Aion aloittaa 2 auton autotallin rakentamisen viikon kuluttua ja minulla on ahdistusta siitä, minkä kattoliukuoven valitsisin.

Tärkeää on, että ovissa on moottori sekä että ne ovat eristettyjä (lämpötila tulee olemaan 7-10 astetta).

Onko kenelläkään ehdotuksia? Olen katsonut Hörmann Renomatic -mallia, mutta ne tuntuvat hieman kalliilta.
 
Hörmann tekee erittäin hyviä portteja. Hyvä laatu ja tuntuvat tukevilta. Mutta olisin ehkä lisännyt muutaman tonnin ja hankkinut supramatic-moottorin sen sijaan. Se avaa 22 cm/s nopeudella. Promatic avaa 14 cm/s nopeudella.

Jos sinun täytyy avata 250 cm, se kestää promaticilla 17,8 sekuntia. Supramatic tekee sen 11,3 sekunnissa. Se voi kuulostaa naurettavalta, mutta jos sinun pitää päästä autotalliin nopeasti, nämä sekunnit voivat tuntua turhauttavilta. :)

Minulla on supramatic ja mielestäni joskus se tuntuu hieman hitaalta.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.