3 129 lukukertaa ·
13 vastausta
3k lukukertaa
13 vastausta
Etäisyys jalkalistaan?
Aion rakentaa penkin ikea liesituuletinkaapista, mutta kysymykseni on, kuinka kauas sokkelilistan pitäisi olla? Koska jalat on tehty alakaapeille, joissa on valmiiksi jyrsityt "reiät" ja ne tapit, jotka ovat jaloissa, minun täytyy poistaa, koska näitä reikiä ei ole liesituuletinkaapeissa. Mutta en tiedä etäisyyttä (mikä näyttää hyvältä??) sokkelilistasta kaapin reunaan??? Kiitollinen avusta.. // M
Kiitoksia avusta... kyllä, palaan asiaan
... minulla on yksi ongelma, kun minun pitää asentaa vetolaatikoita ja nämä eivät näytä olevan sovitettu tuuletinkaappien oville (ei esiporattuja reikiä)... joten täytyy mitata itse, mutta paljon käytännöllisempi vetää esiin sillä korkeudella...
//
M
//
M
Joo ne ovat pohjassa siis.
Pitäisi oikeastaan tehdä uudestaan nyt, ja ehkä liimattu kulmalista tai vastaava paikalleen.
Kuten sanot, totta, liesituulettimen kaappi/yläkaapit ovat ovia varten, mutta oletan, että ne, jotka käyttävät näitä esim. istuinhuonekaluina keittiössä ja eteisessä, haluavat laatikoita?
Vai onko se jokin muu runko, joka toimitetaan valmiina rei'illä ulosvetoa varten?
Pitäisi oikeastaan tehdä uudestaan nyt, ja ehkä liimattu kulmalista tai vastaava paikalleen.
Kuten sanot, totta, liesituulettimen kaappi/yläkaapit ovat ovia varten, mutta oletan, että ne, jotka käyttävät näitä esim. istuinhuonekaluina keittiössä ja eteisessä, haluavat laatikoita?
Vai onko se jokin muu runko, joka toimitetaan valmiina rei'illä ulosvetoa varten?
runko on oikeilla rei'illä, mutta ei luukku..
...siinä on vain isot reiät saranointiin...olen lähettänyt sähköpostia ikealle, jos heillä on jonkinlainen poramalli sitä varten. Juuri tämä yhdistelmä oli asennettuna tavarataloon vetolaatikoilla, mutta tyhmänä en katsonut, miten luukku oli kiinnitetty vetolaatikkoon..
/
M
/
M
Paul-Staffanstorp
Remontoija
· Skåne
· 8 989 viestiä
Paul-Staffanstorp
Remontoija
- Skåne
- 8 989 viestiä
Kun laatikko asetetaan runkoon ja sitten kiinnikkeet laatikkoon, voi mitata missä kiinnikkeet sijaitsevat etupaneelissa ja näin porata oikeaan kohtaan... mutta ole varovainen, ettet poraa etupaneelin läpi, koska sinun täytyy porata melko syvälle, jotta kiinnikkeet voidaan painaa etupaneeliin...
Miksi etuosa ei ole valmiiksi porattu oikeastaan?...vai eikö mikään etuosa ole sitä Ikealta vedettävien laatikoiden osalta?
Joo, täytyy varmaan tehdä kuten sanot, mitata eteenpäin, huomasin että etuosaa näyttää olevan mahdollista säätää hieman parilla säätöruuvilla jälkikäteen....
/
M
Joo, täytyy varmaan tehdä kuten sanot, mitata eteenpäin, huomasin että etuosaa näyttää olevan mahdollista säätää hieman parilla säätöruuvilla jälkikäteen....
/
M
Klikkaa tästä vastataksesi