinomaisesti. Tosin letku piti työntää sisäpuolelle, mutta se toimii yhtä hyvin. Kumitiivisteen irrotan muuten.
Nyt minun tarvitsee vain muokata tuota tasaista metallilevyä (leikata vähän pois) ja porata 3 reikää kiinnitystä varten.
Kiitos osallistumisesta.
Nyt minun tarvitsee vain muokata tuota tasaista metallilevyä (leikata vähän pois) ja porata 3 reikää kiinnitystä varten.
Kiitos osallistumisesta.
Klikkaa tästä vastataksesi