7 810 lukukertaa ·
8 vastausta
8k lukukertaa
8 vastausta
Ostaa painekyllästetty terassilauta XL-byggistä
Hei, aion rakentaa 100 neliömetrin terassin. Naapurini mukaan XL-Byggillä on todella hienoa terassilautaa G4-3. Vähemmän ja pienempiä oksankohtia.
Voisin toki ajaa lähimpään XL-Byggin myymälään katsomaan, mutta mietin, onko jollain teistä kokemusta tästä terassista?
Ajatuksena oli ensin ostaa kaikki puutavara Bauhausista tai Byggmaxista kuljetuksella. Mutta jos ostaisin puutavaran jommastakummasta, haluaisin melkein tarkistaa ja koota sen itse. En nimittäin halua terassia, jossa on nuuskarasiankokoisia oksankohtia tai vääntyneitä lankkuja.
Jos XL:n terassi on niin hieno kuin olen kuullut, voisin ostaa sen Bygghemma:lta kotiinkuljetuksella. Se on toiminut hyvin mielestäni.
Terveisin Östlund.
Voisin toki ajaa lähimpään XL-Byggin myymälään katsomaan, mutta mietin, onko jollain teistä kokemusta tästä terassista?
Ajatuksena oli ensin ostaa kaikki puutavara Bauhausista tai Byggmaxista kuljetuksella. Mutta jos ostaisin puutavaran jommastakummasta, haluaisin melkein tarkistaa ja koota sen itse. En nimittäin halua terassia, jossa on nuuskarasiankokoisia oksankohtia tai vääntyneitä lankkuja.
Jos XL:n terassi on niin hieno kuin olen kuullut, voisin ostaa sen Bygghemma:lta kotiinkuljetuksella. Se on toiminut hyvin mielestäni.
Terveisin Östlund.
Edit: se tralli, jota tarkoitan, on heidän XLENT TRALL, joka ilmeisesti on lajiteltu useassa vaiheessa..
"Tämä on ehdottomasti hienoin tralli, jonka voimme tarjota. Puulaadun taso on vastaava kuin esimerkiksi sisätilojen massiivinen mäntylattia ja listat. Huolellisesti valittu lajitellun useassa vaiheessa. Vähemmän ja terveempiä oksia ja sahattu puun parhaista osista maksimaalisen käyttömukavuuden ja toiminnallisuuden saavuttamiseksi. Painekyllästetty trallovirhe NTR-luokassa AB. Paksuus 28x120 mm."
"Tämä on ehdottomasti hienoin tralli, jonka voimme tarjota. Puulaadun taso on vastaava kuin esimerkiksi sisätilojen massiivinen mäntylattia ja listat. Huolellisesti valittu lajitellun useassa vaiheessa. Vähemmän ja terveempiä oksia ja sahattu puun parhaista osista maksimaalisen käyttömukavuuden ja toiminnallisuuden saavuttamiseksi. Painekyllästetty trallovirhe NTR-luokassa AB. Paksuus 28x120 mm."
XL:n ajatus siitä, että puutavaraliikkeessä ei ole lainkaan hintalappuja, ei miellytä minua. Kun kysyin eräältä siellä työskentelevältä, mitä Xelenttrallen maksaa metriä kohti, sain vastauksen, että siihen ei voi vastata. No, vastasin ja palasin autolle.
Ei auta muu kuin mennä Hornbachiin ja ostaa terassipuutavaraa sieltä
Ei auta muu kuin mennä Hornbachiin ja ostaa terassipuutavaraa sieltä
XL on uskomaton monimutkaisuuden kanssa. Vain viime vuonna on ollut paljon juttuja, jotka ovat menneet pieleen. Olen soittanut etukäteen ja kysynyt "onko tuote X teillä", ja saanut "totta kai" vastaukseksi, matkustanut useita kilometrejä sen vuoksi ja kun olen saapunut perille, sitä ei ole ollenkaan, heillä ei ole tavallista valmiiksi sekoitettavaa maalia varastossa, on suljettu vaikka netissä sanotaan, että heidän pitäisi olla auki, veloitettu kortilta kahdesti, ja viimeksi toimittivat väärät tavarat epämääräisillä tekosyillä ja selittelyillä. Ja paljon muuta...Gabbe1 sanoi:
Olen lopettanut ostokseni siellä...
Heillä on eri metsämetrit kohteesta riippuen.
Ei ole lainkaan kaukaa haettua, että he varastoivat esim. 3,6 m, 4,5 m ja 5,4 m ja niillä on alhaisempi metsämetrihinta 3,6-metrisille.
Mutta se ei kuitenkaan perustele mitään sellaisia hassuja vastauksia.
Ei ole lainkaan kaukaa haettua, että he varastoivat esim. 3,6 m, 4,5 m ja 5,4 m ja niillä on alhaisempi metsämetrihinta 3,6-metrisille.
Mutta se ei kuitenkaan perustele mitään sellaisia hassuja vastauksia.
Aivan, jos hinnat riippuvat pituudesta, heidän pitää vain esitellä hinnasto.Mikael_L sanoi:
Regelvirke:llä on lyhyet koolingit, jotka ovat yleensä kalliimpia.
Tuollaisen täytyy johtua paikallisesta kaupasta. "Minun" XL-rakennusliikkeessäni palvelu on erinomaista ja voin vain antaa heille kehuja. Valitettavasti ostan suurimman osan rakennusmateriaalistani Beijeristä vain siksi, että se sijaitsee maantieteellisesti paremmassa paikassa, mutta en voi sanoa heistä paljon hyvää. Henkilöstö on hyvin taitavaa, mutta kaikki muu pettää.MaxPax sanoi:XL on loistavia sähläämisessä. Vain viimeisen vuoden aikana on ollut paljon asioita, jotka ovat menneet pieleen. Soittanut etukäteen ja kysynyt "onko teillä tuote X kotona" ja saanut vastaukseksi "totta kai", ajanut useita kilometrejä sitä varten ja kun olen saapunut perille, sitä ei olekaan siellä, heillä ei ole normaalihajotusta tavallisille valmismaaliväreille kotona, on ollut kiinni, vaikka verkossa sanotaan, että heidän pitäisi olla auki, veloittaneet kortilta kahdesti, ja viimeksi toimittivat väärät asiat epäilyttävillä tekosyillä ja selityksillä. Ja paljon muuta...
Lopetan asioinnin siellä...
Klikkaa tästä vastataksesi