M
my_home: Jos molemmat seinät vaativat ei30, tarvitaanko sitä myös katolle? Riittääkö 1 kerros kipsiä katossa. Yllä on lösull sjyddspkasren katossa.
6 vastausta · 5,0k lukukertaa
KnockOnWood
KnockOnWood: [citat] Joo, tiedän. Mutta joskus on uhrattava hieman hyvää tekniikkaa käytettävyyden vuoksi :) Muista, että paras on hyvän vihollinen :D
11 vastausta · 3,3k lukukertaa
·
S
spaxx: Olen itse huomannut, että Byggmaxin karkea betoni on eriväristä kuin Weberin. Se sisältää joskus kokkareita. Usein sekoitettaessa syntyy palloja oikean koostumuksen sijaan, riippumatta oikeasta veden määrästä.
14 vastausta · 16,9k lukukertaa
Bernieberg
Bernieberg: Mahdollisesti täytyy ottaa huomioon, että korkeammat seinät tulevat huojuvimmiksi, joten mahdollisesti voi harkita suurempaa runkokokoa tai varmistaa, että jokin seinä liitetään poikittain. Ei ehkä ole ongelma, jos ei valitse 45x45 ja tee 4 m korkeaa seinää, joka kattaa koko leveyden.
5 vastausta · 6,0k lukukertaa
·
prototypen
prototypen: Kuinka voimme arvioida, pitääkö se, jos et näytä, miten se on tarkoitus tehdä. Ehkä tikku superraskalle pelitietokoneelle ei toimi, mutta......... Protte PS, 22x28 on saatavilla, jos 22x22 ei riitä
4 vastausta · 1,6k lukukertaa
L
Liteavvarje: [citat] Mahdollista uusilla tiedoilla, minulla on metalli, mutta kaikki on hyvin, kunhan se toimii.
3 vastausta · 1,7k lukukertaa
anders07
anders07: Se on ehkä tehty eri aikoina tai jonkun toimesta, joka noudattaa "man tager vad man haver...". Se voi myös riippua siitä, millainen matto on kyseessä ja mitä se vaatii. Joten kyllä, on melko tavallista, että eri huoneissa/matoissa käytetään eri liimaa.
3 vastausta · 2,9k lukukertaa
S
snowjim: Tänään silta otettiin käyttöön, 3 x 70 mm pystyssä ja vaneria, tässä on kuva: http://i.imgur.com/9nC0xYu.jpg En itse asiassa nähnyt justusanderssonin viestiä ennen kuin nyt, jos olisin, niin en todennäköisesti olisi uskaltanut käyttää 3 x 70. Se meni kuitenkin hyvin, ei notkunut erityisen paljon ja ei ollut ongelmia seistä tikapuilla sen päällä. Tietenkin se olisi voinut
3 vastausta · 1,1k lukukertaa
S
snowjim: Kyllä, näyttää siltä, ​​että monet käyttävät kipsilaastia. Jos vain voin niin välttäisin mielelläni räplätä laastilla kokonaan, joskus se on kuitenkin välttämätöntä. Kuten sanottu, valitsimme PL 400 ja se osoittautui toimivan hyvin. Se kuivuu tosin 1-2 päivää, mutta riittää, että painaa sitä seinää vasten pari minuuttia, jotta se pysyy paikallaan. Meidän piti
6 vastausta · 16,3k lukukertaa
L
Lennart Lind: Hei, ajattelin kiinnittää listoittamista pari pvc-ikkunaan, en halua ruuvata karmiin. Jos tarvitsen jonain päivänä vaihtaa puun (listoitus), saanko silloin liiman pois?
0 vastausta · 4,0k lukukertaa
J
justusandersson: Jos voit lisätä sellaisen listan koko lasireunan ympäri, sen täytyy olla täydellinen. Ero liikkeissä lasin ja esimerkiksi puun välillä on merkittävä ja ongelmien lähde. Minun appivanhemmillani oli kasvihuone, jossa toisella puolella lasi pysyi paikoillaan metalliset clipsit avulla. Vuodet mittaan minun täytyi varmaan vaihtaa jokaista ruutua vähintään 2 kertaa. Joten kumilista (tai
8 vastausta · 12,7k lukukertaa
·
P
Putte81: [citat] Sittenhän tarkoitat kokonaiskustannusta per neliömetri? Sen tiedän, mutta kysymys koski vain betonilaattaa, jossa on vedetty sisäinen vesikiertoinen lämmitys ja eristys. Voiko sitä verrata maanvaraisen laatan kanssa, eli noin 2500-2700 euroa/neliömetri?
2 vastausta · 2,7k lukukertaa
L
Liteavvarje: Puhallinkonvektori kaappien alla puhaltaa ulos, se tietenkin vähän vetää jalkojen ympärillä.
4 vastausta · 2,3k lukukertaa
Fjojtmehmet
Fjojtmehmet: Ostin tämän veljelle http://www.jula.se/catalog/verktyg-och-maskiner/elverktyg-och-maskiner/borrhammare/elektriska-borrhammare/borrhammare-001199/ Hän on erittäin tyytyväinen Olen kokeillut vanhaa mallia pari kertaa ja se on uskomattoman edullinen Jos poraa vain muutaman kerran vuodessa, se on täysin riittävä laite.
3 vastausta · 1,8k lukukertaa
S
smurfen72: Levyssä pitäisi olla kottling seinän vieressä tai jos ruuvaa klossin seinään pääasia on, että se saa tukea.
8 vastausta · 17,6k lukukertaa
Bernieberg
Bernieberg: Kiitos inputista kaikille!
13 vastausta · 15,6k lukukertaa
·
varmkorv
varmkorv: Olen erittäin kiitollinen kaikesta palautteesta, kiitos! Järjestely, jossa ei ole oviaukkoja, vaihtelee 1-2 cm. Vasemmalla on hieman yli 1 cm, oikealla on 2 cm. Ydinkiviseinä tulisi uuden lattian vasemmassa päädyssä sijaitsemaan. Ja se olisi pitkä poikkipienojen välillä ilmanvaihtoputkien vuoksi. Ajatukseni juuri nyt on laittaa 90*90 liimatolppa. Ja yrittää säästää nykyinen lattia
9 vastausta · 2,7k lukukertaa
·
A
Alko: Ok, pitäisi olla riittävän hyvä, kun on vain muutama kulma puhdistettavana, vaikka koukkujen kanssa se vaikuttaakin erittäin kätevältä.
4 vastausta · 4,9k lukukertaa
·
S
snowjim: Okay, nyt se on tehty, tässä on vähän kuvia siitä: http://imgur.com/a/PzX5J Ne, jotka rakensivat kylpyhuoneen, olivat itse asiassa tehneet sen oikein, eli poistaneet lastulevyt (joita meillä muuten on seinissä) ja laittaneet OSB:n, GIPSin ja höyrynsulun. Laatat eivät näyttäneet olevan täysin kattavia, mutta kestivät kuitenkin multimaskinen värinät, joita oli aika paljon. Sain
22 vastausta · 8,7k lukukertaa
·
holmberg87
holmberg87: [citat] Tukki, lohkosahattu, tukit ovat yleensä niissä ilmoituksissa, jotka olen nähnyt
7 vastausta · 2,4k lukukertaa
A
Alko: Kuulostaa hyvältä, kiitos vastauksesta!
3 vastausta · 3,3k lukukertaa
·
A
APKa: [citat] Suuri kiitos nopeasta vastauksesta
2 vastausta · 780 lukukertaa
M
MoggeS: Voin kyllä tehdä sen, kysyn sepältäni, miten hän haluaa tehdä sen, hitsata vai pultata.
4 vastausta · 2,5k lukukertaa
J
JarmoT: [citat] Aion tehdä niin. Kiitos vastauksista.
6 vastausta · 1,0k lukukertaa
J
justusandersson: Tarvitaan selkeämpi esitys, jotta voit saada järkeviä neuvoja. Oletan, että koko lattiajärjestelmä tarvitsee ylimääräisen kantavan palkin poikittain heilahduksen vähentämiseksi. Olen samaa mieltä Mahnilsin kanssa, että ei ole sopivaa kiinnittää teräspalkkia hirsirakenteiseen ulkoseinään, varsinkaan jos se on vaakahirsiä. Yleisesti ottaen mielestäni pitäisi olla varovainen,
2 vastausta · 3,5k lukukertaa
J
justusandersson: Pystysuorat kuorma onhan tässä yhteydessä hyvin pieni, joten 70x70 käy varmasti erinomaisesti. Mutta kun rakentaa aitaa, esteettisyys on erittäin tärkeää, joten 90x90 on paljon parempi vaihtoehto. Rakenteellisesta näkökulmasta vakavuus sivusuunnassa on suurin huolenaihe, eivätkä tolppien paksuus ratkaise sitä. Kulma kadunkulmassa voi auttaa, mutta joskus voi olla tarpeen tukeva
2 vastausta · 2,8k lukukertaa
·
leby
leby: Vaikea saada kiinnitystä kovaan kiveen, etsi pohjustus, a tai b bruk ovat muuten hyviä.
24 vastausta · 3,9k lukukertaa
·
KnockOnWood
KnockOnWood: [citat] Ei helppo kysymys vastata! Mutta täällä Etelä-Ruotsissa sanoisin, että 0 cm eristystä riittää "varastolle". Vai oletko ajatellut lämmittää sitä vähän? Laita siinä tapauksessa 95 mm gullfiber, niin olet kotona.
9 vastausta · 1,7k lukukertaa
A
SBH: [citat] Syllpappiin tulee tietysti reikiä. Tavallisesti syllpappi kulkee ylös päätypuuta pitkin. Mahdollisesti kiinnitä syllpappini hakasilla. Mutta se toimii ilman. Käytä naulatulppia tai expandternauloja. Betoniexpanderipulttia ei pitäisi käyttää.
22 vastausta · 78,2k lukukertaa
L
Liteavvarje: [citat] Joo, tavallinen kotipölynimuri ottaa kaiken eikä hajoa, paitsi kipsipölyn ja tasoituspölyn kohdalla, nämä ovat imurin kuolema.
3 vastausta · 2,1k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.