T
TobiasGren: Onko täällä foorumilla joku, joka on ostanut välistrukturerattua julkisivumateriaalia Moelvensilta? Kokemuksia?
4 vastausta · 1,7k lukukertaa
S
Stina71: Jos asetan lattian samaan pituussuuntaan kuin alapuolella oleva vanha puulattia, pitääkö minun sitten laittaa esimerkiksi ohut kovalevy tai vastaava lattioiden väliin? Ilmeisesti lattia voi, jos sen laittaa samaan suuntaan, tulla "aaltoilevaksi" ja/tai liikkua, jos alapuolinen vanha lattia näyttää siltä/tekee niin. Kiitollinen hyvistä vinkeistä! :)
6 vastausta · 1,3k lukukertaa
·
F
fredl: Se on suorakulmainen noin 2,5x4 metriä.
6 vastausta · 3,2k lukukertaa
larsbj
larsbj: Täysin riskitön monista syistä, Pinta-ala on niin pieni, ettei sillä ole merkitystä. Pääasiallinen kosteudensiirto ryömintätilan välipohjassa on alaspäin, joten jos AsbestGuard sattuisi olemaan diffusiontiivis, sillä on vain positiivinen vaikutus kosteudensiirtoon välipohjassa. Ehkä turhaa tietoa, mutta selventääksemme: Kosteudensiirtoa ei ohjaa RH:n (suhteellinen kosteus) ero
1 vastaus · 1,7k lukukertaa
D
Danii KD: [citat] Täydellistä, kiitos paljon
5 vastausta · 9,7k lukukertaa
·
D
hahalj
hahalj: Ok.
10 vastausta · 2,6k lukukertaa
hahalj
10 vastausta · 2,6k lukukertaa
Norrhyttan
Norrhyttan: Kuinka paljon eristystä suositellaan?
4 vastausta · 1,4k lukukertaa
·
H
husdj: Ok, pitäisikö sen olla jokin erityinen hiomalaikka, kuten koromant tai vastaava?
2 vastausta · 2,3k lukukertaa
·
H
husdj: Hei Aion vaihtaa julkisivun ja mietin, miten lockbräda tulisi sijoittaa alla olevaan kuvaan. Pitäisikö se sijoittaa kuvan mukaisesti, eli näkyvä ikkunankarmien liitoskohta, vai pitäisikö minun laskea paneelit uudelleen niin, että lockbräda peittää liitoksen. Etu, että sijoittaa lauta liitoskohdan yläpuolelle, pitäisi olla, että estetään kosteuden tunkeutuminen paneelin ja ikkunan
0 vastausta · 572 lukukertaa
·
Bloink
Bloink: Etsin pitkiä laajennusheloja, rullakiskoja, kuulalaakeroituja kiskoja tai jotain muuta sopivaa projektiin. Aion rakentaa ulosvedettäviä laatikoita kaappiin pakettiautossa. Laatikot voivat olla enintään 1700mm pitkiä. Etsin siis sopivia kiskoja tai heloja, jotka ovat vähintään 1000mm ja enintään 1700mm pitkiä ja kestävät noin 50kg kuormitusta. En ole löytänyt mitään sopivaa
0 vastausta · 3,9k lukukertaa
Mikael_L
Mikael_L: Haittapuolena 150 mm voisi ehkä olla solumuovipiikit, joiden pitäisi siis olla riittävän pitkät. En muuten keksi mitään muuta haittaa. Etuna pitäisi kai olla vähemmän työtä, kun on yksi kerros vähemmän levitettävänä.
1 vastaus · 1,3k lukukertaa
A
anaitis: Tuo seinä on kantava
3 vastausta · 3,6k lukukertaa
·
hahalj
hahalj: Haha, olin itse asiassa alkanut miettiä sitä vähän siihen suuntaan, kiitos visualisoinnista! Ei lainkaan hämmennystä, selkeää ja selvää! :):thumbup:
30 vastausta · 15,6k lukukertaa
·
hahalj
hahalj: Oli pakko laittaa pressu päälle kuitenkin, tuntuu typerältä antaa sen kastua, kun tiedän että on tulossa sateita enkä kuitenkaan pysty rakentamaan muutamaan päivään.
2 vastausta · 4,2k lukukertaa
KnockOnWood
KnockOnWood: [citat] Det du ser är bara garaget. Men ja, det fönstret, och ett par andra på husgavlarna, skall få sig en omgång akryylitiivisteitä på det övre fodrets ovansida. Men några bleck blir det inte. Tänk på att en liggande, falsad panel är mycket tätare för regn en en stående lock- eller locklistpanel, som tydligen vuotaa kuin seula när den har torkat isär några år. Den liggande
4 vastausta · 12,5k lukukertaa
·
KnockOnWood
KnockOnWood: [citat] Ehdottomasti järkevää! Mutta haluaisin myös, että "kloss" olisi koolinkien välissä puolivälissä, eli noin 1,25 metrin korkeudella. Se, mitä yleensä kutsutaan nimellä kortling. Tämä on täyttääkseen sen toiminnon, joka revityn seinän levyillä oli, nimittäin tukea koolaukset niin ettei ne taipuisi vanhan seinän suuntaan, sillä suunnalla koolaukset ovat vain 45 mm
7 vastausta · 3,1k lukukertaa
anders07
anders07: [citat] Joo, laitoin pienen 2kW rakennuslämmittimen ja muovitin ympärille eilen illalla ja nyt se on kivikovaa. Viimeinen kerta kun avaan sementtisäkin katsomatta päivämäärämerkintää!
8 vastausta · 4,7k lukukertaa
D
dsub: Tietääkseni sluta gräv veloittaa tyypillisesti 250:- extra pyöreän reiän sahaamisesta olemassa oleviin laattoihin ja noin 100:- extra, jos kyseessä on asfaltti. Tuloksesta tulee itse asiassa erittäin tyylikäs. En suosittelisi pulttaamista asvalttiin. Se muuttuu erittäin epävakaaksi kesälämmössä.
2 vastausta · 5,9k lukukertaa
R
SBH: opiskella ja rakennussauma. minä ottaisin alumiinilevyn
1 vastaus · 3,8k lukukertaa
-RB-
-RB-: Olen käyttänyt kipsilaastia ja sitten tavallista seinätasoitusta. Nyt siitä on vain 2 vuotta, mutta se ei ole vielä haljennut.
3 vastausta · 1,7k lukukertaa
hahalj
hahalj: Aha, kuulostaa täysin järkevältä. Kiitos! :)
2 vastausta · 3,0k lukukertaa
Mikael_L
Mikael_L: Minulla oli asfaboard (ulkoisilla naulalevyillä) autotallissa talven ajan. Mielestäni se näytti melko tuoreelta seuraavana kesänä, ja rakensin sen silloin sisään. Mutta totta kai se oli hieman aaltoillut. En usko, että olisin halunnut sen olevan suojaamattomana kahta vuotta, jos niin voi sanoa.
8 vastausta · 8,7k lukukertaa
S
Supermandus: Ajattelin kertoa, miten se meni. Koska en tuntenut oloani niin mukavaksi käyttää kulmahiomakonetta sisätiloissa (en ole koskaan ennen käyttänyt kulmahiomakonetta), valitsin kiertotien poraamalla betonin ylös naulojen ympäriltä niin paljon, että pääsin leikkaamaan ne pulttisaksilla. Aika hankalaa, ja minulla on vähän tasoitustöitä edessäni, mutta lopputulos on luultavasti ainakin
12 vastausta · 6,5k lukukertaa
·
S
Stina71: Paljon ajateltavaa... :) Thomas_blekinge, joten laittaisit uuden lattian vastakkaiseen suuntaan kuin alapuolella oleva? Riippumatta kaikesta muusta, mikä voi ohjata?
7 vastausta · 1,4k lukukertaa
N
NordBo: [citat] Hehe anteeksi huono vastaukseni. Odotan vastausta kyselyyn besiktningsman.se -sivustolle, mutta jos heidän ehdotuksensa ei ole kohtuullinen, harkitsen tigerbladsideniä. Se on suunnitelmani tällä hetkellä. Sillä välin nikotinsaneeraan koko asunnon perusteellisesti! On vähän hauskaa, että näin tänään asunnossa lehdessä ilmoituksen ebolatohtorista Punaiselle Ristille, jolla
21 vastausta · 7,3k lukukertaa
·
N
norrbottenstorpet: 1) Tietyntyyppisiä kaapeleita saa asentaa maahan vain, jos ne laitetaan putkeen, kun taas maahan tarkoitettu kaapeli voidaan asentaa ilman suojaputkea. Valitse maakaapeli, niin voit jättää suojaputken pois. Pitäisi kuitenkin oikeastaan olla kaapelimerkintänauha yläpuolella, jotta kaivettaessa nostetaan ensin ylös nauha, ei kaapelia. Näyttää siltä, ​​että sinun pitäisi olla
2 vastausta · 10,0k lukukertaa
S
SnickarMartin: Ehkä tulee parempi, jos sekoitat expander betongin hieman kosteammaksi, niin että siitä melkein tulee tasoituslaastia.
1 vastaus · 2,4k lukukertaa
S
smoodi: Selvä! Ymmärrän. Pitäisikö minun edelleen laittaa muovi eristyksen päälle ennen kuin asennan kipsilevyn? Pitäisikö minun käyttää etäisyyksiä jollain tavalla, jotta ei olisi riskiä, että eristys tulee lähelle?
10 vastausta · 5,4k lukukertaa
·
KnockOnWood
KnockOnWood: No, masoniittilevyn kanssa se on tarpeetonta. Ellet sitten ajatellut rakentaa museota :)
6 vastausta · 1,3k lukukertaa
·
Buford
Buford: Kuulostaa hyvältä! :)
2 vastausta · 2,1k lukukertaa
·
Buford
2 vastausta · 2,1k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.