L
Lewdis: Vinkkinä muille, lopulta valittiin Plastic Padding Elastic Superspackel. Toivottavasti se toimii hyvin.
3 vastausta · 1,6k lukukertaa
J
Jockose: [citat] kiitos vinkeistä... Olen lukenut, että kuituvahvistettu tasoite suositellaan lattialämmitykseen, joten käytän sitä. Yritän vain löytää oikean merkin, jotta se toimii hyvin.
5 vastausta · 5,9k lukukertaa
·
F
FredricM: [citat] - Valitsen maton, koska se on halvempaa ja sen pitää sopia saunaan/suihkuun. - Ei lattialämmitystä - Eristyksen paksuus on varmaan 95mm, jos seuraan aiempaa asennusta (joku kuituversio) - Kyllä, tarkoitin betonilasia (talo on jo valtavasti 70-lukua ulkopuolelta, joten miksi ei sopia! :D) Olen eniten epävarma sopivimman eristyksen ja betonikoostumuksen valinnan yhdistelmästä.
2 vastausta · 1,2k lukukertaa
MathiasS
MathiasS: Ok, ei, en näe mitään ongelmaa käyttää vaahtoa sillä tavalla, se kestää vähän kosteutta ja sinulla vaikuttaa kuitenkin olevan kuivat seinät. Olen täyttänyt muutamia reikiä kellarin seinissä 15 vuotta sitten ja vaahto näyttää samalta tänään kuin silloin, kun ruiskutin sen sinne.
4 vastausta · 4,1k lukukertaa
·
W
Wagneta: Stefan N.....:) Olet enkeli.....linkissä oli tosi hyviä kuvia, jonka laitoit......kiitos tosi paljon avusta ja kiitos myös kaikille muillekin avusta...Huomenna teen uusia yrityksiä...ensin pitää ostaa lisää listaa kotiin.......kiitos kiitos kiitos
6 vastausta · 1,7k lukukertaa
N
noone70: Kiitos! Sivusuunnassa ei ole ongelmia, toisessa päässä se kiinnitetään talon seinään ja toisessa päässä on myös aika hyvä tuki :) Voisiko harkita siirtymistä 120 reglar?
3 vastausta · 5,9k lukukertaa
H
hama65: Tee mahdollisimman paljon makuulla, mukaan lukien paneelien naulaus. On paljon helpompaa työskennellä "lattialla" kuin käyttää tikkaita ja rakennustelineitä. Jos sataa, on helppoa vetää pressu kaiken päälle. Naulaa kaikki osat valmiiksi ennen pystytyksen aloittamista. Näin tekisin seuraavassa rakennusprojektissani.
8 vastausta · 6,3k lukukertaa
·
T
ToRy: Helpoin sijoittelun suhteen on varmaankin kopioida oikealla olevan kahden makuuhuoneen yläosa. Sitten, kuten snuttjulle ehdottaa, helpointa on kiinnittää seinä lattian ja katon väliin ilman että vahingoittaa niitä. Helpoin tapa tehdä se on ehkä laittaa lattiapalkki lattialle, yksi kattoon ja sitten joukko pystysuoria palkkeja, jotka ovat muutaman millimetrin liian pitkiä ja sitten
4 vastausta · 1,6k lukukertaa
·
K
Kicken: Onko jollakulla kokemuksia magnesiumoxidi-levyistä? En ole nähnyt niitä todellisuudessa, mutta vaikuttaa mielenkiintoiselta tuotteelta!?
0 vastausta · 929 lukukertaa
A
anaitis: Ei ongelmaa mitoittaa. Niin pienellä laatalla pitäisi olla helppoa käyttää vain 4 pilaria. Optimaalinen sijoituspaikka lujuusmielessä on yleensä viidesosa kohdissa. Mutta anna jonkun joka osaa rakentamista auttaa sinua.
1 vastaus · 1,0k lukukertaa
martin43
martin43: Saatavana Jula:sta. 10 kpl 39,90...Ei huippulaatua, mutta toimii hyvin.
4 vastausta · 27,0k lukukertaa
·
M
Mikael_Swe: [citat] He tulevat ylös asuntoon ja kantavat kaikki roskat alas. Sitten ajattelen, että peräkärryn kanssa pitäisi tehdä muutama reissu edestakaisin. Siitä tulee koko päivän juttu. Tuntuu siltä, että heidän hinnoittelunsa on liian antelias. Tarkistin junkbusterin. Heillä oli kalliimmat hinnat.
2 vastausta · 2,7k lukukertaa
J
jtl: Arvaisin, että sitä käytettiin ensisijaisesti suojaamaan muovia, kun lattialastulevyä asetettiin. Lattialastulevy on raskasta ja sen liikuttaminen pelkän muovin päällä siirtäisi/turmelisi varmasti muovia. Boardin avulla kitka vähenee ja muovi suojataan.
1 vastaus · 1,4k lukukertaa
C
ChrisD: Kuten kuvauksessa sanotaan. Kulma sekä suurille että pienille, vähän calisthenicsia. Aion tehdä leuanvetoja kuten esimerkiksi gladiaattoreista tai vastaavista ohjelmista näkee, runko on imp. 95x95 kaikkialla ja nyt kysymys putkista, joita tarvitsen. Mistä löydän tämän järkevään hintaan ympäri vuoden ulkokäyttöön? Tarvitsen 1 metrin pituisia, Ajatuspolut: Pitäisikö minun ostaa
0 vastausta · 1,5k lukukertaa
E
eviljava: Hörmann tekee erittäin hyviä portteja. Hyvä laatu ja tuntuvat tukevilta. Mutta olisin ehkä lisännyt muutaman tonnin ja hankkinut supramatic-moottorin sen sijaan. Se avaa 22 cm/s nopeudella. Promatic avaa 14 cm/s nopeudella. Jos sinun täytyy avata 250 cm, se kestää promaticilla 17,8 sekuntia. Supramatic tekee sen 11,3 sekunnissa. Se voi kuulostaa naurettavalta, mutta jos sinun pitää
1 vastaus · 1,0k lukukertaa
Janus82
Janus82: [citat] Tuollaisen täytyy johtua paikallisesta kaupasta. "Minun" XL-rakennusliikkeessäni palvelu on erinomaista ja voin vain antaa heille kehuja. Valitettavasti ostan suurimman osan rakennusmateriaalistani Beijeristä vain siksi, että se sijaitsee maantieteellisesti paremmassa paikassa, mutta en voi sanoa heistä paljon hyvää. Henkilöstö on hyvin taitavaa, mutta kaikki muu pettää.
8 vastausta · 7,8k lukukertaa
I
Ida95: Kiitos! Juuri kiinnitin reglarna piikkitulpsilla uudelleen ja se meni oikein hyvin :) Valitettavasti siitä ei varmaankaan tullut tarpeeksi tasaista siellä, missä lattia / kynnys pitäisi olla, mutta se saa olla vähän myöhempi ongelma. On vielä paljon muuta jäljellä, ennen kuin lattia laitetaan :)
17 vastausta · 6,9k lukukertaa
·
G
gusvo085: Kaikki mineraalit ovat epäpuhtaita jollakin tavalla! Se, että siellä on jälkiä läheisesti sukua olevasta mineraalista, ei ole sama asia kuin että se olisi vaarallisia määriä tai edes huomattavia määriä.
5 vastausta · 3,5k lukukertaa
T
tank77: Kokeile nanosieniä!
4 vastausta · 12,0k lukukertaa
T
4 vastausta · 12,0k lukukertaa
A
Anselius: Talo/mökki on 70 neliömetriä laajennuksineen. Siellä on jo ilmalämpöpumppu, sähköpatterit ja tulisija, joten 145 eristyksellä sen pitäisi pystyä pitämään lämpimänä?
11 vastausta · 5,3k lukukertaa
·
larsbj
larsbj: Mielestäni se kuulostaa hyvältä, voisit lisätä seisovan ilmaraon kipsin ja 34x70 väliin, tästä on tullut yhä yleisempää viime vuosina hyvän ilmankierron varmistamiseksi ilmaraossa sekä kosteuden kulkeutumisriskin vähentämiseksi rakenteeseen.
1 vastaus · 1,2k lukukertaa
S
Svesse1983: Hei Onko kukaan ostanut telineitä ställning.se:stä? Olen ajatellut ostaa altrad teräskehystelineitä. Kokemuksia tästä? Olen kiitollinen neuvoista.
0 vastausta · 982 lukukertaa
Åsa Lund
Åsa Lund: Minä olisin tasoittanut kaiken ja sitten laittanut laudan ulkopuolelle lyhyelle sivulle koko matkalta kattoon asti. Ja sitten sileä lista saumakohtaan seinän kanssa, niin sinun ei tarvitse korjailla mitään.
1 vastaus · 1,5k lukukertaa
·
B
byggolle: naulaa nelituumaisilla. 2 jokaiselta puolelta (vähintään, enemmän jos on esim. 2x8). Olen kirvesmies.
2 vastausta · 5,5k lukukertaa
S
sblixten: 120- tai 95-reglar, joiden alle laitat esim. muovivälikkeitä, luulen, että toimisivat hyvin. Sitten voit laittaa styroksia väliin, jos haluat/tarvitaan. Mahdollisesti muovita alapuoli. Varmista vain, että ilmanväli on alhaalla asfalttia vasten ja että kosteus tuulettuu pois.
1 vastaus · 905 lukukertaa
KnockOnWood
KnockOnWood: [citat] Kyllä, siitä voi tulla hieman siistimpää alapuolelta katsottuna, mutta yhtä monta ruuvia/kiinnityselementtiä tarvitaan kuitenkin.
4 vastausta · 2,2k lukukertaa
·
O
olofh: kuten olen oppinut, sinun tapauksessasi muurari on se, jolla on yhteys sähköasentajaan.
3 vastausta · 1,6k lukukertaa
T
Thomas_Blekinge: Ruuvinreikien ei tarvitse olla tolpan keskellä, vaan ne voivat olla kauempana ulkoreunasta. Voit myös tehdä näin: Kiinnitä tolppa ylimmällä ruuvilla kuten aiemmin kuvattu. Älä kiristä tolppaa, vaan anna sen roikkua löysästi ruuvissa. Esiporaa muut reiät tolppaan. Tarkista, että tolppa on pystysuorassa, ja merkitse reiät naulalla tiiliseinään. Käännä tolppa sivuun ja poraa
15 vastausta · 8,9k lukukertaa
E
emil91: Hei! minulla on metallinen parveke, ja olen ajatellut laittaa terassilaudoituksen peltialustan päälle. Olen erittäin ihastunut Cumaro-puulajiin, ja olen nähnyt muiden rakentaneen sillä. Se, mikä minua huolestuttaa, on että Beijersin henkilökunta sanoi, että on periaatteessa mahdotonta saada siitä hyvää, jos en voi ruuvata paikoilleen tukipuita (ajattelin vain asettaa ne vapaasti
0 vastausta · 1,1k lukukertaa
A
alfredzione: [quote="frihopper, post: 2216232"]Kiitos kaikista mahtavista viesteistä, toivottavasti niistä on apua muillekin kuin minulle, jotka pohtivat samoja asioita! Niinpä minusta tulee näin: Nivell-lattia - Seinä Nivell-lattian päällä teräskiskoilla/teräskiskoilla 45mm - Kipsilevyt ilmarakolla takana. Muutamia lopullisia kysymyksiä: 1. Mietin kipsilevyseinän vahvistamista käyttämällä
15 vastausta · 3,5k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.