Hei,
Olemme muuttaneet uuteen taloon noin kuukausi sitten ja tarvitsemme vaatekaappeja. Ajatuksemme on, että vaatekaapit rakennetaan makuuhuoneen seinään, mutta tämä tarkoittaa todennäköisesti, että meidän on samalla purettava siinä oleva seinä. Toisin sanoen kyseessä on suurempi työ, joka tehdään hieman myöhemmin.
Kysymyksemme on siis, miten tällainen työ tehdään? Voiko käyttöö ottaa esim. IKEAsta ostettavat vaatekaapit, vai rakennetaanko ne kokonaan alusta?
Yksi ajatus on muuten ostaa IKEA vaatekaappeja, asentaa ne viereiseen huoneeseen, ja kun aika koittaa, käyttää näitä kaappeja sisäänrakennukseen? Hyvä? Huono?