Hei!

Aion rakentaa eksjöhusin, jossa on kaksinkertainen autotalli kahden metrin päässä. Naapuriin päin olevalla seinällä sekä autotallissa että talossa sanotaan, että sen täytyy olla paloluokiteltu ja että se sisältyy eksjöhuisin! Tämä siksi, että autotallista naapuriin on vain 2 metriä ja toisella puolella 3 metriä talon ja yleisen alueen välillä.
Ymmärrän, että talo on näin, mutta autotalli?

Käsittääkseni on monia eri tapoja saavuttaa tämä paloluokitus.
Tietääkö kukaan, miten eksjöhus tekee?
Eriste-osb-kipsi?
Olin ajatellut eristää autotallin jälkeenpäin joka tapauksessa, mutta nyt ehkä seinää ei tarvitse?

Tietääkö kukaan?

Eristä autotalli kivivillalla niin voit laittaa yksinkertaisen kipsilevyn halutessasi. Epävarma siitä, miten eksjöhus tekee sen, kysy myyjältä?

Juttelin myyjän kanssa tällä viikolla ja hän sanoi, että meidän tapauksessa se olisi eristetty+kipsi ja se sisältyi heidän osaltaan! Mutta autotallin sisäkatto ei sisältynyt, eikä tulen pitäisi levitä hyvin joka tapauksessa, eikö niin?

JoakimJohansson JoakimJohansson sanoi:
Puhuin myyjän kanssa viikolla ja hän sanoi, että meidän tapauksessamme se olisi eristetty+kipsillä ja se sisältyi heidän pakettiinsa! Mutta sisäkatto ei kuulunut autotalliin ja eikö tuli silloin leviäisi helposti?
Miten kävi? Olen samassa tilanteessa, mietin pitäisikö katossa olla kaksinkertainen kipsi vai yksi. En ymmärrä Eksjöhusin piirustusta, jos vain seinät ovat ei30.

M mellergard sanoi:
Miten kävi? Olen samassa tilanteessa, onko katossa oltava kaksinkertainen kipsilevy vai yksinkertainen. En ymmärrä Eksjöhusin piirustuksesta, koskeeko ei30 vain seiniä
Eristin vain seinät! Se oli mitä he vaativat. Ja tietenkin kipsiä myös.

H
tiedoksi, että riittää kun kummallekin puolelle laitetaan yksi kerros kipsiä eikä eristystä tarvita EI 30 saavuttamiseksi.

Jos molemmat seinät vaativat ei30, tarvitaanko sitä myös katolle? Riittääkö 1 kerros kipsiä katossa. Yllä on lösull sjyddspkasren katossa.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.