Tietääkö kukaan, mikä ero on byggmaxin grovbetongin ja Finjan tai Maxitin välillä?
Poislukien 20-30 kr enemmän per säkki mitä ne maksavat :)

Todennäköisesti ei mitään, tai ainakin vähän.

Olen ostanut useita Maxit-säkkejä valua varten, jotta voin täyttää ojan kellarin lattialla, mutta kun ne loppuvat, pitäisi kai olla aivan mainiota jatkaa toisella tyypillä?

Niin, tottakai. :)

Byggmax betong tulee Finja:lta (kuulemani mukaan).

Betonisäkkien/toimittajien välillä voi olla värivaihteluita. Jos valat jotain, jonka värin tulee olla sama, sinun pitäisi/tulee valita samat pussit ja varmistaa, että ne tulevat samalta tehtaalta.

tarkista rakenteen luokka. Tavallista karkeabetonia maxitilta on K40. Minulla ei ole aavistustakaan Byggmaxista. Luultavasti heillä itselläänkään ei ole... Mitä korkeampi, sitä parempi. Ei sillä yleensä ole väliä, koska et kai ole ajatellut rakentaa moottoritiesiltaa?

styrman1: Ei se niin huonosti ole Byggmaxin kanssa. Heillä on itse asiassa jonkin verran tietoa - heilläkin:
0103.jpg

ok, kysy joltakulta Byggmaxissa, kumpi on parempi, K20 vai K40...

Sementti tulee tänään kahdesta eri paikasta, Cementa ja embra, ja niiden väri sekä VCT poikkeavat toisistaan. :) Mutta sen jälkeen on säkkibetonin valmistajien vastuulla, millaista laatua saatte.

Hei,
Minkä karkean betonin ostaisitte tänään? Mietin Byggmaxin K40, kelpaako se joidenkin pienten lattioiden ja kantavien holvien valamiseen sisätiloissa?

Joo, kunhan et ota heidän ekonomibetong, niin se toimii.

H
W Watchmen sanoi:
Cement tulee tänään kahdesta eri Cementa ja embra, ne eroavat väristä ja vct:stä eri yhtiöiden sementistä :) Mutta sitten on heidän tehtävänsä valmistaa säkkibetoni, minkälaatuista saatte
On monia sementinvalmistajia ja edulliset merkit tuovat omansa ulkomailta.

Sitten tietenkään sementillä ei ole mitään tekemistä VCT:n kanssa, mikä on ymmärrettävää.

Olen itse huomannut, että Byggmaxin karkea betoni on eriväristä kuin Weberin. Se sisältää joskus kokkareita. Usein sekoitettaessa syntyy palloja oikean koostumuksen sijaan, riippumatta oikeasta veden määrästä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.