11 978 lukukertaa ·
4 vastausta
12k lukukertaa
4 vastausta
Naarmuja laatassa
Hei hei,
Valitettavasti olen jo kolmen viikon jälkeen onnistunut saamaan hieman kevyitä pintanaarmuja juuri asennettuun klinkkerilattiaani. Se on mattamusta klinkkerilattia, jossa on 30x30 laattoja. Kyse on hyvin pienistä alueista, mutta riittävän näkyvistä häiritäkseni minua. Naarmut näyttävät kevyiltä viivoilta hopeanvärisinä. Onko olemassa jotain, mitä voisi laittaa, kuten lakkaa tai maalia, niiden peittämiseksi? Tai joku muu ihmeratkaisu?
Tuntuu todella työläältä joutua vaihtamaan nämä kolme laattaa ja saumata uudelleen.
Onko kenelläkään vinkkejä, jotka pelastaisivat iltani?
Kiitos etukäteen!
//Kendal
Valitettavasti olen jo kolmen viikon jälkeen onnistunut saamaan hieman kevyitä pintanaarmuja juuri asennettuun klinkkerilattiaani. Se on mattamusta klinkkerilattia, jossa on 30x30 laattoja. Kyse on hyvin pienistä alueista, mutta riittävän näkyvistä häiritäkseni minua. Naarmut näyttävät kevyiltä viivoilta hopeanvärisinä. Onko olemassa jotain, mitä voisi laittaa, kuten lakkaa tai maalia, niiden peittämiseksi? Tai joku muu ihmeratkaisu?
Onko kenelläkään vinkkejä, jotka pelastaisivat iltani?
Kiitos etukäteen!
//Kendal
Minulla on myös mattamustia klinkkerilaattoja, joissa on "mettaliska" naarmuja. Laatoittaja yritti korjata tämän kivilizabeth-laisella pyyhekumilla, mutta tulokset olivat sellaista. Naarmut katosivat, mutta pyyhekumijäljet näkyvät tietyistä kulmista. He kokeilivat myös muita aineita, mutta mikään ei toiminut hyvin. Valitettavasti luulen, että laattojen kulutuskestävyys on liian heikko, en ajatellut sitä valinnan aikana. Meillä on merkki Bricmate 30x30.
Olin Keraamisten asiantuntijalla Globenin luona ja kysyin tästä. Myyjä sanoi, että heidän keraamisiaan laattojaan on mahdotonta naarmuttaa, sain myös kokeilla avaimella ja voin todeta, että niitä ei voinut naarmuttaa. Mutta sitä alkaa vähän huolestumaan, kun lukee tätä ketjua. Oletteko ostaneet huonoja laattoja vai huijasiko myyjä minua jollain tavalla?
Klikkaa tästä vastataksesi