4 983 lukukertaa ·
6 vastausta
5k lukukertaa
6 vastausta
Paloluokitus EI30 eksjöhusin kaksoisautotallissa
Jäsen
· Östergötland
· 450 viestiä
Hei!
Aion rakentaa eksjöhusin, jossa on kaksinkertainen autotalli kahden metrin päässä. Naapuriin päin olevalla seinällä sekä autotallissa että talossa sanotaan, että sen täytyy olla paloluokiteltu ja että se sisältyy eksjöhuisin! Tämä siksi, että autotallista naapuriin on vain 2 metriä ja toisella puolella 3 metriä talon ja yleisen alueen välillä.
Ymmärrän, että talo on näin, mutta autotalli?
Käsittääkseni on monia eri tapoja saavuttaa tämä paloluokitus.
Tietääkö kukaan, miten eksjöhus tekee?
Eriste-osb-kipsi?
Olin ajatellut eristää autotallin jälkeenpäin joka tapauksessa, mutta nyt ehkä seinää ei tarvitse?
Tietääkö kukaan?
Aion rakentaa eksjöhusin, jossa on kaksinkertainen autotalli kahden metrin päässä. Naapuriin päin olevalla seinällä sekä autotallissa että talossa sanotaan, että sen täytyy olla paloluokiteltu ja että se sisältyy eksjöhuisin! Tämä siksi, että autotallista naapuriin on vain 2 metriä ja toisella puolella 3 metriä talon ja yleisen alueen välillä.
Ymmärrän, että talo on näin, mutta autotalli?
Käsittääkseni on monia eri tapoja saavuttaa tämä paloluokitus.
Tietääkö kukaan, miten eksjöhus tekee?
Eriste-osb-kipsi?
Olin ajatellut eristää autotallin jälkeenpäin joka tapauksessa, mutta nyt ehkä seinää ei tarvitse?
Tietääkö kukaan?
Jäsen
· Östergötland
· 450 viestiä
Juttelin myyjän kanssa tällä viikolla ja hän sanoi, että meidän tapauksessa se olisi eristetty+kipsi ja se sisältyi heidän osaltaan! Mutta autotallin sisäkatto ei sisältynyt, eikä tulen pitäisi levitä hyvin joka tapauksessa, eikö niin?
Miten kävi? Olen samassa tilanteessa, mietin pitäisikö katossa olla kaksinkertainen kipsi vai yksi. En ymmärrä Eksjöhusin piirustusta, jos vain seinät ovat ei30.JoakimJohansson sanoi:
Jäsen
· Östergötland
· 450 viestiä
Klikkaa tästä vastataksesi